abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2005 @ 23:48:14 #126
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_25465763
Kan wel zijn maar het slaat nergens op om dan maar alle kleurlingen te gaan discrimineren en op te roepen tot geweld jegens kleurlingen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_25469000
Ze roepen niet op tot geweld jegens kleurlingen, waar staat dat?
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25469115
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 23:48 schreef Barca het volgende:
Kan wel zijn maar het slaat nergens op om dan maar alle kleurlingen te gaan discrimineren en op te roepen tot geweld jegens kleurlingen.
Net zo min als jij het recht hebt om hem uit te maken voor racist.
Ik vind je behoorlijk overdrijven.
Echt zoiets van de pot verwijd de ketel dat hij zwart ziet.
Als mijn kind dood werd gevonden ,en de avond er voor was lastig gevallen door asiel zoekers zou mijn eerste gedachte ook zijn,die [rotzakken] hebben het waarschijnlijk gedaan.
[Voorbeeld]
Toen mijn zoon thuis kwam onder de blauwe plekken en met een blauw oog.
Die hij had gekregen van een paar kleurlingen,[die hem niet eens moesten hebben maar zijn tweelingbroer] was mijn reatie ook niet al te netjes.
Als je dan ook nog hoort dat het jongens zijn die daar niet eens naar school gingen,maar waren opgetrommelt om even iemand in elkaar te slaan,een stelletje .........
Gelukkig was hij verstandig genoeg om de Politie er bij te halen inplaats van voor eigen rechter te spelen.
Misschien kun je dan begrijpen dat hij nu niet altijd lievelijk over kleurlingen spreekt.
Maar dat maakt mijn zoon nog geen racist.
En ik heb er veel van gelezen,maar nergens vindt ik een oproep maar te gaan discrimineren of geweld te gaan gebruiken.
Zou graag bron van je zien dan.

[ Bericht 2% gewijzigd door ikkemem op 11-03-2005 10:38:09 ]
  vrijdag 11 maart 2005 @ 17:22:51 #129
30220 Barca
pi_25475762
Heb je toch de kranten en tv niet goed gevolgd.

Natuurlijk is verdriet begrijpelijk maar ook al zou het zijn gedaan door 1 kleurling dan nog is het absurd om alle kleurlingen over 1 kam te scheren. Wat hij doet is gewoon racisme.

Er is toen een toespraak van de vader van Marianne uitgezonden op tv waarin hij duidelijk verkondigde dat de moord wel gepleegd moest zijn door een kleurling.

Op internet is van hem geen uitspraak terug te vinden wel van diverse andere personen een vaak terugkerende uitspraken "een Nederlander doet zo iets niet". Tuurlijk!

Wel dit gevonden "Emotionele uitlatingen van Kollumers en bijdragen aan de krant, waaronder één van vader Bouke Vaatstra, worden nu door justitie onderzocht op mogelijk racisme." bron: http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/1999/10/14/Vp/04.html

en

"Ik heb er altijd op gehamerd. Hij was in de buurt van het delict. Nu is het afwachten. Ik denk dat er 50 procent kans is dat hij het is. De man heeft sowieso iets uit te leggen. Elke keer als de politie hem op de hielen zat, verdween hij snel'', aldus Vaatstra." bron: [urlhttp://www.speed.planet.nl/planet/show/id=62967/contentid=401777/sc=1cdae1[/url

[ Bericht 30% gewijzigd door Barca op 11-03-2005 17:53:19 ]
pi_25485742
quote:
Vaatstra ontkent dat hij een racist is: "Een échte asielzoeker mag bij mij eten en slapen, ook nu nog. Maar hij past zich wel aan mijn regels aan."
Ik vind dat niet echt racistisch, trouwens heel veel dingen in de zaak wijzen gewoon naar het asielzoekerscentrum. Bijvoorbeeld een caravan die verbrand is op het terrein van het asielzoekerscentrum de nacht van de moord.
En dat is vlakbij het plaats delict!

En justitie liet de rechercheurs de eerste dagen van de moord niet toe in het asielzoekerscentrum om onderzoek te doen, iets stinkt hier.
En door die gang van zaken wijst Vaatstra nu die richting uit!
pi_25487024
Dat bericht is uit 1999.
Dat is 5jaar geleden en uitgeven een week na de moord op Marianne .
Denk dat dan allang is uit gezocht,en hij allang was aangeklaagd.
En is het uiten van een vermoeden ook al racistisch?
Zo als vdo28 al opmerkt, er zijn te veel dingen onder het tapijt geveegd.
Het asielzoekerscentrum moest zo wie zo buiten schot blijven.
En ik vind nog steeds die opmerking van jouw (Die Vaatstra is gewoon een racist.] nergens op slaan
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2005 @ 11:37:55 #132
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25487140
Ik denk dat ikkemem het wel goed samenvat en verwoord. Het is imo ook spijkers op laag water in een uitgedroogde plas zoeken. Het past bovendien niet erg in dit topic dus nu graag laten rusten verder.
pi_25489342
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 11:37 schreef NorthernStar het volgende:
Ik denk dat ikkemem het wel goed samenvat en verwoord. Het is imo ook spijkers op laag water in een uitgedroogde plas zoeken. Het past bovendien niet erg in dit topic dus nu graag laten rusten verder.
Ik ook,maar vond het een one liner die nergens op sloeg.

Dus

[ Bericht 8% gewijzigd door ikkemem op 12-03-2005 17:00:11 ]
  zondag 13 maart 2005 @ 10:49:52 #134
30220 Barca
pi_25503250
Geen flauwe kul als je de uitspraken van meneer terughoort/-leest. Hij is niet voor niets aangeklaagd. Dat staat er toch.

Dit topic gaat toch over de zaak Marianne Vaatstra?

Dat er te politiek correct is gehandeld is verkeerd, maar roepen dat de moordenaar wel een gekleurde allochtoon moet zijn is helemaal fout.
pi_25506589
quote:
Op zondag 13 maart 2005 10:49 schreef Barca het volgende:
Geen flauwe kul als je de uitspraken van meneer terughoort/-leest. Hij is niet voor niets aangeklaagd. Dat staat er toch.

Dit topic gaat toch over de zaak Marianne Vaatstra?

Dat er te politiek correct is gehandeld is verkeerd, maar roepen dat de moordenaar wel een gekleurde allochtoon moet zijn is helemaal fout.
Aangeklaagd waar lees je dat hij is aange klaagd.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 14:22:18 #136
30220 Barca
pi_25566020
quote:
Op zondag 13 maart 2005 13:30 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Aangeklaagd [afbeelding] waar lees je dat hij is aange klaagd.
Nogmaalss: "Emotionele uitlatingen van Kollumers en bijdragen aan de krant, waaronder één van vader Bouke Vaatstra, worden nu door justitie onderzocht op mogelijk racisme."

Hij is aangeklaagd maar is vrijgesproken. Onbegrijpelijk dat je zo maar mag zeggen dat alle kleurlingen moordenaars en verkrachters zijn.
pi_25566481
Ik heb geen zin om nog een keer te zoeken, waar staat "dat alle kleurlingen moordenaars en verkrachters zijn"?
pi_37346486
Dat is niet gezegd door Bauke..Beetje scheef dat je wél mag zeggen dat asielzoekers of buitenlanders absoluut niet de moord hebben gepleegd, maar dat je niét mag zeggen dat je denkt van wel.
Vergeet niet de emoties, wanhoop en het enorme verdriet+ woede die deze mensen hebben. Helaas was Kollum destijds een geschikte bijeenkomst voor potentiele rascisten die daar gráág bijkwamen om wat te rellen. Maar de intenties waren anders. de hele bijeenkomst ging domweg over het wel of niet plaatsen van een AZC in het midden van het dorp in een woonwijk. Dáar was die avond voor bedoelt, helaas zijn er ook heel andere uitingen gedaan, maar schuif dit niet automatisch in de schoenen van de familie vaatstra.
Dat justitie zei dat het een blanke man was, doelden ze op het feit dat het iig geen negroide of aziatische man geweest kan zijn. Blijft 99% van het azc over.. Geen reden dus om meteen maar uit te sluiten. Reden dat mensen uit deze omgeving twijfels hebben over het al of niet asielzoeker als dader is domweg omdat er teveel de hand boven het hoofd van het azc is gehouden..Niks is onmogelijk, ook de familie vaatrstra sluit niks uit..dus ook geen asielzoekers.

Ik vind dat justitie of het OM alles mag doen om misdadigers op te pakken, fok die privacy en al die crap..door die onzin regels en wetten blijven er in dit land teveel idioten rondlopen en wegkomen met de gruwelijke dingen die ze doen (moordenaars, verkrachters, kindermishandelaars, daders van een roofoverval, etc etc)
Peace damnit!!
  zaterdag 29 april 2006 @ 14:16:32 #139
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_37402284
'Sporen in zaak Vaatstra slecht onderzocht'De recherche heeft bij het onderzoek naar de moord op Marianne Vaatstra, zeven jaar geleden in het Friese Zwaagwesteinde, haar werk niet goed gedaan. De politie zou beschikken over sporen die kunnen leiden naar de nog altijd voortvluchtige moordenaar maar heeft die nooit onderzocht.

Dat blijkt volgens De Telegraaf van zaterdag uit onderzoek dat in opdracht van Tweede-Kamerlid H. Nawijn is uitgevoerd door een voormalig rechercheur. De sporen zouden wijzen op de mogelijkheid van een politieman als eventuele dader.

Friese agenten zouden indertijd hebben geweigerd mee te werken aan vergelijkend DNA-onderzoek. De bedoeling was genetisch materiaal van alle agenten uit de omgeving te vergelijken met DNA uit spermasporen op het lichaam van het vermoorde meisje.
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
  maandag 1 mei 2006 @ 22:42:19 #140
121176 Zweevie
blabla..
pi_37470618
http://www.hilbrand-nawijn.nl/va.htm <- Kijk hier voor het volledige rapport

http://www.mariannevaatstra.nl <- Kijk hier voor de website van de familie van Marianne..
Peace damnit!!
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 23:29:58 #141
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_37472939
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:42 schreef Zweevie het volgende:
http://www.hilbrand-nawijn.nl/va.htm <- Kijk hier voor het volledige rapport

http://www.mariannevaatstra.nl <- Kijk hier voor de website van de familie van Marianne..
quote:
waarom werden speurhonden teruggeroepen toen zij een spoor volgden richting het asielzoekerscentrum in Kollum.
Zijn de medewerkers van dat AZC eigenlijk ook onderzocht?
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:55:32 #142
121176 Zweevie
blabla..
pi_37482775
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:29 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

Zijn de medewerkers van dat AZC eigenlijk ook onderzocht?
Onderzocht?..Dat denk ik niet, niemand die niet echt verdacht was is echt onderzocht, dus die medewerkers ook niet denk ik.
Peace damnit!!
  zondag 10 juni 2007 @ 12:25:28 #143
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_50293752
Update:

'Anonieme schrijver kent moordenaar Vaatstra'
Uitgegeven: 10 juni 2007 07:55

AMSTERDAM - De ouders van de vermoorde tiener Marianne Vaatstra hebben een anonieme brief ontvangen met mogelijk aanwijzingen over de moordenaar. Dat schrijft De Telegraaf zondag.

De brievenschrijver verhaalt over een asielzoeker die ten tijde van de moord, in de nacht van 30 april op 1 mei 1999, enkele dagen in een asielzoekerscentrum in Musselkanaal verbleef.

Geheim

Het zou gaan om een 'levensgevaarlijke' man die onder grote geheimhouding werd ondergebrachte en in afzondering van de andere asielzoekers verbleef.

Enkele dagen na zijn komst werd hij uitgezet. De reden zou zijn dat hij werd gezocht voor meervoudige moord. Hij had verschillende vrouwen verkracht en hun kelen doorgesneden, aldus de schrijver van de brief.

Dader

De 16-jarige Vaatstra werd nabij Veenklooster verkracht, vermoord door wurging en doorsnijding van haar keel.

"Dat de dader nog steeds niet is gevonden, is in mijn ogen niet zo vreemd", schrijft de auteur aan de ouders. "Ik heb het sterke vermoeden dat de asielzoeker de moordenaar van uw dochter is."

Draagvlak

Medewerkers van het asielzoekerscentrum zouden niet hebben mogen praten over de betreffende asielzoeker. Ook werd de afdeling na een jaar gesloten, voert de schrijver aan.

"De dader mocht niet worden gepakt, want dat zou het draagvlak van de asielopvang aantasten", luidt de schrijvers slotsom.

bron: nu.nl
schorriemorie
pi_72535834
Zijn de remsporen ooit wel onderzocht die op de keningswei te zien waren? Dit is destijds gemeld bij de politie. Toeval of niet, dit remspoor eindigde ter hoogte van het weiland waar marianne gevonden werd. Tevens is er melding gedaan van een zwarte BMW welk eerst bij de (zij)ingang van het Feanklooster bos te zien was en later ter hoog afslag zwembad.
  maandag 7 september 2009 @ 23:21:53 #145
30220 Barca
pi_72538315
Vorig jaar nog een item in dat programma Zesde zintuig, plaats delict. Of het uiteindelijk ook iets heeft opgeleverd? Die waarzeggers kwamen wel met theorieën, maar of de politie daar iets mee kon?
  dinsdag 8 september 2009 @ 07:01:27 #146
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_72542028
quote:
Op vrijdag 28 april 2000 16:54 schreef Ulx het volgende:

Wacht maar tot ze je vriendien/zus/moeder verkrachten en vermoorden en het onderzoek spaak loopt.
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')