Maar dan heb je hele dag mensen geholpen, en zelf niet genotenquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:13 schreef Spongeboss het volgende:
Daarom gaat het erom zo goed mogelijk te leven, alles is vergankelijk. Daarom maakt het niet uit of je 1 of 5 masters hebt, als je dood bent heb je er niet meer aan....
Waar je wel wat aan hebt is wat je achterlaat, help je mensen, help je ze, dan zijn ze je dankbaar. Dan strooi je de zaden over de grond en die rijpen als zij ouder zijn en weer andere helpen. Daarom is het mooi andere te helpen.
Doe goed, en goed ontmoet, en dan komt alles goed.
Het helpen van andere is goeie karma daar pluk jij de vruchten van. Kijk Jantje als ik andere help, is dat goed voor mij ook als mens voor mijn ziel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:14 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Maar dan heb je hele dag mensen geholpen, en zelf niet genoten
quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:20 schreef Kiid het volgende:
Had jij niet nog gezegd deze ochtend dat je zou kopen met deze aids topics? God tering zeg
Ik wilde vanochtend nog een topic over jou maken btw.quote:
Kap eens met dat scheldenquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:20 schreef Kiid het volgende:
Had jij niet nog gezegd deze ochtend dat je zou kopen met deze aids topics? God tering zeg
Ieder mens heeft daar recht op. Om te denken over zijn mortaliteit en na te denken over hoe de mens zijn leven het best kan veranderen zodat als hij terugkijkt hij geen spijt heeft.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:07 schreef LudoSanders het volgende:
Zie niet in waarom jij daarover zou klagen.
Als jij kapt met deze kut topicsquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:06 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Kap eens met dat schelden
Je bent echt in vorm vandaag. Alleen nog maar waarheden verteldquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ieder mens heeft daar recht op. Om te denken over zijn mortaliteit en na te denken over hoe de mens zijn leven het best kan veranderen zodat als hij terugkijkt hij geen spijt heeft.
Zie ook mijn nieuwe topic over lust waarin ik heb geprobeerd jouw vraag te beantwoorden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:11 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Je bent echt in vorm vandaag. Alleen nog maar waarheden verteld
quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:06 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik wilde vanochtend nog een topic over jou maken btw.
Ik ben er serieus achter gekomen wie je bent namelijk, zodra mijn DM het weer doet zal ik het je dm'en (ben verbannen). Het was ook niet echt moeilijk als je wat contacten hebt in Groningen om er achter te komen wie je bent. Maar hoorde wel positieve verhalen en op je facebook zag je er nog wel sympathiek uit op zich dus jou bekendmaken op dit forum is het laatste wat ik zal doen. En dat beloof ik.
Zou het zelf ook vreselijk vinden om bekendgemaakt te worden. Maar wel nog een vraag:
Op fok! haal(de) je me echt het bloed onder de nagels vandaan, waarom gedraag je je niet gewoon zoals in het echt redelijk sympathiek?
Zie het als een gift van mijn kant. Snap niet waarom je arrogant doet alsnogquote:
Ok. Je snapt wel meer niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:15 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Zie het als een gift van mijn kant. Snap niet waarom je arrogant doet alsnog
Wees niet getreurd, soms kun je mensen niet bereiken. Laat ze dan Jantje, laat ze dan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:15 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Zie het als een gift van mijn kant. Snap niet waarom je arrogant doet alsnog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |