Ja zoiets..quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:32 schreef Spongeboss het volgende:
Soms kunnen mensen niet met en niet zonder, dan ontstaat er een machtig spel van conflict waarin mensen met elkaar gaan onderhandelen. En dan besluiten ze toch facebook te houden maar wel elke kans aan te grijpen om erover te zeuren.
Een compromis is gesloten.
Ik geloof je nietquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb het 3 weken geleden volledig verwijdert na er al 2 jaar niks mee gedaan te hebben
Toch is het zoquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja zoiets..![]()
![]()
[..]
Ik geloof je niet
Kom fittie dan, ik nodig je uit via Facebookquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:37 schreef BozeHaas het volgende:
Heb ggeen facebook meer wat wil je doen dan
Uitgeschakeld bedoel je. Verwijderen kan nietquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb het 3 weken geleden volledig verwijdert na er al 2 jaar niks mee gedaan te hebben
Als het goed is is die shit gewoon verwijdertquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Uitgeschakeld bedoel je. Verwijderen kan niet
Slechte leugenaar. Je bent gepakt!quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als het goed is is die shit gewoon verwijdert
Vanwaar die behoefte om mij te willen reageren?quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Slechte leugenaar. Je bent gepakt!
Nee volgens mij kan dat niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als het goed is is die shit gewoon verwijdert
Dat vraag je op een forum?quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vanwaar die behoefte om mij te willen reageren?
Schijnt dat als je weer een keer inlogt, alles weer gewoon hersteld wordt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan mijzelf iig niet meer vinden via Facebook of Google
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |