quote:
Ik zeg 'mensen' ik noem geen namen. Als ik zei, ts, of ik noemde wat namen. Kijk je mag niet oordelen over anderen maar kunt wel zeggen dat mensen vaak dit of dat doen. Zo mag ik wel zeggen iets dat ik ter observatie heb gezien. Ik zeg er overigens niet bij of het goed of slecht is, ieder individu heeft zijn eigen problemen en toestanden en dat moet gerespecteerd worden.
Maar Hoink het is een algemeen feit dat de meeste mensen waar ik ook bij hoor iets voornemen en het dan toch niet doen. Dat komt heel vaak voor. Dus als ik zeg dat dat gebeurt bij mensen is dat niet oordelen maar dat is dan zo. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen.
Karma hou ik wel tevreden ik bedank je dat je me wil helpen in het rechte pad te belopen. Bedankt Hoink voor je feedback. Maar pas wel op er is altijd een gevaar dat je goed bedoelt een ander wilt helpen doormiddel van feedback en dan toch net iets te kritisch bent of een te agressieve ondertoon plaatst.
Sterkte en succes.

tldr: Als ik zeg 'mensen gaan vaak naar de wc' is dat hetzelfde als dat ik zeg 'mensen falen vaak te doen dat wat ze willen.' Dit is wetenschappelijk onderbouwd.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.