abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144439965
De film op zich vind ik wel goed. De twee hoofdpersonen die een relatie met elkaar hebben, vind ik wel erg klef en zoetsappig naar elkaar toe. Erg chiché. Maar voor de rest geen slechte film. (Ik zit 'm nu ff op HBO te kijken, maar ik had 'm weleens eerder gezien.)

De klacht is dat er ook personages in voorkomen die ont-zet-tend nerdy zijn. Een spichtig brillemannetje met een vreemd bekakt accent die een wetenschappelijk experiment uitvoert om aan te tonen dat spoken bestaan en zodoende roept hij een demoon op die niet meer weg wilt gaan en hem en de andere personages meeneemt naar zijn eigen dimensie.

Dit soort ontzettend karakteristieke nerds bestaan echt. Tenminste ze bestonden. Ze zaten vroeger bij mij op school. Ik zag ze in de kantine Dungeons And Dragons spelen. En ze deden ook in hun vrije tijd wereldvreemde experimenten.
pi_144440007
IMDB: 4,1/10 :')
pindazakje
pi_144440192
quote:
13s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:51 schreef Hyaenidae het volgende:
IMDB: 4,1/10 :')
Dat zegt niks. Ik heb me wel vermaakt met die film. Het acteerwerk is niet uitmuntend trouwens. Wat ik al zei: cliché en klef.

Dit is trouwens nerdmans. Maar dan met bleke teint, brilletje en onverzorgd kapsel.
  vrijdag 12 september 2014 @ 01:10:50 #4
322957 wip_kip
The award winning onzin-luller
pi_144443917
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:56 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Dat zegt niks. Ik heb me wel vermaakt met die film.

Je moet je inderdaad niet teveel laten leiden door IMDB... maar een 4,1... -O-

quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 22:56 schreef Pulzzar het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Dit is trouwens nerdmans. Maar dan met bleke teint, brilletje en onverzorgd kapsel.
Tevens gay.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')