Die heb ik al. Iets anders interessants wellicht?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:48 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Ac unity? Evt met kleine bij betaling.
Fallout 4 en state of decay moet ze alleen nog uitspelen :p voor de rest alles digitaal.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die heb ik al. Iets anders interessants wellicht?
Fallout heb ik vanzelfsprekend en SoD heb ik op de 360.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:30 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Fallout 4 en state of decay moet ze alleen nog uitspelen :p voor de rest alles digitaal.
Dan houdt t helaas op.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fallout heb ik vanzelfsprekend en SoD heb ik op de 360.
Zal vanavond wel even laten wat ik heb liggen..quote:Op maandag 14 maart 2016 03:35 schreef LompeWorst het volgende:
Ik zoek voor een paar euro nog classics als bioshock, dark souls, darksiders, skyrim.
Als je iets hebt liggen, stuur een DM
100 maxquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Vanwege aanschaf nieuwe console gaat de oude er uit. Het is een witte phat versie met HDMI en 60gb harddisk. Er zitten 2 draadloze controllers bij en 17 spellen.
In de V&A verlangt men een vraagprijs, maar ik vind dit erg moeilijk te bepalen. Wat is een redelijke vraag- of richtprijs voor deze spullen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou wat mij betreft al best aardig wezen.quote:
Ik heb je een pm gestuurd wat betreft de ghostbusters game..quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:17 schreef outcast_within het volgende:
Vroeger had je toch van die goedkope uk island web shops voor games, bestaan die nog?
Iets als cd-wow ofzo, maar die bestaat niet meer.
Tevens gezocht:
Deadpool
Ghostbusters
quanta costa?quote:
Het is de Deus Ex Human Revolution Benelux Edition. Ik heb alleen zelf het unieke wapen en de missie al gedownload, zit er dus niet meer bij. Vijf ekkies doen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |