Hij zegt me net dat ie 30 voor je over heeftquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:18 schreef BozeHaas het volgende:
hey vera spongeboss noemt je een hoer pik je dat
quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Hij zegt me net dat ie 30 voor je over heeft
quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:18 schreef BozeHaas het volgende:
hey vera spongeboss noemt je een hoer pik je dat
Ik heb Vera geen hoer genoemd, Jantje verweet het mij dat ik aan hoeren etc dacht, als je goed kijkt is etc ook dik-gedrukt en daar gaat het me om. Hij dacht nu aan vieze dingen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Hij zegt me net dat ie 30 voor je over heeft
Waarom zit jij de hele dag op fok! Alsof je dan de wereld beter maakt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Ik heb Vera geen hoer genoemd, Jantje verweet het mij dat ik aan hoeren etc dacht, als je goed kijkt is etc ook dik-gedrukt en daar gaat het me om. Hij dacht nu aan vieze dingen.
Tja... waarom?quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Waarom zit jij de hele dag op fok! Alsof je dan de wereld beter maakt.
dan smijt ik hem mijn kamer door en laat hem alle hoeken zien.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En als je s'ochtends wakker wordt en hij ligt ineens ergens anders krijgt hij dan ook straf?
:$quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:51 schreef vera166 het volgende:
[..]
dan smijt ik hem mijn kamer door en laat hem alle hoeken zien.
Het is zijn geval, penis, dus gewoon jouw.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:47 schreef 44rdbei het volgende:
Leeftijd zegt niet alles.
Zeker niet in jou geval jantje.
Ah, jij bent dat onzekere mannetje, niet?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
ik voel me vooral een oude loser die bijna 21 is en te oud om te starten met uni.
Verkloten voor wat? Dat je zsm geld kan verdienen ofwa?quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:03 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ben ook 23 (bijna 24).. in dit geval had ik geen zin om toe te geven dat ik al zoveel jar verkloot heb
Wauw, wat ben jij volwassen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:45 schreef vera166 het volgende:
Ik voel me aangesproken![]()
Ik ben ook mentor en begeleid mensen die minimaal 20 zijn en ik ben 18
ik heb medelijden met hemquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:51 schreef vera166 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:51 schreef vera166 het volgende:
[..]
Deal with it!!!quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:45 schreef jantjevertonghen het volgende:
Laatste studietopic van deze week,
daar mag men een sanctie boven zetten.
Zoals jullie weten ben ik zojuist een nieuwe studie begonnen.
Ik word hier begeleid door een mentor die 1 jaar jonger is dan ik ben.
Die moet mijn groepjes dus begeleiden door mijn studietijd.
Man man man, de vernedering...
En grote bek dat ie heeft, mij extra de les lezen.. klein miezerig jong balletje
Nee dat valt wel mee eigenlijk. Wel bedanktquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wauw, wat ben jij volwassen.
Wanneer gaan we het ijs nou eens eten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:27 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee eigenlijk. Wel bedankt
Als je chronisch aardig bentquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer gaan we het ijs nou eens eten.
Je moest eens weten hoe ik jou volgquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Shit, je volgt me. Tegen jou ben ik altijd aardig.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:36 schreef vera166 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ik jou volg
Als je hulp zoekt ik kan je helpen, om zo onbuigzaam als een himalaya berg te zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]![]()
Kut, voortaan maar proberen mijn goede kant te laten zien, al is dat nagenoeg onmogelijk op dit forum.
Maar Sponge, ik ben helemaal niet zo serieus als jij.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als je hulp zoekt ik kan je helpen, om zo onbuigzaam als een himalaya berg te zijn.
Het eerste dat ik je ga leren is de mantra van mededogen: Om mani padme hum
Hmm ja.... Misschien niet, maar mocht je hulp zoeken!quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar Sponge, ik ben helemaal niet zo serieus als jij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |