quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom tien duizenden andere leden op wie je kunt reageren
Raar.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Schijnt dat als je weer een keer inlogt, alles weer gewoon hersteld wordt.
Whehe.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Raar.
Ik hoop dat de servers van Facebook een keer goed crashen en dat al mijn data verloren gaan
Ook goedquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:58 schreef deadprez het volgende:
Oh wacht, ik zie het al. Als je binnen twee weken weer inlogt wordt het hersteld, daarna is het echt weg.
Whats on the internet will never go off.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als het goed is is die shit gewoon verwijdert
Leugenaarquote:
En dus is het ergens bewaard geblevenquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Schijnt dat als je weer een keer inlogt, alles weer gewoon hersteld wordt.
Ja, dat zeg ik toch. Maar als je even verder leest zie je dat dat maar voor twee weken geldt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:21 schreef BlauweTijger het volgende:
En dus is het ergens bewaard gebleven
Ja ik zag het, zo'n bullshit.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch. Maar als je even verder leest zie je dat dat maar voor twee weken geldt.
Voor mensen voor wie het afkicken toch te zwaar blijkt te zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ik zag het, zo'n bullshit.
I don't care.. weinig te verbergenquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:24 schreef deadprez het volgende:
Maar daarom gewoon nooit aanmaken, heb je er nooit last van.
Ik heb helemaal geen facebook. Ik vind dat alleen twee groepen op Facebook zitten: stumperds en sukkels en oh ja groep 3: communicatie-invaliden en groep 4: mensen zonder fantasie.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Terwijl iedereen het heeft![]()
Mensen die zeggen dat ze het niet hebben die hebben het stiekem toch, al is het alleen voor de CandyCrush levens.![]()
Stoer doen over Fissaboek hier terwijl je het gewoon gebruikt! Leugenaars!
Dat is ook weer een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:25 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen facebook. Ik vind dat alleen twee groepen op Facebook zitten: stumperds en sukkels en oh ja groep 3: communicatie-invaliden en groep 4: mensen zonder fantasie.
Losers zijn het. stuk voor stuk.
Overdrijven is een kunst. En ik ben kunstenaar.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is ook weer een beetje overdreven.
Oh dan is het goed.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:27 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Overdrijven is een kunst. En ik ben kunstenaar.
Watquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:25 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen facebook. Ik vind dat alleen twee groepen op Facebook zitten: stumperds en sukkels en oh ja groep 3: communicatie-invaliden en groep 4: mensen zonder fantasie.
Losers zijn het. stuk voor stuk.
Want wie ben je dannnquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:37 schreef BozeHaas het volgende:
Heb ggeen facebook meer wat wil je doen dan
Oh nee, al mijn naaktselfiesquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Whats on the internet will never go off.
[..]
Leugenaar
[..]
En dus is het ergens bewaard gebleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Godver wat geil.En altijd het laatste woord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |