quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:47 schreef deadprez het volgende:
En blijkbaar werkt het nog steeds, anders zouden ze die shit niet blijven sturen denk ik.
Een hoop oudjes die net kunnen mailen en internetbankieren trappen daar nog altijd bij bosjes in.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:47 schreef deadprez het volgende:
En blijkbaar werkt het nog steeds, anders zouden ze die shit niet blijven sturen denk ik.
Misschien is het beter voor hen om gewoon helemaal geen gebruik te maken van het internet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Een hoop oudjes die net kunnen mailen en internetbankieren trappen daar nog altijd bij bosjes in.
Gelukkig belt m'n moeder me om iedere scheet die ze niet begrijpt, beetje irritant soms maar het voorkomt wel dit soort dingen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Een hoop oudjes die net kunnen mailen en internetbankieren trappen daar nog altijd bij bosjes in.
Zeker een ICTérquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:55 schreef BlueMage het volgende:
Ja heb dat "laten we maar niet klikken" uit de url gehaald anders werkt ie toch niet? Ik weet heel veel van kompjoeters vandaar.
Toch fijn dat we elkaar kunnen helpen.quote:Geachte SNS Bank klant,
Uit onze gegevens blijkt dat er recentelijk een derde partij/illegale
binnenkomst op uw Online SNS Bank/Account is gedetecteerd.
De beveiliging van uw account is onze primaire zorg, daarom hebben wij
besloten om de actieve toegang tot uw account te beperken. Om deze
wederom te activeren meldt u zich zo snel mogelijk aan via de
onderstaande link, op deze manier behoud u uw toegang tot de rekening.
Klik op de link onder voor uw SNS online bankieren update:
http://moodschappengehakter.weggehaald
Zodra uw gegevens zijn gecontroleerd en bevestigd, en er noodzaak is
voor verdere activering, kunt u gecontacteerd worden door een
van onze medewerkers om volledige toegang tot uw Online SNS
Bank/Account herstellen.
Hoogachtend,
SNS Bank Online
Copyright © 2014 SNS Bank NEDERLAND
Ja, dat is dus nog gewoon irritanter als al deze mailtjes, het is al 100.000x gezegd trap er niet in, de bank zal nooit om persoonlijke gegevens vragen etc en NOG trappen ze er in. De meeste ouderen zijn ook gewoon ontzettend eigenwijs en denken alles maar te snappen en te kunnen etc.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Nou dat was misschien ook wel handig om te vermelden, ik zit bij de ABNquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:03 schreef nightsleeper het volgende:
Ik zit zelf bij Triodos Bank, maar krijg nooit dergelijke mailtjes van ze. Blijkbaar nemen ze security daar niet zo hoog op.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:03 schreef nightsleeper het volgende:
Ik zit zelf bij Triodos Bank, maar krijg nooit dergelijke mailtjes van ze. Blijkbaar nemen ze security daar niet zo hoog op.
Vrij vervelend ja, maar mensen blijf onthouden een bedrijf benaderd je nooit met hallo, of geachte klant ze weten je naam en zullen je ook met je naam aanspreken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:18 schreef Yreal het volgende:
Of dat je mailtjes krijgt van guildwars ofzo
NIET OP KLIKKEN MENSEN !!!quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik log altijd in via www.abnamro.ng echt fantastisch, hoef je ook die key generator niet meer te gebruiken
Je krijgt het met rente terug.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
NIET OP KLIKKEN MENSEN !!!
ik klikte erop en nu is er VIERHONDERDVIJFTIG EURO van mijn rekening afgeschreven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |