SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oogpijn.quote:Radiozenders blokkeren dat via internet wordt gebruikt
'Ja maar, zo kan ik als systeemadmin mijn POWER laten zien, MUAHAHAHHAHAHAHA'.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:49 schreef JoPiDo het volgende:
Lijkt mij echt een hele fijne systeembeheerder.
Het internet is te langzaam, wat kunnen we allemaal blokkeren? In plaats van het internet sneller maken...
een bedrijf moet maar een snellere internetverbinding nemen omdat mensen (Waarschijnlijk illegaal, want werkplek) radio luisteren?quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:49 schreef JoPiDo het volgende:
Lijkt mij echt een hele fijne systeembeheerder.
Het internet is te langzaam, wat kunnen we allemaal blokkeren? In plaats van het internet sneller maken...
Dit dus. Is er niet een bepaalde poort die je dicht kan gooien in de router om radio streaming te blokkeren?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
een bedrijf moet maar een snellere internetverbinding nemen omdat mensen (Waarschijnlijk illegaal, want werkplek) radio luisteren?
en over welke poort gaan radio streams denk je?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:43 schreef Megumi het volgende:
Alles dicht zetten. En alleen de poorten open zetten die je nodig hebt open zetten. Is de beste optie.
Over het algemeen poort 8000.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en over welke poort gaan radio streams denk je?
ip-adressenquote:
diequote:van de radiozenders kan vinden dat
wordenquote:via internet wordt
het internetquote:beluisterd en hoe ik het moet blokkeren?
Ik loop stage bij een groot bedrijf waar de internet
het internetquote:erg traag was afgelopen jaar maar nu ik hier weer terug ben zijn wij bezig geweest met een nieuwere router etc. om de internet
bandbreedtequote:sneller te maken. Alleen wordt er teveel brandbreedten
En deze zin loopt al helemaal voor geen meter.quote:gebruikt voor de radiosites dus dacht ik er aan om de sites te blokkeren samen met mijn begeleider en is goedgekeurd door de baas.
nou heb in Windows Firewall een regel toegevoegd en alle uitgaande verbindingen op poort 8000 geblokkeerd. Maar nederland.fm en slam.fm spelen gewoon.quote:
en overtreed je de regels van je wg waarschijnlijkquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:55 schreef Feivel1 het volgende:
8000 en 8080 dicht en je bent al een heel eind. Alleen zet ik als radioman dan fijn een servertje op poort 80 gerelayed op en jij staat als netwerkbeheerder buiten spel.
Neh, 1) ik werk freelance, 2) naast mijn studie. Maar als je dit op de werkvloer zou doen, kan ik me niet voorstellen dat er ontslag voor je dreigt..quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en overtreed je de regels van je wg waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou heb in Windows Firewall een regel toegevoegd en alle uitgaande verbindingen op poort 8000 geblokkeerd. Maar nederland.fm en slam.fm spelen gewoon.
Als ze al geen radio kunnen luisteren, zal het netwerk sowieso al niet behoorlijk zijn. Daarnaast is het niet aan de systeembeheerder of de leidinggevende om te bepalen wat mensen wel of niet op internet mogen doen. Dat kunnen mensen namelijk prima zelf bepalen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
een bedrijf moet maar een snellere internetverbinding nemen omdat mensen (Waarschijnlijk illegaal, want werkplek) radio luisteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |