Rokers zijn sterke levensgenieters.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:41 schreef tong80 het volgende:
Ze rookt. En gaat over onze gezondheidszorg en sportbeleid.
Het is echt de gruwel.
Ik rook me suf. Maar heb geen pretenties.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Rokers zijn sterke levensgenieters.
Goed dan, voor een keer ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:36 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Met een glimlach schaft ze ons mooie sociale systeem af.
Ik hou van sterke vrouwen. Maar niet die een schijnheilige VVD-lach op hun smoel hebben.
Steek er nog één op rookster. Voor de gezondheidszorg.
Hopelijk weten ze dan nog waar ze dat leven aan te danken hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:37 schreef Spongeboss het volgende:
Karma zal terug bijten, vind het niet gek als menig VVD'r terugkomt in een nieuw leven en dan kreupel in een rolstoel eindigt en dagen in een volgepoepte rolstoel moet zitten. Je oogst wat je zaait.
Neuh.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:51 schreef roodborst het volgende:
Helemaal vol spuiten die bek.
[ afbeelding ]
Post eens een onterechte klacht van me.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:51 schreef BlueMage het volgende:
Zowaar eens 'n terechte klacht van Tong80.
Ik ga geen miljoenen topics doorspitten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post eens een onterechte klacht van me.
TT....TS..... Praat eens normaal.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:17 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Door die TT's van TS denk ik altijd in een Donald Duck verhaal te zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |