Flexjob.org regelt de mods voor FOK! dus grote kans dat ze nu nog op zoek zijn naar drugsquote:Op donderdag 11 september 2014 13:36 schreef Copthorne het volgende:
De hele dag met kanker schelden, huilen dat KLB tegenwoordig ONZ 2.0 is geworden en vervolgens met dit treurige topic aankomen.
Ben benieuwd of de mods consequent zijn en ook hier een slotje op gooien.
quote:
Wel een sexy schoonmaakpakje, voor in het CEO kantoorquote:Op donderdag 11 september 2014 13:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou ik ben een vrouw en ik weet wel dat ik bij flexjob.org niet moet wezen. Ze zijn vrouwonvriendelijk! Ik kreeg niet eens een burostoel.
Ik moest dit aan...quote:Op donderdag 11 september 2014 14:13 schreef antfukker het volgende:
[..]
Wel een sexy schoonmaakpakje, voor in het CEO kantoor?
Efficiëntiequote:Op donderdag 11 september 2014 14:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik moest dit aan...![]()
[ afbeelding ]
Full body mopquote:Op donderdag 11 september 2014 14:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik moest dit aan...![]()
[ afbeelding ]
Kut dat heb ik ook en ben ook nog flikker en loop mank. Weinig kans bij dat flex dan.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Flexjob.org weigerde mij in 1 instantie omdat ik scheel en Surinaams ben maar nadat ik 1000 euro heb betaald mocht ik gaan schilderen.
Flexjob.org zal je gaan uitlachenquote:Op donderdag 11 september 2014 15:18 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Kut dat heb ik ook en ben ook nog flikker en loop mank. Weinig kans bij dat flex dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |