abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144446442
oftewel een lauwe christen.

Zo een christen die christen is omwille van de goede naam. Eentje die niet weet hoe het voelt om je hele lijf en leden te geven voor Christus. Iemand die maar wat aanpapt, gereed om ieder moment in de klauwen van het kwade te vallen.

Zo voel ik me de laatste tijd en ik ben het kotsbeu, ik sterf nog liever.
Ik stort me weer in de boeken en hoop zo terug op het juiste pad te komen, Jezus terug te vinden en mijn leven weer op de rails te zetten.

Doei.

[ Bericht 0% gewijzigd door Satan_Guardian_Angel op 12-09-2014 09:20:15 ]
Het is wat, Belg zijn.
  vrijdag 12 september 2014 @ 09:16:27 #2
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_144446500
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  vrijdag 12 september 2014 @ 09:17:56 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_144446528
Kleine jongetjes doen wonderen TS.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_144446530
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 09:13 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Zo een christen die christen is omwille van de goede naam
Goede naam?
  vrijdag 12 september 2014 @ 09:19:50 #5
419250 Spongeboss
pi_144446560
Het is overigens wel een terechte klacht, en dat gebeurt in het geloof heel vaak dat mensen niet hard gaan. Ze pappen maar wat aan.. Beetje tegen het blikje trappen maar nooit eens de grote steen pakken en hem op je rug dragen zoals Christoffel zou doen.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_144446636
Ok... bijna weekend
nee echt niet !
pi_144446696
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 09:19 schreef Spongeboss het volgende:
Het is overigens wel een terechte klacht, en dat gebeurt in het geloof heel vaak dat mensen niet hard gaan. Ze pappen maar wat aan.. Beetje tegen het blikje trappen maar nooit eens de grote steen pakken en hem op je rug dragen zoals Christoffel zou doen.
Doe jij ook niet Spongeboss.
  vrijdag 12 september 2014 @ 09:28:25 #8
419250 Spongeboss
pi_144446708
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 09:27 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Doe jij ook niet Spongeboss.
Daarom is het een terechte klacht, ik zou het eigenlijk ook moeten doen.
pi_144446748
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 09:28 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Daarom is het een terechte klacht, ik zou het eigenlijk ook moeten doen.
Dus als je karma tevreden wil houden zou ik er in de tussentijd geen uitspraken over anderen doen in dat opzicht.
pi_144446786
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 09:30 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dus als je karma tevreden wil houden zou ik er in de tussentijd geen uitspraken over anderen doen in dat opzicht.
Uitspraken over andere is sowieso altijd uiterst onverstandig.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  vrijdag 12 september 2014 @ 09:34:56 #11
419250 Spongeboss
pi_144446831
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 09:30 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik zeg 'mensen' ik noem geen namen. Als ik zei, ts, of ik noemde wat namen. Kijk je mag niet oordelen over anderen maar kunt wel zeggen dat mensen vaak dit of dat doen. Zo mag ik wel zeggen iets dat ik ter observatie heb gezien. Ik zeg er overigens niet bij of het goed of slecht is, ieder individu heeft zijn eigen problemen en toestanden en dat moet gerespecteerd worden.

Maar Hoink het is een algemeen feit dat de meeste mensen waar ik ook bij hoor iets voornemen en het dan toch niet doen. Dat komt heel vaak voor. Dus als ik zeg dat dat gebeurt bij mensen is dat niet oordelen maar dat is dan zo. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen.

Karma hou ik wel tevreden ik bedank je dat je me wil helpen in het rechte pad te belopen. Bedankt Hoink voor je feedback. Maar pas wel op er is altijd een gevaar dat je goed bedoelt een ander wilt helpen doormiddel van feedback en dan toch net iets te kritisch bent of een te agressieve ondertoon plaatst.

Sterkte en succes. :)

tldr: Als ik zeg 'mensen gaan vaak naar de wc' is dat hetzelfde als dat ik zeg 'mensen falen vaak te doen dat wat ze willen.' Dit is wetenschappelijk onderbouwd.
pi_144447014
quote:
pi_144447273
Christenkutjes :')
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_144447297
Ease yourself back into reality
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')