SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult DS2 trollen.![]()
@DS2
er kunnen ook wel eens spelers bij komen en stats veranderen he![]()
ik geef Veltman een goede kans
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik voel me welkom.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:19 schreef Toefjes het volgende:
JohnBon met zijn aubergine ook naar de PS![]()
Wat een bazenclub gaat dit toch worden zo
🍆![]()
Johnbon boeit me niet, maar met die aubergine heb ik nog coop gespeeld. Toffe gast is dat.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:19 schreef Toefjes het volgende:
JohnBon met zijn aubergine ook naar de PS![]()
Wat een bazenclub gaat dit toch worden zo
![]()
Ik heb vernomen dat je in een ruil bent betrokken met Kiid, hij gaat naar de xbox. Ik denk dat dit het beste voor iedereen isquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 17:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat je in een ruil bent betrokken met Kiid, hij gaat naar de xbox. Ik denk dat dit het beste voor iedereen is![]()
![]()
je krijgt het nog druk thad met kaarten makenquote:![]()
gaat een grote collectie worden
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kiid7quote:Op donderdag 11 september 2014 17:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat je in een ruil bent betrokken met Kiid, hij gaat naar de xbox. Ik denk dat dit het beste voor iedereen is
Gr gr![]()
Maverquote:Op donderdag 11 september 2014 17:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doe Maver de groeten van ons he![]()
![]()
![]()
Mensen die spelen op Maintenancestation4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 17:35 schreef Kiid het volgende:
Mensen die spelen op Maintenancestation4K.I.T.T start FIFA 15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr grLijkt me wel een bazending. Werkte dat wat of heb je m in de doos gelaten? Voor die prijs zou ik m ook wegdoen jaquote:Op donderdag 11 september 2014 17:35 schreef Freire het volgende:
[..]
Die ventilator heb ik trouwens een keer gewonnen bij een prijsvraag en voor ¤300,- verkocht![]()
![]()
Ik had m in de doos gelaten, maar toen die man hem op kwam halen wilde hij hem testen. Werkte echt heel goed (was een Dyson hot+cool dus je kon hem ook als verwarming gebruiken)quote:Op donderdag 11 september 2014 17:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
K.I.T.T start FIFA 15
gr gr
[..]
Lijkt me wel een bazending. Werkte dat wat of heb je m in de doos gelaten? Voor die prijs zou ik m ook wegdoen ja![]()
![]()
Heb je al een ps4?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:37 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik had m in de doos gelaten, maar toen die man hem op kwam halen wilde hij hem testen. Werkte echt heel goed (was een Dyson hot+cool dus je kon hem ook als verwarming gebruiken)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: