Waar lees jij een oproep?quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:07 schreef Spongeboss het volgende:
Oproepen tot rellen, dat vind ik wel jammer.
Je spreekt van een vrijdagmiddag rel.quote:
banwaardig vind ik het.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:07 schreef Spongeboss het volgende:
Oproepen tot rellen, dat vind ik wel jammer.
Laten we niet oordelen.quote:
Vrijdagmiddag tetten topic bedoel je neem ik aan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:15 schreef Geralt het volgende:
Er zijn betere topics op vrijdagmiddag hoor
Net omhoog geschopt met een pot bierquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:17 schreef chronotrigger het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag tetten topic bedoel je neem ik aan?
Walgelijk topic wel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Net omhoog geschopt met een pot bier
Het heeft bier, tieten en lesbos. Hoe kwalificeert dat in jouw ogen precies als walgelijk die combinatie?quote:
Lesbo's die mijn bier opdrinkenquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het heeft bier, tieten en lesbos. Hoe kwalificeert dat in jouw ogen precies als walgelijk die combinatie?
ijsmeisquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:07 schreef Zith het volgende:
Ik heb vroeger naaktfotos van Anne gezien.
Het gewoon niet tof, beter gebruik je je tijd voor reflectie.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het heeft bier, tieten en lesbos. Hoe kwalificeert dat in jouw ogen precies als walgelijk die combinatie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |