Net zo min als jij het recht hebt om hem uit te maken voor racist.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:48 schreef Barca het volgende:
Kan wel zijn maar het slaat nergens op om dan maar alle kleurlingen te gaan discrimineren en op te roepen tot geweld jegens kleurlingen.
Ik vind dat niet echt racistisch, trouwens heel veel dingen in de zaak wijzen gewoon naar het asielzoekerscentrum. Bijvoorbeeld een caravan die verbrand is op het terrein van het asielzoekerscentrum de nacht van de moord.quote:Vaatstra ontkent dat hij een racist is: "Een échte asielzoeker mag bij mij eten en slapen, ook nu nog. Maar hij past zich wel aan mijn regels aan."
Ik ook,maar vond het een one liner die nergens op sloeg.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:37 schreef NorthernStar het volgende:
Ik denk dat ikkemem het wel goed samenvat en verwoord. Het is imo ook spijkers op laag water in een uitgedroogde plas zoeken. Het past bovendien niet erg in dit topic dus nu graag laten rusten verder.
Aangeklaagdquote:Op zondag 13 maart 2005 10:49 schreef Barca het volgende:
Geen flauwe kul als je de uitspraken van meneer terughoort/-leest. Hij is niet voor niets aangeklaagd. Dat staat er toch.
Dit topic gaat toch over de zaak Marianne Vaatstra?
Dat er te politiek correct is gehandeld is verkeerd, maar roepen dat de moordenaar wel een gekleurde allochtoon moet zijn is helemaal fout.
Nogmaalss: "Emotionele uitlatingen van Kollumers en bijdragen aan de krant, waaronder één van vader Bouke Vaatstra, worden nu door justitie onderzocht op mogelijk racisme."quote:Op zondag 13 maart 2005 13:30 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Aangeklaagd [afbeelding] waar lees je dat hij is aange klaagd.![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:42 schreef Zweevie het volgende:
http://www.hilbrand-nawijn.nl/va.htm <- Kijk hier voor het volledige rapport
http://www.mariannevaatstra.nl <- Kijk hier voor de website van de familie van Marianne..
Zijn de medewerkers van dat AZC eigenlijk ook onderzocht?quote:waarom werden speurhonden teruggeroepen toen zij een spoor volgden richting het asielzoekerscentrum in Kollum.
Onderzocht?..Dat denk ik niet, niemand die niet echt verdacht was is echt onderzocht, dus die medewerkers ook niet denk ik.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Zijn de medewerkers van dat AZC eigenlijk ook onderzocht?
Wacht maar tot ze je vriendien/zus/moeder verkrachten en vermoorden en het onderzoek spaak loopt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |