SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult DS2 trollen.![]()
@DS2
er kunnen ook wel eens spelers bij komen en stats veranderen he![]()
ik geef Veltman een goede kans
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik voel me welkom.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:19 schreef Toefjes het volgende:
JohnBon met zijn aubergine ook naar de PS![]()
Wat een bazenclub gaat dit toch worden zo
🍆![]()
Johnbon boeit me niet, maar met die aubergine heb ik nog coop gespeeld. Toffe gast is dat.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:19 schreef Toefjes het volgende:
JohnBon met zijn aubergine ook naar de PS![]()
Wat een bazenclub gaat dit toch worden zo
![]()
Ik heb vernomen dat je in een ruil bent betrokken met Kiid, hij gaat naar de xbox. Ik denk dat dit het beste voor iedereen isquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 17:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat je in een ruil bent betrokken met Kiid, hij gaat naar de xbox. Ik denk dat dit het beste voor iedereen is![]()
![]()
je krijgt het nog druk thad met kaarten makenquote:![]()
gaat een grote collectie worden
#FreeTrapz![]()
Kiid7quote:Op donderdag 11 september 2014 17:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat je in een ruil bent betrokken met Kiid, hij gaat naar de xbox. Ik denk dat dit het beste voor iedereen is
Gr gr![]()
Maverquote:Op donderdag 11 september 2014 17:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doe Maver de groeten van ons he![]()
![]()
![]()
Mensen die spelen op Maintenancestation4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 17:35 schreef Kiid het volgende:
Mensen die spelen op Maintenancestation4K.I.T.T start FIFA 15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr grLijkt me wel een bazending. Werkte dat wat of heb je m in de doos gelaten? Voor die prijs zou ik m ook wegdoen jaquote:Op donderdag 11 september 2014 17:35 schreef Freire het volgende:
[..]
Die ventilator heb ik trouwens een keer gewonnen bij een prijsvraag en voor ¤300,- verkocht![]()
![]()
Ik had m in de doos gelaten, maar toen die man hem op kwam halen wilde hij hem testen. Werkte echt heel goed (was een Dyson hot+cool dus je kon hem ook als verwarming gebruiken)quote:Op donderdag 11 september 2014 17:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
K.I.T.T start FIFA 15
gr gr
[..]
Lijkt me wel een bazending. Werkte dat wat of heb je m in de doos gelaten? Voor die prijs zou ik m ook wegdoen ja![]()
![]()
Heb je al een ps4?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:37 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik had m in de doos gelaten, maar toen die man hem op kwam halen wilde hij hem testen. Werkte echt heel goed (was een Dyson hot+cool dus je kon hem ook als verwarming gebruiken)![]()
Pffff en dan de gedachte dat ik al Fifa speel voor hij kon lopen. Gemiste kans )=quote:
Ik kijken naar een tweedehandse Romeo en hij rijdt daarmee![]()
![]()
Net dat kind van Waterworldquote:Op donderdag 11 september 2014 17:43 schreef ThadCastle het volgende:
Gullit + Valderrama =
[ afbeelding ]
Xavi Simons
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja hoor, en Angela Schijf lijkt ook op Valderramaquote:Op donderdag 11 september 2014 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net dat kind van Waterworld
[ afbeelding ]![]()
![]()
Iddquote:Op donderdag 11 september 2014 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja hoor, en Angela Schijf lijkt ook op Valderrama
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zou rakenquote:Op donderdag 11 september 2014 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja hoor, en Angela Schijf lijkt ook op Valderrama
[ afbeelding ]
Vast een Xbox user![]()
De tijd dat Angela Schijf, Katja Schuurman en Georgina Verbaan in GTST speeldenquote:Het leven is nooit meer zo mooi geweest als toen.
![]()
trap hem in zijn bekquote:Op donderdag 11 september 2014 17:50 schreef Rijst het volgende:
Haha ik zit naast die lelijke bardo van youtube![]()
picdquote:Op donderdag 11 september 2014 17:50 schreef Rijst het volgende:
Haha ik zit naast die lelijke bardo van youtube![]()
rapper sjors?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:56 schreef Kiid het volgende:
Speelt die Sjors nog? Die vond ik altijd goed te raken
En Janine had ook wel wat. Milf
Net pindakaas gegeten dusseeh![]()
Die Janine is alleen maar lekkerder gewordenquote:Op donderdag 11 september 2014 17:56 schreef Kiid het volgende:
Speelt die Sjors nog? Die vond ik altijd goed te raken
En Janine had ook wel wat. Milf
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ff keertje kijken vanavondquote:Op donderdag 11 september 2014 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Janine is alleen maar lekkerder geworden![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
![]()
Nice
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Kan niemand ons weer toegang geven tot de webappNet als Reemi of Pascal vorige jaar ( of 13 ?
)
Hala Madrid !
Hopelijk een IF. Dat maakt kaarten toch net wat leukerquote:Op donderdag 11 september 2014 18:22 schreef WezepAFCA het volgende:
Rare card ziet er toch altijd beter uit, Fer lijkt me echt een tank!![]()
![]()
welkom bij de elitequote:Op donderdag 11 september 2014 18:23 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben vrienden met TimDat ik dat nog mag meemaken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo lelijk van Pumaquote:
Hala Madrid !
hoeveel heb je nodigquote:Op donderdag 11 september 2014 19:37 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand die wat Coins wil doneren aan deze boy?![]()
kan niet wachtenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:40 schreef Rijst het volgende:
Whos reddie for mijn new youtube video. Met als speciale guest BArrdo van banjo movies![]()
Ps?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:37 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand die wat Coins wil doneren aan deze boy?![]()
Zal zo eens voor je kijkenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:43 schreef Kamikazie het volgende:
PS ja, wil gewoon weer is een leuk team maken voor laatste weekje. Dus hoeveel jullie kunnen / willen missen![]()
![]()
Zet er maar iets op voor 500kquote:Op donderdag 11 september 2014 19:43 schreef Kamikazie het volgende:
PS ja, wil gewoon weer is een leuk team maken voor laatste weekje. Dus hoeveel jullie kunnen / willen missen![]()
Is die beter dan je vorige video's?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:40 schreef Rijst het volgende:
Whos reddie for mijn new youtube video. Met als speciale guest BArrdo van banjo movies
Dit vind ik wel je beste video.
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zet er maar iets op voor 500k![]()
dat alle slimme jongens van dit forum maar mogen verenigen en een mooie ingang vindenquote:Op donderdag 11 september 2014 18:21 schreef BDIL het volgende:
Kan niemand ons weer toegang geven tot de webappNet als Reemi of Pascal vorige jaar ( of 13 ?
)
![]()
hebben de xboxers op dit forum wel bizar veel voordeelzijn er nog maar 4 ofzo
#FreeTrapz![]()
Vitinho med/high met die stats
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Hala Madrid !
Echt ziek jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rijst
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die Dundee United link gaat ook vaag gebruikt worden.quote:Hala Madrid !
Ja, die 3e gast ernaast is een soort Chermiti dit jaarquote:Op donderdag 11 september 2014 20:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die Dundee United link gaat ook vaag gebruikt worden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wist niet dat jij ook Bardo fan was. Wat is je favo Bardo filmpje?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ken die knakker niet eensquote:Op donderdag 11 september 2014 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wist niet dat jij ook Bardo fan was. Wat is je favo Bardo filmpje?![]()
Ibardo en rijst
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
How low can you go..quote:Op donderdag 11 september 2014 20:25 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is veel belangrijkerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
zit je haar goed?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:26 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik versta amper wat die gast zegt in het filmpje, alleen dat einde
ja alles perfect? Ik ben al aan het filmen namelijk![]()
Ja dat nog wel, maar die shoutouts kan ik niet verstaan naar wie die zijnquote:Op donderdag 11 september 2014 20:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
zit je haar goed?
ja alles perfect? Ik ben al aan het filmen namelijk
Jij bent wel goed te verstaan
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Dat wordt Balo overslaanquote:
Hala Madrid !
Dan ben je harstikke doof. Maver en tim86quote:Op donderdag 11 september 2014 20:28 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ja dat nog wel, maar die shoutouts kan ik niet verstaan naar wie die zijn
Jij bent wel goed te verstaan![]()
Expeditie RobinsonAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Baby Jeffquote:
Jammer dat hij geen RM/RW isAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Yo dag Maver, ik zit hier bij Wagamama en je vriend heeft aan mij verteld dat jij altijd mijn videos kijkt. Echt stuper tof ouwe en blijf vooral blijven kijken. blablabal groen duimpje. BEDANKT JE VRIEND. Deze video is voor jou -rare klik geluid met zn mond- laterquote:Op donderdag 11 september 2014 20:28 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ja dat nog wel, maar die shoutouts kan ik niet verstaan naar wie die zijn
Jij bent wel goed te verstaan![]()
Aaaah wel tof dat je mijn naam gebruikt maar ik ken heel die gast nietquote:Op donderdag 11 september 2014 20:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Yo dag Maver, ik zit hier bij Wagamama en je vriend heeft aan mij verteld dat jij altijd mijn videos kijkt. Echt stuper tof ouwe en blijf vooral kijken. blablabal groen duimpje. BEDANKT JE VRIEND. Deze video is voor jou -rare klik geluid met zn mond- later![]()
![]()
![]()
![]()
Do niet zo ondankbaar.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Aaaah wel tof dat je mijn naam gebruikt maar ik ken heel die gast niet![]()
![]()
![]()
Lekker ontgroenen die boiquote:Op donderdag 11 september 2014 20:33 schreef Kamikazie het volgende:
Wagtmans lekker gefeut worden op dat eiland.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dit is het ps4 topic hequote:Op donderdag 11 september 2014 20:34 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Eto'o is een been kwijt![]()
hahaha zei hij toch Maver? Dat dacht ik al maar dat leek me supersterk![]()
Fucking mooi gedaan Rijst
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wattquote:Op donderdag 11 september 2014 20:34 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Eto'o is een been kwijt![]()
Zo'n downgrade slaat ook nergens op
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
In de zomer had hij nog 81 pees in WC modequote:Op donderdag 11 september 2014 20:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Watt![]()
Zo'n downgrade slaat ook nergens op
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
snelle poeperquote:Op donderdag 11 september 2014 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de zomer had hij nog 81 pees in WC mode![]()
![]()
ja, zat al in een van de eerste filmpjes toen. Downgrade ookquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
staat op futhead ergensquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En als hij naar Ajax was gegaan had hij maar 60 pace gehad. EAidsquote:Op donderdag 11 september 2014 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de zomer had hij nog 81 pees in WC mode
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
jaaaaaaquote:Op donderdag 11 september 2014 20:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godver![]()
hij zegt toch Maver?
![]()
-2 pace, -2 shooting, -2 passing, -13 defending en vooral: -5 dribbling. Geen downgrade neequote:Op donderdag 11 september 2014 20:47 schreef Grandesco het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/15/players/816/victor-ibarbo/ Deze?Dat is toch geen downgrade.
Nu is het echt alleen nog pace. Juist zijn dribbling bij die pace maakten hem OP. Al heeft hij misschien wel 4* skills nu..dat had hij in h2h tijdje terug ineens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij heeft 4* jaquote:Op donderdag 11 september 2014 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
-2 pace, -2 shooting, -2 passing, -13 defending en vooral: -5 dribbling. Geen downgrade nee
Nu is het echt alleen nog pace. Juist zijn dribbling bij die pace maakten hem OP. Al heeft hij misschien wel 4* skills nu..dat had hij in h2h tijdje terug ineens.![]()
![]()
Had gewoon naar Ajax moeten gaan, was ie iig in de eredivisie de beste.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
-2 pace, -2 shooting, -2 passing, -13 defending en vooral: -5 dribbling. Geen downgrade nee
Nu is het echt alleen nog pace. Juist zijn dribbling bij die pace maakten hem OP. Al heeft hij misschien wel 4* skills nu..dat had hij in h2h tijdje terug ineens.![]()
Hoe lang is die Destiny pack bij mediamarkt in de verkoop geweest?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik kon het eerst ook echt niet gelovenquote:Op donderdag 11 september 2014 20:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godver![]()
hij zegt toch Maver?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Rijst jij facking baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Elyou beste downgrade (maar ook is hij nu LM ipv LW) en Hubocan heeft ook goede stats. Silver Mark GonzalezEn er staan nog veel meer kaarten op het EA forum.
![]()
Doe eens hier posten danquote:Op donderdag 11 september 2014 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Elyou beste downgrade (maar ook is hij nu LM ipv LW) en Hubocan heeft ook goede stats. Silver Mark GonzalezEn er staan nog veel meer kaarten op het EA forum.
Deze ga ik een team mee maken, ook al kan ik helemaal geen skills.![]()
Veel LMs (ja, ook Pranjic)quote:Op donderdag 11 september 2014 21:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doe eens hier posten dan
[ afbeelding ]
Deze ga ik een team mee maken, ook al kan ik helemaal geen skills.
Ik zie nu de downgrade van Danilinho![]()
![]()
Ik zoek die gekke Georgierquote:Op donderdag 11 september 2014 21:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Russische competitie: [ afbeelding ]
Pranjic zn pace![]()
![]()
Ik vraag me af of Rebic in UT zit
Hala Madrid !
Hopelijk heeft KdB nog 4* skillies en 5* wf
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Callejon CAM .. Leuk voor in mijn nieuwe team.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hubocanquote:Op donderdag 11 september 2014 21:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Russische competitie: [ afbeelding ]![]()
![]()
Dit jaar ook al CAM toch deels? Met kutskills en wf.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Callejon CAM .. Leuk voor in mijn nieuwe team.![]()
Staat echt nooit CAM bij Napoli en heeft een TOTS als RM. Vage bende weer bij EA. Laatste keer dat Ziggy CAM stond was in oktober vorig jaar. 1 wedstrijd totaal op die plekquote:Op donderdag 11 september 2014 21:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Callejon CAM .. Leuk voor in mijn nieuwe team.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Boh, eerste serieuze sollibrief getypt.
The_Yakuza gaat de grote mensen wereld eindelijk in
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Kleine Yakuza's worden grootquote:Op donderdag 11 september 2014 22:03 schreef The_Yakuza het volgende:
The_Yakuza gaat de grote mensen wereld eindelijk in![]()
Voor je 40e of ben je al ouder?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:03 schreef The_Yakuza het volgende:
Misschien heeft niemand het je verteld, maar er is dus een kans dat je die baan niet krijgt he.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:03 schreef The_Yakuza het volgende:
Ja, krijg je een afwijzing, zit je weer in de kleine mensen wereldquote:Op donderdag 11 september 2014 22:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien heeft niemand het je verteld, maar er is dus een kans dat je die baan niet krijgt he.![]()
Spoilers!quote:Op donderdag 11 september 2014 22:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien heeft niemand het je verteld, maar er is dus een kans dat je die baan niet krijgt he.![]()
Ik heb altijd een hele map vol afwijzingen. Het liefst zou ik gewoon zeggen: "je bent te oud/vrouw/zwart gr gr", maar dat mag dus niet
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:12 schreef Jorwol het volgende:
Trouwens, iemand al Klose gespot in FUT15?![]()
![]()
Leuke post op zich. Alleen het gedeelte van "te oud" doet me wel een beetje pijn.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:12 schreef Kiid het volgende:
Ik heb altijd een hele map vol afwijzingen. Het liefst zou ik gewoon zeggen: "je bent te oud/vrouw/zwart gr gr", maar dat mag dus niet
![]()
Maar sollicitatiebrieven typen voor serieuze banen is toch al een stap richting de grote mensen wereld?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
En Teufjes, ik ben nog lang geen 40 hoor
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Te jong/onervaren komt ook genoeg voorquote:Op donderdag 11 september 2014 22:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuke post op zich. Alleen het gedeelte van "te oud" doet me wel een beetje pijn.![]()
![]()
Ik ben trots op je hoorquote:Op donderdag 11 september 2014 22:16 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Maar sollicitatiebrieven typen voor serieuze banen is toch al een stap richting de grote mensen wereld?![]()
En Teufjes, ik ben nog lang geen 40 hoor![]()
![]()
Toch wel gaaf dat je als mbo'er een eigen map mag beherenquote:Op donderdag 11 september 2014 22:12 schreef Kiid het volgende:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Het is wel iets wat grote, serieuze mensen doen inderdaad. Hopen op het beste maarquote:Op donderdag 11 september 2014 22:16 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Maar sollicitatiebrieven typen voor serieuze banen is toch al een stap richting de grote mensen wereld?![]()
En Teufjes, ik ben nog lang geen 40 hoor![]()
![]()
die doet mij dan weer een beetje pijnquote:Op donderdag 11 september 2014 22:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Te jong/onervaren komt ook genoeg voor
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Thnx!quote:Op donderdag 11 september 2014 22:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is wel iets wat grote, serieuze mensen doen inderdaad. Hopen op het beste maar
Van het weekend/begin volgende week nog even 3 typen voor traineeships en dan gaan ze eind volgende week denk ik de deur uit
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Jezusquote:Op donderdag 11 september 2014 22:14 schreef wieisboos het volgende:
Hoe de fuck is Eriksen gedowngraded
En ook LM
Terwijl hij bij Spurs nu wel CAM is volgens mij (maar pas dit seizoen)
Schurrle LM ipv RM
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zal vast nog wel een IF krijgen als CAM. Maar downgrade wel nep'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
LM snap ik nog wel maar al zijn stats zijn omlaag. Slaat echt nergens opquote:Op donderdag 11 september 2014 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jezus
En ook LM
Terwijl hij bij Spurs nu wel CAM is volgens mij (maar pas dit seizoen)![]()
Die pace van Fellaini
64
Na al die jaren in Engeland is hij ineens megaveel pace kwijt
Azpilicueta RB ook vaag..speelt nu toch al wel heel lang alleen LBAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er is altijd wel wat, maar het is ook wel irritant dat je eromheen moet draaien en dat je dan in de supermarkt allemaal 16-jarige ziet met een A4'tje waarop staat: "gezocht naar hardwerkende scholieren, minimaal 16 jaar en maximaal 18 jaar".quote:Op donderdag 11 september 2014 22:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die doet mij dan weer een beetje pijn![]()
![]()
Rest in pacequote:Op donderdag 11 september 2014 22:23 schreef Tim86 het volgende:
Die pace van Fellaini
64
Na al die jaren in Engeland is hij ineens megaveel pace kwijt
Azpilicueta RB ook vaag..speelt nu toch al wel heel lang alleen LB![]()
Hebben schoonmakers tegenwoordig ook traineeships?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:21 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Thnx!
Van het weekend/begin volgende week nog even 3 typen voor traineeships en dan gaan ze eind volgende week denk ik de deur uitRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Aspirant schoonmaker hè, je moet eerst jezelf bewijzen voordat je jezelf een schoonmaker mag noemen.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hebben schoonmakers tegenwoordig ook traineeships?![]()
Traineeships bij Fok!, de Wajong en Feyenoordquote:Op donderdag 11 september 2014 22:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hebben schoonmakers tegenwoordig ook traineeships?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Aspirant schoonmaker hè, je moet eerst jezelf bewijzen voordat je jezelf een schoonmaker interieurverzorger mag noemen.![]()
84quote:Op donderdag 11 september 2014 22:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
sanchez 82
wat een kk onzin
beter dan neymar swsSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
http://www.wajongtalenten.nl/vacaturesquote:Op donderdag 11 september 2014 22:33 schreef The_Yakuza het volgende:
http://www.feyenoord.nl/de-club/vacatures'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
http://www.wajongtalenten(...)t=simplesearch&task=quote:Op donderdag 11 september 2014 22:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.wajongtalenten.nl/vacatures
GRAAG VERWIJDEREN![]()
nice, je kan los gaan met die brieven dusquote:Op donderdag 11 september 2014 22:36 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
http://www.wajongtalenten(...)t=simplesearch&task='If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Daar ben ik dan wel weer te oud voorquote:Op donderdag 11 september 2014 22:39 schreef Kiid het volgende:
Staan ook nog wat vacatures open als vakkenvuller dus je kan helemaal los Yakuza
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nee heb je, ja kan je krijgenquote:Op donderdag 11 september 2014 22:40 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Daar ben ik dan wel weer te oud voor![]()
Vloeiend Duits spreken is ook een pluspuntAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha als er 1 kansen herkent met wanneer een TR te maken is hij het wel ja'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als jullie allemaal zo debiel gedragen en zich niet normaal kunnen gedragen naar mij toe dan ga ik met alle liefde naar de knop toe. Heb ik helemaal geen spijt van![]()
boh, die meneer met die snor had aan jou een goeie gehad. was altijd op zoek naar mensen om de knoppen te bedienen.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:49 schreef Maver24 het volgende:
Als jullie allemaal zo debiel gedragen en zich niet normaal kunnen gedragen naar mij toe dan ga ik met alle liefde naar de knop toe. Heb ik helemaal geen spijt van![]()
Dan blijven we je ook benaderen zoals mensen als jij benaderd horen te worden. Als ik iedereen die mij pedo had genoemd had moeten TR'en, zou het ook rustig blijven hier.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:49 schreef Maver24 het volgende:
ha -haquote:Op donderdag 11 september 2014 22:49 schreef Maver24 het volgende:
![]()
En dit noemen ze dan een talentquote:Op donderdag 11 september 2014 22:49 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Hij heeft het wel iets verder geschopt dan het scoren van een kibbelingetje met saus.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Forum niet kunnen onderscheiden met het echte leven. Talentje hoor die Kiid![]()
Die zit in spanje johiquote:Op donderdag 11 september 2014 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is die debiel van een Suárez hier nog gespot? Heb hem niet meer gezien bij mij aan de deur....![]()
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:49 schreef Maver24 het volgende:
Als jullie allemaal zo debiel gedragen en zich niet normaal kunnen gedragen naar mij toe dan ga ik met alle liefde naar de knop toe. Heb ik helemaal geen spijt vanWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Dat weet jij helemaal nietquote:Op donderdag 11 september 2014 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft het wel iets verder geschopt dan het scoren van een kibbelingetje met saus.![]()
He, niks mis met kibbeling!quote:Op donderdag 11 september 2014 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft het wel iets verder geschopt dan het scoren van een kibbelingetje met saus.![]()
lol'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jij weet helemaal niks van mijquote:Op donderdag 11 september 2014 22:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawel. Het minder ver schoppen is onmogelijk.![]()
![]()
Denk je nou serieus dat ik alles hier ga vertellen. Er zijn zoveel dingen die jullie niet weten van mij en das maar goed ook voor jullie
![]()
![]()
![]()
![]()
Maver laat je niet gek maken.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Oke, jij je zin, jij hebt het gemaakt in het leven en iedereen respecteert je.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks van mij![]()
![]()
Denk je nou serieus dat ik alles hier ga vertellen. Er zijn zoveel dingen die jullie niet weten van mij en das maar goed ook voor jullie
![]()
![]()
![]()
Wie begint er nou met weer zonder dat ik er bij ben met posten van berichten waar of Wajong in voor komt of dat het over mij gaat in negatieve zin. Dat moet gewoon stoppenquote:Op donderdag 11 september 2014 23:01 schreef Zhano het volgende:
Maver komt weer herrie schoppen en dan vallen de bans straks weer aan de andere kant![]()
Kerk.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oke, jij je zin, jij hebt het gemaakt in het leven en iedereen respecteert je.![]()
Het forum niet kunnen onderscheiden met het echte levenquote:Op donderdag 11 september 2014 23:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wie begint er nou met weer zonder dat ik er bij ben met posten van berichten waar of Wajong in voor komt of dat het over mij gaat in negatieve zin. Dat moet gewoon stoppen![]()
![]()
Als forums je leven zijn, tjaah ...quote:Op donderdag 11 september 2014 23:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het forum niet kunnen onderscheiden met het echte levenHala Madrid !
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Forum niet kunnen onderscheiden met het echte leven. Talentje hoor die Kiidjuist jaquote:Op donderdag 11 september 2014 23:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wie begint er nou met weer zonder dat ik er bij ben met posten van berichten waar of Wajong in voor komt of dat het over mij gaat in negatieve zin. Dat moet gewoon stoppen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ons vertellen wat moetquote:Op donderdag 11 september 2014 23:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wie begint er nou met weer zonder dat ik er bij ben met posten van berichten waar of Wajong in voor komt of dat het over mij gaat in negatieve zin. Dat moet gewoon stoppen![]()
![]()
Kleine kinderen kan je ook altijd moeilijk iets vertellen om het niet te doen. Even later doen ze het toch weerquote:![]()
Wij betalen iedere maand voor jouw onderhoud dus hebben wij ook het recht om erover te praten.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:06 schreef Maver24 het volgende:
Waarom moet het altijd over mij gaan of over Wajong? Is het een obsessie voor jullie?![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 23:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wij betalen iedere maand voor jouw onderhoud dus hebben wij ook het recht om erover te praten.
Hala Madrid !
Prima toch. iemand moet het doen maar hou er gewoon lekker over opquote:Op donderdag 11 september 2014 23:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wij betalen iedere maand voor jouw onderhoud dus hebben wij ook het recht om erover te praten.![]()
Eerst prima toch zeggen en in de zelfde regel al iets andersquote:Op donderdag 11 september 2014 23:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Prima toch. iemand moet het doen maar hou er gewoon lekker over op![]()
![]()
Dat zal helaas niet lukken.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Prima toch. iemand moet het doen maar hou er gewoon lekker over op
Vraag het eens netjes?![]()
Nee. Gewoon stoppen.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zal helaas niet lukken.
Vraag het eens netjes?Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Kijk maar uit, sommige slechte mensen hadden ook een hont. Voor je het weet heb je een ban of een waarschuwing.quote:![]()
Ik word er gewoon zo moe van dat jullie het steeds maar over mij hebben in negatieve zin, zelfs als ik er niet eens ben. En anders hebben jullie het wel weer over Wajong wat ik niet zonder rede heb. Gewoon kappen er mee![]()
We moeten zwijgen. Anders komen er weer consequenties.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar even serieus, waarom moest het weer over die wajong gaan?
Ben wel nieuwsgierig namelijk.![]()
Nike heeft als slogan: "impossible is nothing", maar wat jij van ons verlangt komt daar wel heel erg in de buurt.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Prima toch. iemand moet het doen maar hou er gewoon lekker over op![]()
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We moeten zwijgen. Anders komen er weer consequenties.
Ik vind het prima hoor, maar vind het wel grappig hoe vaak het hier over een onderwerp kan gaan.![]()
Nieuwe weer over FUT aubWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Het is weer gezellig hier.
Ik heb SIF Schurrle verkocht. Mijn LM en RM komen toch niet zo veel aan bod dat ik daar een speler van 250k neer moet zetten.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
TR gemacht.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is die debiel van een Suárez hier nog gespot? Heb hem niet meer gezien bij mij aan de deur....
en mijn bronnen hebben je facebook nog niet gegeven dus is nog even afwachten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je moet wel goed kunnen pijpen als de admins achter je staan
Hala Madrid !
Gewoon een vlotte babbelquote:Op donderdag 11 september 2014 23:17 schreef BDIL het volgende:
Je moet wel goed kunnen pijpen als de admins achter je staan![]()
Ah wees een grote kerel en ga er zelf op uit. Ik ben op werk tot 5 uur morgen dus ik verwacht je rond die tijd.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
TR gemacht.
en mijn bronnen hebben je facebook nog niet gegeven dus is nog even afwachten.
Groeten![]()
En een mond achter in je nek hebben.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:17 schreef BDIL het volgende:
Je moet wel goed kunnen pijpen als de admins achter je staan![]()
Kut.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
#freebdil'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Beste Litmanen,quote:Op donderdag 11 september 2014 23:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah wees een grote kerel en ga er zelf op uit. Ik ben op werk tot 5 uur morgen dus ik verwacht je rond die tijd.
Groeten
Helaas zit ik zelf op mijn werk tot 6 en ben ik dus niet in de gelegenheid te komen.
Daarnaast is het gek dat u verwachtingen van mij heeft die u zelf ook niet na wilde komen.
Met vriendelijke groet,
FcSuarezPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gaan jullie vechten?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Beste Litmanen,
Helaas zit ik zelf op mijn werk tot 6 en ben ik dus niet in de gelegenheid te komen.
Daarnaast is het gek dat u verwachtingen van mij heeft die u zelf ook niet na wilde komen.
Met vriendelijke groet,
FcSuarezWij vormen tezamen gezellig een schaar.
![]()
Hala Madrid !
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik post toch binnen de huisregels?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:22 schreef The_Yakuza het volgende:
Pas nou op Teufjes, straks moeten we jou ook missen![]()
Hij wilde niet mijn kant op komen maar vind me geen grote kerel als ik niet binnen een paar uur bij hem op de stop staquote:![]()
al die mensen die hier maar denken in gebiedende wijs te kunnen spreken
#FreeTrapz![]()
is bdil ook down en outgaat zo wel een heel rustig begin van FUT 15 worden.
ach ze hebben nu extra tijd allemaal om glitches te zoeken
#FreeTrapz![]()
Ajacieden die elkaar af makenquote:Op donderdag 11 september 2014 23:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij wilde niet mijn kant op komen maar vind me geen grote kerel als ik niet binnen een paar uur bij hem op de stop sta![]()
al die mensen die hier maar denken in gebiedende wijs te kunnen spreken. Krijg hier toch een gestrekte Kiid junior van hoor
![]()
Maar waarom een internet vete uitvechten irl?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij wilde niet mijn kant op komen maar vind me geen grote kerel als ik niet binnen een paar uur bij hem op de stop sta![]()
al die mensen die hier maar denken in gebiedende wijs te kunnen sprekenWij vormen tezamen gezellig een schaar.
FCSuarez is Anderlecht fan johquote:Op donderdag 11 september 2014 23:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ajacieden die elkaar af maken. Krijg hier toch een gestrekte Kiid junior van hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoezo hebben jullie een fittie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Lange list zoquote:Op donderdag 11 september 2014 23:25 schreef FCsuarez het volgende:
is bdil ook down en outgaat zo wel een heel rustig begin van FUT 15 worden.
ach ze hebben nu extra tijd allemaal om glitches te zoeken![]()
Suarez heeft de knikkers van Litmanen afgepakt in de zandbakquote:Op donderdag 11 september 2014 23:25 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoezo hebben jullie een fittie?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: