Twee verschillende tijdsvormen in één zin, knap hoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:32 schreef john-hert het volgende:
De betreffende TS steekt ooit veel moeite in zijn OP's,
Die punt hoort daar niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:32 schreef john-hert het volgende:
In vele topics, hier op het FOK!-forum. Wordt er alles aan gedaan om de betreffende TS af te zeiken, af te kraken, te behandelen als grof vuil.
Grammar nazi's, daar zou ik een apart topic voor kunnen openen, maar doe het nietquote:Op donderdag 11 september 2014 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Twee verschillende tijdsvormen in één zin, knap hoor.
Het is al laat, en ik heb al een liter Bavaria naar binnen gewerkt.quote:
Wel zo slim van je ja, waarschijnlijk zou het resulteren in een dikke backfire.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:33 schreef john-hert het volgende:
[..]
Grammar nazi's, daar zou ik een apart topic voor kunnen openen, maar doe het niet
Gelukkig ligt TS daar niet wakker vanquote:Op donderdag 11 september 2014 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel zo slim van je ja, waarschijnlijk zou het resulteren in een dikke backfire.
Blijkbaar wel hè, als je er een topic over wilde openen.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:35 schreef john-hert het volgende:
[..]
Gelukkig ligt TS daar niet wakker van
Ja, maar toch lig ik er niet wakker vanquote:Op donderdag 11 september 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blijkbaar wel hè, als je er een topic over wilde openen.
Nou, lekker boeien.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:36 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ja, maar toch lig ik er niet wakker van
Een hert is dan ook een kuddedierquote:Op donderdag 11 september 2014 22:36 schreef PausNicolaas het volgende:
Alsof TS daar geen ervaring mee heeft en dit 90% van de tijd ook doet
Maar is John dat ook?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:38 schreef john-hert het volgende:
[..]
Een hert is dan ook een kuddedier
Deze manquote:Op donderdag 11 september 2014 22:38 schreef Hyaenidae het volgende:
He TS wat maak je me nou, ik altijd superlief tegen je!![]()
Je bent m'n lieveling!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |