Denken dat Zalando alleen schoenen verkooptquote:Op donderdag 11 september 2014 17:28 schreef Ypmaha het volgende:
Niet je schoenen bij de action kopen
Slippers danquote:Op donderdag 11 september 2014 17:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Denken dat Zalando alleen schoenen verkoopt
Heb je wel gelijk in hoor, maar ik vraag me gewoon af waarom het alnog een paar dagen moet duren voor ze de zooi die ze op voorraad zeggen te hebben, versturen.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:30 schreef Dimens het volgende:
Ach, ze beloven tenminste nergens dat ze binnen 24 uur leveren. Dat doet ook niet iedere webwinkel even netjes.
Meestal heb ik het bij Zalando wel na 2 of 3 dagen binnen. Daar kan ik wel mee leven.
Volgens mij omdat het magazijn in Duitsland ligt.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in hoor, maar ik vraag me gewoon af waarom het alnog een paar dagen moet duren voor ze de zooi die ze op voorraad zeggen te hebben, versturen.
Inpakken en opsturen, magazijn slaven!
Op voorraad bij wie? Zalando of hun leveranciers/verzenders?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Enige nadeel is dat het vaak een aantal dagen duurt voor ze bestelling versturen. En dat terwijl de producten op voorraad zijn volgens hun shop
Dit klopt ja.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij omdat het magazijn in Duitsland ligt.
quote:Op donderdag 11 september 2014 17:41 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Zalando reclames. Dat verpest het al.
Omdat echte winkels een verschrikkelijk klimaat hebben.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:41 schreef OOST het volgende:
Waarom zou je nog bij een webwinkel kopen als je het in een echte winkel wel direct kan krijgen (en zien + uitproberen)?
omdat echte winkels 's avonds dicht zijn.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:41 schreef OOST het volgende:
Een webwinkel die niet de volgende dag levert daar kom ik niet (meer) als ik erachter kom. Waarom zou je nog bij een webwinkel kopen als je het in een echte winkel wel direct kan krijgen (en zien + uitproberen)?
Wauw, dit is wel de domste opmerking van de dag.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:41 schreef OOST het volgende:
Een webwinkel die niet de volgende dag levert daar kom ik niet (meer) als ik erachter kom. Waarom zou je nog bij een webwinkel kopen als je het in een echte winkel wel direct kan krijgen (en zien + uitproberen)?
Dan alsnog kunnen ze het toch verzenden als het op voorraad is.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij omdat het magazijn in Duitsland ligt.
Doen ze ook. Alleen duurt het even voor je pakket de grens over is.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan alsnog kunnen ze het toch verzenden als het op voorraad is.
Waarom dan nog geen "status verzonden"?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Doen ze ook. Alleen duurt het even voor je pakket de grens over is.
Het duurt natuurlijk even voor je order Duitsland bereiktquote:Op donderdag 11 september 2014 17:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom dan nog geen "status verzonden"?
Postduiven?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het duurt natuurlijk even voor je order Duitsland bereikt
quote:Op donderdag 11 september 2014 17:41 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Zalando reclames. Dat verpest het al.
quote:Op donderdag 11 september 2014 17:43 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Omdat echte winkels een verschrikkelijk klimaat hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |