quote:Op vrijdag 12 september 2014 07:25 schreef Aberella het volgende:
.
Oja ik werp hem als een echte FOK!ker zo nu en dan een kwade blik toe, ik zeg er natuurlijk niks van.
is dat een systeemquote:
Ik mag niet meer parkeren onder de school.quote:Op vrijdag 12 september 2014 07:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Reizen met het ov rijmt dan weer niet met die geacteerde sterallures/diva-gedrag van je.
Ja, vast.quote:Op vrijdag 12 september 2014 07:25 schreef Aberella het volgende:
Gisteravond lekker aan de chill geweest dus ik dacht vandaag nog even in de metro te leren (20 min moet genoeg zijn om die toets te klappen toch).
Geef 'm een duw en zeg tegen hem dat ie z'n geluid zachter moet zetten. Wanneer er tegenspraak wordt gegeven met de onnodige ziektes eraan geplakt, quote dan een tekst van de plaatselijke imam, dat is eigenlijk het enige waar die kleuters effectief gehoor aan geven.quote:Zit er een klaphark achter me met zijn muziek op stand 63 en de hele coupe kan mee genieten. Jezus koop eens normale oordopjes of zet dat pauperding wat zachter. Het is niet dat je niet door hebt dat mensen uitgebreid mee kunnen genieten.
Nee, 'allochtoon' is een normaal woord. Racisme is wanneer je zijn huidskleur erbij betrekt en discriminatie is als je zijn kenmerken negatief onder de loep neemt (bijvoorbeeld bril dragen of dik zijn)quote:Tevens valt het me op dat dit vaker voorkomt bij allochtone kids dan de autochtone maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen want dat is ook vast weer racisme.
Het lijkt me sterk dat je paranormaal begaafd bent en mensen met the stare of death kunt belasten, dus volgende keer er gewoon wat van zeggen. Bovendien help je de luisteraar ermee, omdat het zo zijn gehoor wat minder aantast.quote:Oja ik werp hem als een echte FOK!ker zo nu en dan een kwade blik toe, ik zeg er natuurlijk niks van.
Terechte klacht. Tevens hulde voor het correct gebruik van alinea's.quote:Klacht: andere mensen storen met je kutmuziek.
Nah. Gewoon 10 ct in zijn hand duwen, de beats van zijn hoofd afrukken en er op stampen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 07:55 schreef TUFKAL het volgende:
Dan stap je op die persoon af en zeg je er wat van. Maar daar heb je de ballen natuurlijk niet voor.
Nee dat is een internetheld reactiequote:Op vrijdag 12 september 2014 08:01 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Nah. Gewoon 10 ct in zijn hand duwen, de beats van zijn hoofd afrukken en er op stampen.
"Ik heb ze toch gekocht !"
Ik vrees voor represailles.quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:07 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Moet je er iets van zeggen
Spange niet metro's brathaquote:Op vrijdag 12 september 2014 07:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
is dat een systeem
De Amsterdamse metrokutsysteem en kutmaterieel
Je bent een meisje, tenzij het een buitenlander was had hij je niks gedaan.quote:
Hem aanspreken ook. Iig op FOK!quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:10 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee dat is een internetheld reactie
Dan ben je onderdeel van het probleem. Gewoon netjes vragen of het wat zachter mag omdat je er last van hebt. Werkt (bijna) altijd. Een heel enkele keer krijg je een grote bek terug. Klappen krijg je echt niet. Dat gebeurt alleen als mensen op hoge poten eisen dat de muziek nú zachter moet. Mensen die dus zelf ook wel een cursusje 'omgaan met mensen' kunnen gebruiken. Amen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |