abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 september 2014 @ 12:58:34 #51
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144452027
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:37 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Dit helemaal.
Kreeg laatst bij de training gewoon een elleboog van iemand nadat ik hem een panna gaf.
En 1 minuut later loopt hij mij te knuffelen voor een doelpunt

[..]

Dit gevoel had ik vorig jaar zo vaak.
Maar als je iemand op z'n bek slaat is de sfeer permanent verziekt, dus dan doe je het toch weer niet omdat je niet puur op emotie gaat.
Ik heb gewoon is een keer een teamgenoot uitschelden buiten het veld omdat hij mij liep uit te schelden in het veld.
Verziekt de sfeer niet.
pi_144453292
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:22 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ik heb nooit moeite met die agressieve typetjes, ik ontwijk meestal alle tackles of maak er juist gebruik van.
Trek even aan mijn shirt en je ziet een driedubbele backflip.
Maar ik ben niet agressief, ik ga gewoon vol de duels in. Ik schuw alleen niet iemand mee te nemen om een aanval af te slaan. En uiteraard incasseer ik ook als een man.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_144454845
Ik had een keer op de training dat een teamgenoot '' die mij blijkbaar niet mocht '' als een debiel inkwam van de zijkant op het moment dat ik de bal had. Ik voelde de tackle al aankomen dus ik ontweek de tackle met een sprong en op het moment van de sprong trapte ik deze jongen tegen zijn hoofd aan. Dat ik tegen zijn hoofd aan trapte ging dan wel per ongeluk maar die gozer heeft het daarna niet nog een keer geprobeerd en was uitermate rustig in de duels met mij
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')