abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 september 2014 @ 02:12:37 #1
426132 Kluiskraker.woensel
Blanes 2015 word escalerend!
pi_144444539
Jarenlang ben ik al die gekke boy. Ben berucht in de straten van WOENSEL. Gatarre avonden zijn mijn specialiteit. Ik rook alleen die goeie assie als de mocro's terugzijn uit Marrakech. Mootje s/o naar jou voor die goeie assie. Hij rookt heerlijk en is berucht in de straten van edisonlaan.

Terwijl ik hier een heerlijke assie rook. Schrijf ik deze klacht achter mijn laptop. Sony VAIO voor de HIGHCLASS OG's. Je weet wat ik bedoel ben hier zwaar aan het spacen. Kom is een keer spacen op me leipe feesten. Want ik ben een gekke boy maar space leiper als de meesten.

Maar wat weten van jullie die HIGHCLASS leven? Verse muntthee op je balkon met een zeer goede assie joint. Julie weten niks van highclass life. Genietende over het uitzicht van Woensel ben ik aan het filosoferen over het leven. Heeft Gaudi het leven echt bedoeld zoals we nu leven? Dat soort vragen stel ik mezelf regelmatig. Echte breinkrakers want ik heb een highclass brein!

Me brein word alleen bevuild met de beste assie. Ik drink alleen als het highclass dingen zijn. Bij voorkeur wat ciroc of dimple. Alleen die goeie goeie dingen. Luxeleventje is goed voor me brein, Maar de laatste tijd merk ik veel vervuiling en ruis. Neppe versace kleding en gucci schoentjes overpsoelen de zwarte markten van woensel. Het doet me pijn om te zien hoe erg mensen het faken om highclass te leven. Maar wat weten ze van highclass leven als ze het zelf nooit geleefd hebben?
Vind me daar in woensel west! Edisonlaan je kan me vinden!!
pi_144444558
Dit boeit echt niemand
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')