watquote:Op donderdag 11 september 2014 20:29 schreef eend112 het volgende:
ik heb meer verstand van wiskunde dan de gemiddelde WO student wiskunde in z'n pink heeft
ga nou niet bijdehand lopen doenquote:Op donderdag 11 september 2014 20:37 schreef Fanest het volgende:
[..]
Klopt waarschijnlijk wel, verstand van wiskunde ligt namelijk niet opgeslagen in de pink.
Ja inderdaad dat is het meer het probleemquote:Op donderdag 11 september 2014 20:31 schreef Spongeboss het volgende:
Terechte klacht wel en erg lullig dat ze dat zo hebben veranderd, maar jammer want wiskunde A en B is niet het probleem dan, maar eerder de tijd die het gaat kosten en de financiële kosten.
Maar heel erg lullig, hoop dat je er goed vanaf komt, kun je niet de propedeuse halen dan even wachten en dan uni doen?
Je moet wiskunde hebben. Maakt niet uit wat voor P je hebt. Dus dat ik een P heb in bedrijfskunde is alleen gunstig voor mezelfquote:Op donderdag 11 september 2014 21:48 schreef john-hert het volgende:
Kun je met je hbo-P dan niet doorstromen maar de WO bachelor?
Maar vind het wel saaiquote:Op donderdag 11 september 2014 21:43 schreef madeliefff het volgende:
ik heb altijd al geweten dat je goed met cijfertjes bent. Want 1+1=2
En dan??quote:Op donderdag 11 september 2014 21:53 schreef Aberella het volgende:
Stuur gewoon een kopie van je PoHi.
Ja misschien als ik met De propedeuse in kan stromen in een 2e jaar van een voltijd hbo anders moet ik nog 4 jaar dit doen en dat kost in totaal zo'n 10.000 euro wat wel zonde isquote:Op donderdag 11 september 2014 21:39 schreef lunamatic het volgende:
Of je doet na je HBO-bachelor een schakelprogramma en dan de master op de uni?
't gemiddelde spekken uiteraardquote:Op donderdag 11 september 2014 22:40 schreef Kiid het volgende:
Waarom 4 berichten als het ook in 1 kan
Is kut op telefoonquote:Op donderdag 11 september 2014 22:40 schreef Kiid het volgende:
Waarom 4 berichten als het ook in 1 kan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |