SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens converteren tot het Xbox One fanboyisme;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult DS2 trollen.![]()
Kan me niet herinneren dat de webapp 2 weken voor de release al open gingquote:Op donderdag 11 september 2014 12:04 schreef Maver24 het volgende:
godver, waarom niet gewoon morgen zoals vorig jaar![]()
Vorig jaar op vrijdag de 13e, toen was dat ook niet de verwachting want ze zeiden toen 15 september.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat de webapp 2 weken voor de release al open ging![]()
Noemde een bepaald persoon hier een 3 letterig woord. omdat hij hetzelfde smerige genaai uit haalde als rijst doetquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee de oude gaat morgen dicht.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:09 schreef Toefjes het volgende:
Mooi, kan ik tot woensdag gewoon spelers in de webapp kopen![]()
quote:quote:Op donderdag 11 september 2014 12:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Noemde een bepaald persoon hier een 3 letterig woord. omdat hij hetzelfde smerige genaai uit haalde als rijst doet![]()
not sure if serious or just...quote:Op donderdag 11 september 2014 12:09 schreef Toefjes het volgende:
Mooi, kan ik tot woensdag gewoon spelers in de webapp kopenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik heb m niet echt gemaaktquote:rijst wel
fag
#FreeTrapz![]()
hihi toefjes word sinilquote:Op donderdag 11 september 2014 12:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
not sure if serious or just...![]()
Om de boel klaar te zetten voor FIFA 15 denk ik...quote:Op donderdag 11 september 2014 12:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh. En waarom gaat tie dan dicht?![]()
omdat EA denkt 5 dagen (waarvan ze er 2 toch niet gebruiken) nodig te hebben om de webapp op de rit te krijgenquote:Op donderdag 11 september 2014 12:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh. En waarom gaat tie dan dicht?
#FreeTrapz![]()
Niet zo heel vreemd hoorquote:Op donderdag 11 september 2014 12:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat EA denkt 5 dagen (waarvan ze er 2 toch niet gebruiken) nodig te hebben om de webapp op de rit te krijgenGo-lives duren meestal een tijdje
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
doelde meer op dat ze toch het weekend niet werken dus waarom niet maandag dicht.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet zo heel vreemd hoorGo-lives duren meestal een tijdje
en ze het toch maar half af hebben in die 3 dagen
#FreeTrapz![]()
Tuurlijk werken ze wel in het weekend.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
doelde meer op dat ze toch het weekend niet werken dus waarom niet maandag dicht.
en ze het toch maar half af hebben in die 3 dagen
standaard twitter van rob saturday and sunday the boys don't work expecting to know something around monday. (wat vervolgens nog 2 weken kan duren)quote:Op donderdag 11 september 2014 12:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk werken ze wel in het weekend.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja maar de technische mensen zijn wel aanwezig. Net of ze zo'n gigantische serverpark onbeheerd laten in het weekend.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
standaard twitter van rob saturday and sunday the boys don't work expecting to know something around monday. (wat vervolgens nog 2 weken kan duren)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja iemand moet af en toe even het stof uit die 2 oude pentiums blazen.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja maar de technische mensen zijn wel aanwezig. Net of ze zo'n gigantische serverpark onbeheerd laten in het weekend.![]()
en waarom kunnen die technische mensen dan in het weekend geen bans onderzoekenquote:Op donderdag 11 september 2014 12:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja maar de technische mensen zijn wel aanwezig. Net of ze zo'n gigantische serverpark onbeheerd laten in het weekend.![]()
ik heb nou niet bepaald een hoge pet op van de interne organisatie bij EA
#FreeTrapz![]()
SONY PlayStation 4 Destiny Pack
Voor ¤399, nu heb ik geen behoefte aan dat spel. Kan hem denk wel kwijt voor ¤45.
Dan is playstation 4 voor ¤354 wel een mooie prijs? Of is dat Destiny gebonden aan die playstation dan?🍆![]()
Net of technische mensen zich met dat soort dingen bezighouden.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en waarom kunnen die technische mensen dan in het weekend geen bans onderzoeken![]()
neuhquote:Op donderdag 11 september 2014 12:25 schreef Johnbon het volgende:
SONY PlayStation 4 Destiny Pack
Of is dat Destiny gebonden aan die playstation dan?![]()
Andere functie..quote:Op donderdag 11 september 2014 12:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en waarom kunnen die technische mensen dan in het weekend geen bans onderzoeken![]()
Ik ga hier ook de WC's niet schoonmaken als de schoonmaakster afwezig is (en zij gaat al helemaal niet mijn taken overnemen) .
![]()
lijkt mij dat niet de eerste de beste VMBO'er dat gaat doen. al weet je het nooit.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of technische mensen zich met dat soort dingen bezighouden.
maar ik laat me graag verrassen. maar in het verleden meegemaakte bende schept sceptische gedachten over de toekomst.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tuurlijk wel, die kijken alleen wat je hebt gedaan en vragen aan hun "manager" of ze een vinkje uit mogen zetten.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lijkt mij dat niet de eerste de beste VMBO'er dat gaat doen. al weet je het nooit.
maar ik laat me graag verrassen. maar in het verleden meegemaakte bende schept sceptische gedachten over de toekomst.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Godver, je ziet gewoon zo duidelijk dat Deadliest Catch in de studio wordt opgenomen. Je ziet gewoon die balken enzo in de achtergrond![]()
![]()
nou blijkbaar is het een hele ingewikkelde klus aangezien er in totaal al 6 weken verstreken zijn om 2 keer een onschuldige ban uit te zettenquote:Op donderdag 11 september 2014 12:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die kijken alleen wat je hebt gedaan en vragen aan hun "manager" of ze een vinkje uit mogen zetten.
of ze hebben het werk tempo van een zak dikke stront door een trechter.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je bent niet de enige hequote:Op donderdag 11 september 2014 12:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou blijkbaar is het een hele ingewikkelde klus aangezien er in totaal al 6 weken verstreken zijn om 2 keer een onschuldige ban uit te zetten
of ze hebben het werk tempo van een zak dikke stront door een trechter.
nee dat klopt die 100en andere zitten ook nog te wachtenquote:
#FreeTrapz![]()
Nu klink je echt als een gebruiker waar zijn probleem met een applicatie niet snel wordt opgelost.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee dat klopt die 100en andere zitten ook nog te wachten
Die mensen vergeten soms hoeveel uitzoek werkt het vereist om achter een probleem te komen en die mensen kunnen alleen maar klagen.
je zou toch verwachten dat als je een week eerder deze mail gestuurd heb je er alles aan doet om het binnen afzienbare tijd te regelen.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nu klink je echt als een gebruiker waar zijn probleem met een applicatie niet snel wordt opgelost.
Die mensen vergeten soms hoeveel uitzoek werkt het vereist om achter een probleem te komen en die mensen kunnen alleen maar klagen.
#FreeTrapz![]()
3 uur zoeken en er dan achter komen dat er een . inplaats van , in je code staan.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nu klink je echt als een gebruiker waar zijn probleem met een applicatie niet snel wordt opgelost.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dan gaat de ticket nu naar een andere afdeling en daar kom je dus onderaan in de lijst.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zou toch verwachten dat als je een week eerder deze mail gestuurd heb je er alles aan doet om het binnen afzienbare tijd te regelen.
[ afbeelding ]
Ticket creation -> ticket assignment -> ticket investigation -> inform user with progress -> ticket assignment -> solve case -> inform userRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dat het de eerste keer enig uitzoek werk nodig heeft kan ik nog begrijpen maar als je dan een week later nog langer nodig hebt om hetzelfde probleem op te lossen zou ik toch ernstig gaan nadenken of je goed bezig bent.
#FreeTrapz![]()
Op mijn naam staan er tickets die ouder dan 3 maanden zijn.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:39 schreef FCsuarez het volgende:
dat het de eerste keer enig uitzoek werk nodig heeft kan ik nog begrijpen maar als je dan een week later nog langer nodig hebt om hetzelfde probleem op te lossen zou ik toch ernstig gaan nadenken of je goed bezig bent.
Sommige dingen kosten eenmaal wat meer moeite om uit te zoeken dan andere. De gebruiker kan hoog en laag springen maar als je geen antwoord hebt kan je moeilijk een ticket sluiten en zeggen solved.
Ze kunnen natuurlijk ook helemaal niet reageren en je de pleuris laten krijgen.
quote:Op donderdag 11 september 2014 12:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan gaat de ticket nu naar een andere afdeling en daar kom je dus onderaan in de lijst.
Ticket creation -> ticket assignment -> ticket investigation -> inform user with progress -> ticket assignment -> solve case -> inform user
als dat zo is mogen ze deze debiele zin er wel uit halen. die suggereert dat wanneer het weer voor komt rob tenminste zijn best gaat doen om het voorrang te geven. maar nee het is EA en ze geven geen neuk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Voornamelijk dit ja...quote:Op donderdag 11 september 2014 12:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk ook helemaal niet reageren en je de pleuris laten krijgen.![]()
Ben het wel met je eens dat sommige dingen tijd kosten, het is alleen een WAARDELOZE customer-service bij EA, zelfs de UPC is niet zo slechtquote:Op donderdag 11 september 2014 12:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Op mijn naam staan er tickets die ouder dan 3 maanden zijn.
Sommige dingen kosten eenmaal wat meer moeite om uit te zoeken dan andere. De gebruiker kan hoog en laag springen maar als je geen antwoord hebt kan je moeilijk een ticket sluiten en zeggen solved.
Ze kunnen natuurlijk ook helemaal niet reageren en je de pleuris laten krijgen.
#FreeTrapz![]()
Dat heeft elke gebruiker want iedereen heeft het idee dat ZIJN probleem het belangrijkst is en daarom prio moet krijgen. Zo werkt het jammer genoeg niet..quote:Op donderdag 11 september 2014 12:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens dat sommige dingen tijd kosten, het is alleen een WAARDELOZE customer-service bij EA, zelfs de UPC is niet zo slechtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 12:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk ook helemaal niet reageren en je de pleuris laten krijgen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 12:48 schreef Toefjes het volgende:
Suarez komt een beetje geirriteerd over.Inderdaadquote:![]()
![]()
Jeuj, ik zit op PSNAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
http://twitter.com/DavisCup/status/510012106943766528quote:Op donderdag 11 september 2014 12:48 schreef Toefjes het volgende:
Suarez komt een beetje geirriteerd over.
Twitter ding doet het niet hier, maar goed. Cilic is er wel bij, maar speelt niet op vrijdag. Krijgt nog wat rust ofzo. Denk dat ze gewoon kijken of ze hem nodig hebben. Of misschien op het laatste moment nog uit de hoge hoed toveren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik durf niet meer in de OP nadat Rik hier langskwam.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Binnenkort een complete overhaul op de PSN/XBL namen in de OP dusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die "headset" van de PS4 trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ben bang van niet..maar koppel wel mijn bestaande EA id eraan, dus wie weet zijn ze een keer snuggerquote:Op donderdag 11 september 2014 13:03 schreef Jorwol het volgende:
Krijg je eigenlijk wel loyalty packs als je van xbox naar ps gaat?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verdorie, dan krijgen we 2 wedstrijden tegen gasten die ik niet kenquote:Op donderdag 11 september 2014 12:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://twitter.com/DavisCup/status/510012106943766528
Twitter ding doet het niet hier, maar goed. Cilic is er wel bij, maar speelt niet op vrijdag. Krijgt nog wat rust ofzo. Denk dat ze gewoon kijken of ze hem nodig hebben. Of misschien op het laatste moment nog uit de hoge hoed toveren.Gewaagde gok wel van Kroatie, want denk dat Nederland het dubbelspel wel gaat winnen. Kan zomaar eens 3-0 staan op zaterdag.
![]()
Ja, die Kroaten hebben nou niet de luxe dat ze zonder de 3 beste spelers nog wat fatsoenlijks over houden..quote:Op donderdag 11 september 2014 13:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verdorie, dan krijgen we 2 wedstrijden tegen gasten die ik niet kenGewaagde gok wel van Kroatie, want denk dat Nederland het dubbelspel wel gaat winnen. Kan zomaar eens 3-0 staan op zaterdag.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
na je foutje met de webapp vanmorgen ben je nu wel messcherp heer toefjesquote:Op donderdag 11 september 2014 12:48 schreef Toefjes het volgende:
Suarez komt een beetje geirriteerd over.
#FreeTrapz![]()
Foutje, foutje.. Ik wist niet dat de webapp dicht ging, dacht dat de ene zou sluiten op het moment dat de ander begon. Ik ben vast niet de enige FUT speler die dit gedacht heeft.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
na je foutje met de webapp vanmorgen ben je nu wel messcherp heer toefjes![]()
best lastig idd begrijpend lezenquote:Op donderdag 11 september 2014 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Foutje, foutje.. Ik wist niet dat de webapp dicht ging, dacht dat de ene zou sluiten op het moment dat de ander begon. Ik ben vast niet de enige FUT speler die dit gedacht heeft.
#FreeTrapz![]()
even nextgen demo'tje checken nu #liefdagboekAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
13:00 Sijsling - Delic
Daarna Haase - Coric
Denk dat het toernooi van Alphen aan den Rijn interessantere affiches heeft gehad![]()
![]()
Echt zo onnatuurlijk als je gewend bent dat het pookje helemaal links zit op je controller en die pijltjestoets ernaast. Twijfel nog of ik een Xbox-achtige controller voor PS4 ga halen of dat ik hier aan ga (proberen te) wennen
Komt sowieso wel goed either way, maar gaat wel wat tijd kosten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eindelijk een keer een echte controller in je hand ipv een dreamcast remake.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:30 schreef Tim86 het volgende:
Echt zo onnatuurlijk als je gewend bent dat het pookje helemaal links zit op je controller en die pijltjestoets ernaast. Twijfel nog of ik een Xbox-achtige controller voor PS4 ga halen of dat ik hier aan ga (proberen te) wennen
Komt sowieso wel goed either way, maar gaat wel wat tijd kosten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nieuwe loting van UEFA wel een stuk eerlijker volgens mij
#FreeTrapz![]()
Xbox controller > PS controllerquote:Op donderdag 11 september 2014 13:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Eindelijk een keer een echte controller in je hand ipv een dreamcast remake.![]()
![]()
Zou PSV inderdaad wel eens voordeel mee kunnen krijgenquote:Op donderdag 11 september 2014 13:32 schreef FCsuarez het volgende:
nieuwe loting van UEFA wel een stuk eerlijker volgens mij![]()
Al met een PS4 gespeeld?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik krijg al pijn in mijn duimen als ik denk aan die gare triggers en pookjes van de PS
dat is niet nodig, er zijn genoeg plaatjes waarop je kan zien dat die pookjes nog steeds op de verkeerde plaats zitten.quote:![]()
nee joh malloot :pquote:Op donderdag 11 september 2014 13:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou PSV inderdaad wel eens voordeel mee kunnen krijgen
PEC gaat in potje 2 i.p.v. 4
#FreeTrapz![]()
Als dat pookje op dezelfde plek zat was het wel prima imo, nu is het echt wennen. Maar dat wist ik alquote:Op donderdag 11 september 2014 13:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik krijg al pijn in mijn duimen als ik denk aan die gare triggers en pookjes van de PS
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat heb ik juist met die Xbox controller.. zo onlogischquote:Op donderdag 11 september 2014 13:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is niet nodig, er zijn genoeg plaatjes waarop je kan zien dat die pookjes nog steeds op de verkeerde plaats zitten.
Deze manquote:Op donderdag 11 september 2014 13:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is niet nodig, er zijn genoeg plaatjes waarop je kan zien dat die pookjes nog steeds op de verkeerde plaats zitten.GRAAG VERWIJDEREN![]()
het ligt er maar net aan welke console je het langst gebruiktquote:Op donderdag 11 september 2014 13:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met die Xbox controller.. zo onlogischen bij de PSX werden die pookjes toch bijna niet gebruikt
![]()
Ik hap wel: waar gaat dit over?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee joh malloot :p
PEC gaat in potje 2 i.p.v. 4![]()
jij hapt op iets waarvan je niet weet waar het over gaatquote:Op donderdag 11 september 2014 13:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik hap wel: waar gaat dit over?![]()
maar door de nieuwe lotingsmethode van de UEFA komt landskampioen PEC straks in pot 2 i.p.v 4Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vooral met die van de 360 had ik dat. Nieuwe controller is wel een verademing en vind ik prettiger dan die van de PS4 terwijl ik al die Sony ongein gebruik sinds de eerste console.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met die Xbox controller.. zo onlogisch![]()
![]()
Dat went binnen een paar uur.. Ik speel sinds de ps1 al op de ps. Maar speelde vaak genoeg op de xbox bij vrienden. Was dan altijd paar potjes wennen maar daarna maakt het amper meer wat uit. Je kan mij echt niet wijs maken dat je veel slechter in fifa gaat zijn door de andere controller. Went vrij snel.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:30 schreef Tim86 het volgende:
Komt sowieso wel goed either way, maar gaat wel wat tijd kosten.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dit.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat went binnen een paar uur.. Ik speel sinds de ps1 al op de ps. Maar speelde vaak genoeg op de xbox bij vrienden. Was dan altijd paar potjes wennen maar daarna maakt het amper meer wat uit. Je kan mij echt niet wijs maken dat je veel slechter in fifa gaat zijn door de andere controller. Went vrij snel.
Smoesjes voor verliezers zijn het die controllers de schuld geven.![]()
Misschien ben ik wel meer het type voor de xbox controller en verlies ik daarom zoveel wedstrijden op de Ps![]()
Nee, jij onderschat jezelf gewoon en gaat daardoor minder spelenquote:Op donderdag 11 september 2014 14:01 schreef Toefjes het volgende:
Misschien ben ik wel meer het type voor de xbox controller en verlies ik daarom zoveel wedstrijden op de Ps![]()
![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 11-09-2014 om 14:00:07International kits & badges coming to #FUT! Classic Int'l kits unlockable in #EASFC Catalogue too. http://t.co/Zw42OZdoPQ reageer retweet
Wisten we eigenlijk al![]()
Mee eensquote:Op donderdag 11 september 2014 13:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat went binnen een paar uur.. Ik speel sinds de ps1 al op de ps. Maar speelde vaak genoeg op de xbox bij vrienden. Was dan altijd paar potjes wennen maar daarna maakt het amper meer wat uit. Je kan mij echt niet wijs maken dat je veel slechter in fifa gaat zijn door de andere controller. Went vrij snel.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ok..quote:Op donderdag 11 september 2014 13:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij hapt op iets waarvan je niet weet waar het over gaat![]()
maar door de nieuwe lotingsmethode van de UEFA komt landskampioen PEC straks in pot 2 i.p.v 4
dan schuiven de niet-landskampioenen uit de grote landen door naar pot 3 en loot je ze alsnog...![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 11-09-2014 om 12:00:05Get ready: the new #FUT Web App goes live next Wednesday! #FIFA15 http://t.co/twO4U2sdy0 reageer retweet
Klopt, want dit postte ik een week geleden al. Maar toch bedankt voor je nuttige bijdrage he.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:02 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 11-09-2014 om 14:00:07International kits & badges coming to #FUT! Classic Int'l kits unlockable in #EASFC Catalogue too. http://t.co/Zw42OZdoPQ reageer retweet
wat ben je toch ook een hipsterquote:Op donderdag 11 september 2014 14:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt, want dit postte ik een week geleden al. Maar toch bedankt voor je nuttige bijdrage he.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
thxquote:Op donderdag 11 september 2014 14:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een hipster![]()
![]()
Aldus de man die zegt altijd wat beters te doen te hebben.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:02 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 11-09-2014 om 14:00:07International kits & badges coming to #FUT! Classic Int'l kits unlockable in #EASFC Catalogue too. http://t.co/Zw42OZdoPQ reageer retweet
Chips van zijn zak wassen misschienquote:Op donderdag 11 september 2014 14:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aldus de man die zegt altijd wat beters te doen te hebben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 14:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Chips van zijn zak wassen misschienDat oranje krijgt ie er nooit meer af hoor
![]()
![]()
TR's maken als je een keer de fout in gaat is ook een druk levenquote:Op donderdag 11 september 2014 14:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aldus de man die zegt altijd wat beters te doen te hebben.
#FreeTrapz![]()
Je moet zeker de huisregels van Fok kennen, en scherp zijn he? Nog voor iemand de post kan editten, snel het PR maken. Het is een vak.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
TR's maken als je een keer de fout in gaat is ook een druk leven![]()
ik TR gewoon alles van Maver en Rijst zie wel of ze er wat mee doenquote:Op donderdag 11 september 2014 14:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet zeker de huisregels van Fok kennen, en scherp zijn he? Nog voor iemand de post kan editten, snel het PR maken. Het is een vak.
#FreeTrapz![]()
Goed om te horen. Heb 1 avondje PS4 gehad eerder deze week en toen ging het ook al wel oke. Komt wel goed.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van die sharefunctie. Heb een bullshitfacebook acc voor dit soort shit waar ik alles op openbaar heb staan, maar toch kan ik de link van het filmpje niet werkend krijgen. Kan hem alleen zelf zien steeds..vaag.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom van Rijst?quote:Op donderdag 11 september 2014 14:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik TR gewoon alles van Maver en Rijst zie wel of ze er wat mee doen![]()
Ja ik maak ook een kut facebook account voor die shitquote:Op donderdag 11 september 2014 14:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goed om te horen. Heb 1 avondje PS4 gehad eerder deze week en toen ging het ook al wel oke. Komt wel goed.
Ik snap geen kut van die sharefunctie. Heb een bullshitfacebook acc voor dit soort shit waar ik alles op openbaar heb staan, maar toch kan ik de link van het filmpje niet werkend krijgen. Kan hem alleen zelf zien steeds..vaag.
Hij is binnen. Even reorganiseren hier. Fucking bende![]()
![]()
heeft mij ook zitten TR'en dus lekker kinderachtig terug doenquote:ben tenslotte 29
#FreeTrapz![]()
Ja dat is vage shit idd.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goed om te horen. Heb 1 avondje PS4 gehad eerder deze week en toen ging het ook al wel oke. Komt wel goed.
Ik snap geen kut van die sharefunctie. Heb een bullshitfacebook acc voor dit soort shit waar ik alles op openbaar heb staan, maar toch kan ik de link van het filmpje niet werkend krijgen. Kan hem alleen zelf zien steeds..vaag.![]()
Eerdaags komt de youtube functionaliteitdus dat komt goed.
Ze wachten even totdat ik hem ook hebquote:Op donderdag 11 september 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
![]()
Wel beter ja, video's kun je dus alleen naar FBquote:Op donderdag 11 september 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
omdat Twitter natuurlijk geen video's doet.
![]()
volgend jaar toch pas?quote:Op donderdag 11 september 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
Lief van hun he.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:26 schreef Freire het volgende:
[..]
Ze wachten even totdat ik hem ook hebDie shareplay functionaliteit lijkt mij wel vet.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel beter ja, video's kun je dus alleen naar FBomdat Twitter natuurlijk geen video's doet.
Dat ik even bij jou kan bijspringen
Ja, dan staat je fb account op alleen vrienden. Dus dan kunnen alleen vrienden van je dat filmpje zien. Moet je ff op iedereen zetten.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van die sharefunctie. Heb een bullshitfacebook acc voor dit soort shit waar ik alles op openbaar heb staan, maar toch kan ik de link van het filmpje niet werkend krijgen. Kan hem alleen zelf zien steeds..vaag.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Staat hij al..dat is het probleemquote:Op donderdag 11 september 2014 14:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, dan staat je fb account op alleen vrienden. Dus dan kunnen alleen vrienden van je dat filmpje zien. Moet je ff op iedereen zetten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij het uploaden moet je volgens mij ook kiezen of je m op private zet ofzo... Maar hoezo wil je dat anderen dat kunnen zien op je fake-FB dan?quote:Op donderdag 11 september 2014 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat hij al..dat is het probleem![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat hij al..dat is het probleem
Staat dat wereld ding er? Zo niet dan is die niet openbaar.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is zo'n ramp toch niet, stuur ze altijd naar m'n FB-account met als restrictie dat ik ze alleen kan zien, sla daarna gewoon het filmpje op en upload 'm ergens anders.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel beter ja, video's kun je dus alleen naar FBomdat Twitter natuurlijk geen video's doet.
![]()
![]()
Ik heb 1 extra bullshit fb account zonder vrienden. Gewoon om dit soort shit mee te doen of als ik het ergens voor nodig heb ofzo. Dacht dat ik zo, tot die YT functie werkt, goals etc kon delen.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij het uploaden moet je volgens mij ook kiezen of je m op private zet ofzo... Maar hoezo wil je dat anderen dat kunnen zien op je fake-FB dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh ja ik ook, maar direct naar Youtube is handiger.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is zo'n ramp toch niet, stuur ze altijd naar m'n FB-account met als restrictie dat ik ze alleen kan zien, sla daarna gewoon het filmpje op en upload 'm ergens anders.![]()
Wat is het verschil dan met je andere?quote:Op donderdag 11 september 2014 14:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb 1 extra bullshit fb account zonder vrienden. Gewoon om dit soort shit mee te doen of als ik het ergens voor nodig heb ofzo. Dacht dat ik zo, tot die YT functie werkt, goals etc kon delen.![]()
lol zo simpel, thanksquote:Op donderdag 11 september 2014 14:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat dat wereld ding er? Zo niet dan is die niet openbaar.
Echt vaag, ik heb alles op openbaar staan, maar blijkbaar moet ik dat dan toch los weer dat aanvinken
https://www.facebook.com/video.php?v=849083865116860Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
whahahahahahquote:Op donderdag 11 september 2014 14:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan met je andere?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee joh, alles is liefde.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik bemerk intern gerommel in het PS4 kamp.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 11 september 2014 14:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik bemerk intern gerommel in het PS4 kamp.
Nee joh, Tim en ik spelen gezellig Destiny![]()
![]()
nieuwe jongens moeten altijd even vechten om hun plekje in de pikorde hequote:Op donderdag 11 september 2014 14:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik bemerk intern gerommel in het PS4 kamp.
#FreeTrapz![]()
Hopelijk heeft de PS versie ook preorder bonus via de PS-store, in dat geval koop ik de UT edition in de US store voor omgerekend ¤55,-
http://news.xbox.com/2014/09/games-fifa-15-pre-order-pre-download![]()
ik denk dat ik een One ga halenquote:lekker potjes tegen 500 teams van maver spelen
#FreeTrapz![]()
Leuk om een topic te lezen waar iPhone en Samsung vergeleken worden.
Turkstation 4quote:
Iemand overigens dat stuk over Bakalli in de VI gelezenWat heeft PSV weer achterlijk lopen handelen zeg
![]()
![]()
Niet zo moeilijk. gr grquote:Op donderdag 11 september 2014 15:32 schreef Kiid het volgende:
Kiid gaat de One naar een hoger plan tillenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
one step for kiid is one giant leap for mankindquote:Op donderdag 11 september 2014 15:32 schreef Kiid het volgende:
Kiid gaat de One naar een hoger plan tillen![]()
al blijf ik de interface van de 360 maar schijt vinden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Deze man weetquote:Op donderdag 11 september 2014 15:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
one step for kiid is one giant leap for mankind![]()
![]()
en nou weer opzouten kakkerlakquote:
#FreeTrapz![]()
Moet je bafakoe ofzo?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en nou weer opzouten kakkerlakRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah ben jij zo'n vuilniszakkenjas figuur. Weet ik gelijk waar ik mee te maken heb.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En net als ik dacht dat we een band aan het opbouwen warenquote:Op donderdag 11 september 2014 15:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en nou weer opzouten kakkerlak![]()
![]()
ja een maagband vetklep.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
En net als ik dacht dat we een band aan het opbouwen waren
maar buiten je gemekker over clasie ben je wel te pruimen hoor
#FreeTrapz![]()
wat is daar mis mee dan?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
one step for kiid is one giant leap for mankind![]()
al blijf ik de interface van de 360 maar schijt vinden.![]()
![]()
Topprice24, voor 369quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
soms ben ik wel eens jaloers op fuszy en co, die deze samenzwering van downies hebben kunnen verlatenquote:
#FreeTrapz![]()
gewoon niet helemaal mijn stijl, rare avatar gevallen enzo. uitelijk is niet helemaal naar mijn smaak.quote:
maar goed 60% van mijn vrienden had een PS dus de PS gehaald![]()
nu zijn de specs van PS gewoon beter dus halen we die weer.
verder nooit veel problemen gehad met xbox ofzoPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Rot gewoon op dan.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
soms ben ik wel eens jaloers op fuszy en co, die deze samenzwering van downies hebben kunnen verlaten![]()
Weer een mooie debiele kit bij Napoli
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 11 september 2014 15:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah nice, prima webshop.Wat is je psn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
med/high zekerquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nice, niet dat ik met silvers ga spelenquote:Op donderdag 11 september 2014 15:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lijkt me niet maar wel erg goede long shots/shot power/free kicks![]()
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zodra jij een One haalt geef ik je wel even pakkie.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:47 schreef Kiid het volgende:
Litmanen, wanneer wil je je Fifa clinic bij mij reserveren?![]()
quote:tuurlijk
kom maar met je straatskills en schop me achter mijn PC vandaan
#FreeTrapz![]()
Weekend
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Denken dat ik zoveel moeite ga steken in een vervelende stoelgangquote:Op donderdag 11 september 2014 15:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]tuurlijk
kom maar met je straatskills en schop me achter me PC vandaan![]()
![]()
Ik heb de Xbox One al aangeschaft en komt morgen.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zodra jij een One haalt geef ik je wel even pakkie.![]()
Geloof ik helemaal niks vanquote:Op donderdag 11 september 2014 15:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb de Xbox One al aangeschaft en komt morgen.![]()
![]()
dacht ik al internetheldje. waarschijnlijk gewoon een keyboardwarrior in een rolstoelquote:Op donderdag 11 september 2014 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denken dat ik zoveel moeite ga steken in een vervelende stoelgang
#FreeTrapz![]()
Maar waar komen die ratings vandaan?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:49 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
fappen ds2![]()
Kom maar naar mij toe ik wacht wel op je.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dacht ik al internetheldje. waarschijnlijk gewoon een keyboardwarrior in een rolstoel![]()
Waarom heb je One gehaald dan?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:49 schreef Kiid het volgende:
Maar is wel Fifa 15/Forza pre order pack dus de aankomende twee weken blijf ik nog Ps4 spelen![]()
Ik zweer het op Clasie.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geloof ik helemaal niks van![]()
0 finishingquote:Op donderdag 11 september 2014 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
55 shooting is alsnog zo'n 20 te hoog![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
geef je adres maar.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom maar naar mij toe ik wacht wel op je.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Komt omdat heading nu bij shooting hoort. Zijn echte shooting stats zullen wel hoger zijn.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
55 shooting is alsnog zo'n 20 te hoogDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mediamarkt, gewoon online besteld. Gemak dient de mensquote:Op donderdag 11 september 2014 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom heb je One gehaald dan?![]()
Als Labyrat nog 5* weak foot heeft is hij de Eredivisie kloon van Angel Reynaquote:Op donderdag 11 september 2014 15:49 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
fappen ds2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
fappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is je gamertag ?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:53 schreef ThadCastle het volgende:
Die instructies waren er niet op 360. Kon ze al niet vinden.
Next genHala Madrid !
Waarom niet waarquote:Op donderdag 11 september 2014 15:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mediamarkt, gewoon online besteld. Gemak dient de mens![]()
![]()
dacht ik alquote:Op donderdag 11 september 2014 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoek het maar op FB op daar ben je goed in.toch de internetheld
#FreeTrapz![]()
Hala Madrid !
wtfquote:Op donderdag 11 september 2014 15:55 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]Iedereen een lijntje of blowtje voor het opstijgen
![]()
![]()
Nogmaals zoek maar op dat deed je een paar maanden ook zonder probleem. Niet huilen als je geen tandjes meer in je bakkes hebt hangen dan he.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dacht ik altoch de internetheld
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals zoek maar op dat deed je een paar maanden ook zonder probleem. Niet huilen als je geen tandjes meer in je bakkes hebt hangen dan he.![]()
![]()
ik zal mijn bronnen nog eens vragen om je facebookquote:Op donderdag 11 september 2014 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals zoek maar op dat deed je een paar maanden ook zonder probleem. Niet huilen als je geen tandjes meer in je bakkes hebt hangen dan he.![]()
maar je gaat met je slecht gebakken pannenkoeken tegen mijn tanden aanslaan ofzo![]()
echt zelden zo'n malloot achter een toetsenbord mee gemaaktPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh, paar redenen, maar hoofdzakelijk de controller + ken meer Fifa-spelers daaropquote:Op donderdag 11 september 2014 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom heb je een One besteld?![]()
Hehe. En PSN is gewoon brak.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oh, paar redenen, maar hoofdzakelijk de controller + ken meer Fifa-spelers daarop![]()
![]()
hihi je bent zelf "Down"quote:Op donderdag 11 september 2014 16:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat ook. PSN is al vaker 'down' geweest dan in al die jaren dat ik een Xbox hadPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Xbox vind ik betere interface en software/online hebben maar qua hardware is PS gewoon beter.Hala Madrid !
Psn is idd vaker down. Maar psn+ heeft wel veel betere games dan xbox live. (gratis games bedoel ik dan) Al is het tot nu toe op de ps4 wel beetje matig met alleen maar indie troep.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
feitelijk ben je super human met een chromosoom teveelquote:
Hala Madrid !
Dat aantal heb ik in de afgelopen week alleen al gehad. Mijn hoofdreden om die PS4 de deur uit te doen.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:04 schreef Zhano het volgende:
Ik heb echt in 3 jaar tijd ofzo 1 of 2 keer gehad dat ik niet kon spelen omdat PSN down was..![]()
Leuk en aardig hoor die 'geweldige' exclusives (die na een jaar of 2 uitstel een keer komen) en de hardware die een paar extra pixels op m'n flatscreen kan projecteren, maar uiteindelijk gaat het me gewoon om probleemloos en relaxed kunnen gamen.![]()
en dat ben je ookquote:![]()
misschien wil jo(h)nboy een keer met je op stap
#FreeTrapz![]()
Dat zeggen mijn begeleiders altijd inderdaadquote:Op donderdag 11 september 2014 16:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
feitelijk ben je super human met een chromosoom teveel![]()
Dan kan je toch altijd, heb je PSN toch niet voor nodig ? of raak je dan gestrest ?quote:Op donderdag 11 september 2014 16:08 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat aantal heb ik in de afgelopen week alleen al gehad. Mijn hoofdreden om die PS4 de deur uit te doen.![]()
Leuk en aardig hoor die 'geweldige' exclusives (die na een jaar of 2 uitstel een keer komen) en de hardware die een paar extra pixels op m'n flatscreen kan projecteren, maar uiteindelijk gaat het me gewoon om probleemloos en relaxed kunnen gamen.Hala Madrid !
Ja maar voor de PS4 zijn nog niet zoveel 'volledige' games uit dus die verkopen denk ik nog genoeg om ze niet gratis weg te gevenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:08 schreef over_hedge het volgende:
Psn is idd vaker down. Maar psn+ heeft wel veel betere games dan xbox live. (gratis games bedoel ik dan) Al is het tot nu toe op de ps4 wel beetje matig met alleen maar indie troep.![]()
![]()
Game vooral online, gaat een beetje lastig als PSN weer eens down is of onderhoud heeft.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dan kan je toch altijd, heb je PSN toch niet voor nodig ? of raak je dan gestrest ?![]()
![]()
Ik kan vaak niet relaxed online gamenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Game vooral online, gaat een beetje lastig als PSN weer eens down is of onderhoud heeft.Altijd wel debielen die je tegenkomt
Hala Madrid !
ja klopt. Maar dat maakt het nog wel matig op dit moment. Tot nu toe vond ik alleen die je in de eerste maand kreeg leuk. Even de naam kwijt, met dat ruimteship alles neerknallen met heel veel partcles effecten.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja maar voor de PS4 zijn nog niet zoveel 'volledige' games uit dus die verkopen denk ik nog genoeg om ze niet gratis weg te gevenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat soort games vond ik ook wel tof inderdaad ... In 1991 op m'n C64.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Even de naam kwijt, met dat ruimteship alles neerknallen met heel veel partcles effecten.![]()
![]()
PixelJunk Shooter? Ik vond Stick it to the Man best tofquote:Op donderdag 11 september 2014 16:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja klopt. Maar dat maakt het nog wel matig op dit moment. Tot nu toe vond ik alleen die je in de eerste maand kreeg leuk. Even de naam kwijt, met dat ruimteship alles neerknallen met heel veel partcles effecten.![]()
![]()
Idd op dat soort spellen gebaseerd. Alleen dan met 10x zoveel effecten. Maar die was best leuk voor een gratis spel. Van de rest vond ik maar matig.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat soort games vond ik ook wel tof inderdaad ... In 1991 op m'n C64.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Er zijn overigens nergens zoveel trolls en mongolen als bij League of Legends![]()
Hala Madrid !
Dit idd, dat soort meuk kan ik ook op mn telefoon spelen.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat soort games vond ik ook wel tof inderdaad ... In 1991 op m'n C64.![]()
Denk dat in deze reeks de meeste mensen toch wel online gamenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kan vaak niet relaxed online gamenAltijd wel debielen die je tegenkomt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ze moeten gewoon een dikke vette Zelda game maken op de console
dat waren nog eens tijden
#FreeTrapz![]()
nee die kwam pas veel later. Was de eerste gratis game van de ps4. Resogun! Dat was hemquote:Op donderdag 11 september 2014 16:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
PixelJunk Shooter? Ik vond Stick it to the Man best tof
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
nee man carrière tegen de CPU op amateurquote:Op donderdag 11 september 2014 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat in deze reeks de meeste mensen toch wel online gamen![]()
![]()
Tuurlijk, ik ook. Maar relaxed online gamen valt vaak toch wel tegenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat in deze reeks de meeste mensen toch wel online gamen
Hala Madrid !
Met Fifa houdt de stress pas op als de PS4 uit gaat. Relaxed online gamen. Moet je Sim City voor spelen ofzo denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ook. Maar relaxed online gamen valt vaak toch wel tegen![]()
voor relaxed moet je idd AC black flag er in gooien en niet FUT 14quote:Op donderdag 11 september 2014 16:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ook. Maar relaxed online gamen valt vaak toch wel tegen
#FreeTrapz![]()
Daar heb ik dan weer weinig last van. Komt misschien ook door de staat waarin ik me bevind als ik de PS4 opstart.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ook. Maar relaxed online gamen valt vaak toch wel tegen![]()
![]()
en dat isquote:Op donderdag 11 september 2014 16:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer weinig last van. Komt misschien ook door de staat waarin ik me bevind als ik de PS4 opstart.?
Hala Madrid !
verkapte kijk-mij-eens-pindas-happen postquote:Op donderdag 11 september 2014 16:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer weinig last van. Komt misschien ook door de staat waarin ik me bevind als ik de PS4 opstart.![]()
![]()
Soms te chillquote:Op donderdag 11 september 2014 16:18 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zit altijd wel chill FIFA te doen hoorHala Madrid !
litmanen en maver zitten er op, dan heb je al snel de schijn tegen iddquote:
#FreeTrapz![]()
Mja, de trolls helpen niet zo omdat je je dan zit op te winden. In seasons speel ik ook wat minder chill dan cupsquote:Op donderdag 11 september 2014 16:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ook. Maar relaxed online gamen valt vaak toch wel tegen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee. Sim city die laatste is echt te kutquote:Op donderdag 11 september 2014 16:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met Fifa houdt de stress pas op als de PS4 uit gaat. Relaxed online gamen. Moet je Sim City voor spelen ofzo denk ik.Maar dan echt heel kut. Gewoon geen EA spellen spelen.
GTA/Far Cry/AC zijn wel bazen offline spellenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat in deze reeks de meeste mensen toch wel online gamen
AC vind ik online ook nog wel leuk overigens![]()
moet black flag nog steeds uitspelenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
GTA/Far Cry/AC zijn wel bazen offline spellen
AC vind ik online ook nog wel leuk overigensga ik dit weekend maar eens doen.
online nog nooit gedaan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vond black flag maar saai.. na 10 schepen enteren heb je dat ook wel weer gehad. En daarna is het gewoon weer de hele tijd het zelfde te doen en het vechten blijft te simpel.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
In 2015 Arkham Knight
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
met je bootje die "speciale" schepen enteren die met zijn 2en varen is nog lang niet makkelijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:30 schreef over_hedge het volgende:
Ik vond black flag maar saai.. na 10 schepen enteren heb je dat ook wel weer gehad. En daarna is het gewoon weer de hele tijd het zelfde te doen en het vechten blijft te simpel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat klopt. Dat is dan ook echt het enige.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met je boten die "speciale" schepen enteren die met zijn 2en varen is nog lang niet makkelijk.De zwaard gevechten is gewoon de hele tijd counteren. Dan ga je vrij wel nooit dood. En schepen enteren is ook simpel, op die 2 grote na dan. Maar dat hoort dan ook niet bij het verhaal en is alleen wat extra`s.
ach ik heb me er goed mee vermaaktquote:Op donderdag 11 september 2014 16:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat is dan ook echt het enige.De zwaard gevechten is gewoon de hele tijd counteren. Dan ga je vrij wel nooit dood. En schepen enteren is ook simpel, op die 2 grote na dan. Maar dat hoort dan ook niet bij het verhaal en is alleen wat extra`s.
![]()
net als GTA offline, online was ik daar persoonlijk geen fan van. niet echt een doel of missie ofzo dan is de lol er snel af.
Diablo 3 viel ook een beetje tegen.
FIFA goed rijk geworden en op het moment dat je met dikke teams kan spelen een ban krijgen was ook een flinke domper.
eigenlijk hebben AC black flag en GTA offline dit game jaar nog een beetje goed gemaakt
#FreeTrapz![]()
Tomb raider vond ik wel een leuk SP spel. Gta 5 vond ik ook niet zoveel aan eigenlijk. Snapte die hype niet helemaal. Vermaak me nu erg goed met destiny, maar dat moet je wel echt met vrienden spelen in je 1tje is het ook niet leuk.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach ik heb me er goed mee vermaakt![]()
net als GTA offline, online was ik daar persoonlijk geen fan van. niet echt een doel of missie ofzo dan is de lol er snel af.
Diablo 3 viel ook een beetje tegen.
FIFA goed rijk geworden en op het moment dat je met dikke teams kan spelen een ban krijgen was ook een flinke domper.
eigenlijk hebben AC black flag en GTA offline dit game jaar nog een beetje goed gemaaktDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Reus en Lewa TOTS weer terug naar de 2.6 miljoen. Zag vanmiddag zelfs dat Ronaldo voor 4.7 miljoen BIN te koop stond. Denk dat er nog een beste daling gaat komen als iedereen zich op de nieuwe webapp stort.![]()
heb alleen L.A. noir nog in de la liggen waar ik eigenlijk nooit echt aan begonnen ben. straks komt wel de SSX tijd weerquote:Op donderdag 11 september 2014 16:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tomb raider vond ik wel een leuk SP spel. Gta 5 vond ik ook niet zoveel aan eigenlijk. Snapte die hype niet helemaal. Vermaak me nu erg goed met destiny, maar dat moet je wel echt met vrienden spelen in je 1tje is het ook niet leuk.. en maar een paar spellen halen als PES tegenvalt denk ik.
#FreeTrapz![]()
Komt er een nieuwe ssx? Die laatste van de ps3 was maar matig. Oude ssx 3 en trickyquote:Op donderdag 11 september 2014 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb alleen L.A. noir nog in de la liggen waar ik eigenlijk nooit echt aan begonnen ben. straks komt wel de SSX tijd weer. en maar een paar spellen halen als PES tegenvalt denk ik.
LA noir niet hebben gespeeldquote:Op donderdag 11 september 2014 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb alleen L.A. noir nog in de la liggen waar ik eigenlijk nooit echt aan begonnen ben. straks komt wel de SSX tijd weer. en maar een paar spellen halen als PES tegenvalt denk ik.
Hala Madrid !
nee niet dat ik weetquote:Op donderdag 11 september 2014 16:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Komt er een nieuwe ssx? Die laatste van de ps3 was maar matig. Oude ssx 3 en trickyspeel altijd de slechte SSX3 nog wel even voordat de wintersport er aan komt
Last of Us moet ik ook nog steeds spelen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
haha wist niet eens meer hoe die heetquote:ben er ooit wel aan begonnen
maar toen geen tijd meer.
#FreeTrapz![]()
Jammerquote:Op donderdag 11 september 2014 16:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee niet dat ik weetspeel altijd de slechte SSX3 nog wel even voordat de wintersport er aan komt
Last of Us moet ik ook nog steeds spelen.Nieuwe next gen ssx zou wel tof zijn.
Last of us moet ik ook nog spelen ja. Een vriend van me heeft hem wel gekocht voor de ps4 dus binnenkort maar eens ff van hem lenen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zwart Zwartquote:Op donderdag 11 september 2014 16:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha wist niet eens meer hoe die heetben er ooit wel aan begonnen
maar toen geen tijd meer.
mijn pro heet volgens mij sjaak black
#FreeTrapz![]()
bakkes sjon, met je keyboard-morsecodequote:Op donderdag 11 september 2014 16:50 schreef FCsuarez het volgende:
mijn pro heet volgens mij sjaak black![]()
Beter houdt die clown gewoon zijn bek dicht he?quote:Op donderdag 11 september 2014 16:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
bakkes sjon, met je keyboard-morsecode![]()
BesteBeste sp game vind ik toch nog altijd Unchartedquote:Op donderdag 11 september 2014 16:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tomb raider vond ik wel een leuk SP spel. Gta 5 vond ik ook niet zoveel aan eigenlijk. Snapte die hype niet helemaal. Vermaak me nu erg goed met destiny, maar dat moet je wel echt met vrienden spelen in je 1tje is het ook niet leuk., daarna Red Dead Redemption en Gta V. The last of us ga ik binnenkort doen.
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
bakkes sjon, met je keyboard-morsecode![]()
goeie briefquote:Op donderdag 11 september 2014 16:52 schreef Matedeor het volgende:
Beste
[..]
Beste sp game vind ik toch nog altijd Uncharted, daarna Red Dead Redemption en Gta V. The last of us ga ik binnenkort doen.
![]()
![]()
quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ben aan het kwispelen terwijl ik me nieuwe Playstation 4 aan het instellen ben. Denk ik meld het even.🍆![]()
Ook al een PSquote:Op donderdag 11 september 2014 16:56 schreef Johnbon het volgende:
Ik ben aan het kwispelen terwijl ik me nieuwe Playstation 4 aan het instellen ben. Denk ik meld het even.
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:57 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha ja ook de overstap gemaakt van xbox.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik was de eerste met een ps4 hier volgens mij.![]()
Wanneer gekocht?quote:Op donderdag 11 september 2014 16:58 schreef over_hedge het volgende:
Ik was de eerste met een ps4 hier volgens mij.![]()
![]()
Wanneer gekocht?quote:Op donderdag 11 september 2014 16:58 schreef over_hedge het volgende:
Ik was de eerste met een ps4 hier volgens mij.
1e dag van de release opgehaald. pre order had ik een half jaar daar voor. (toen kon je nog zonder aanbetaling pre order plaatsen bij de game mania)quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 17:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
1e dag van de release opgehaald. pre order had ik een half jaar daar voor. (toen kon je nog zonder aanbetaling pre order plaatsen bij de game mania)Jij wint
![]()
![]()
Toen ik die pre order plaatsen wist ik niet eens of ik ps4 of the xbox one wilde. Maar dacht gratis pre order plaatsen kan nooit kwaad.quote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 11-09-2014 om 17:00:07Is @daRealAkinfenwa the strongest player in #FIFA15? Find out at 5pm UK. Top Strength & Physical stats revealed! #FIFA15Ratings reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kon bij meer winkels idd, daardoor kwamen er later ineens weer batches PS4's vrij door mensen die m niet ophaalden.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Toen ik die pre order plaatsen wist ik niet eens of ik ps4 of the xbox one wilde. Maar dacht gratis pre order plaatsen kan nooit kwaad.![]()
Bij game mania kon je wel gratis pre order doen. Alleen paar maanden voor de release moest je uiteindelijk wel een aanbetaling komen doen om je pre order te bevestigen. Maar na de e3 was het toen vrij snel duidelijk dat ik geen xbox wilde dus was dat ook geen probleem.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kon bij meer winkels idd, daardoor kwamen er later ineens weer batches PS4's vrij door mensen die m niet ophaalden.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Blijft een domme gastquote:Felipe Melo als eerste voetballer ooit in Turkije geschorst voor retweet
Donderdag, 11 september 2014 om 16:44
/
Felipe Melo heeft een schorsing van twee wedstrijden gekregen van de Turkse bond. De middenvelder van Galatasaray moet de duels met Eskisehirspor en Balikesirspor uitzitten vanwege een retweet op Twitter, waar nogal wat ophef over is ontstaan.
De 31-jarige Braziliaan besloot een tweet van een supporter van Galatasaray te forwarden op het sociale medium. In die bewuste tweet werd Aziz Yildirim, de voorzitter van concurrent Fenerbahçe, beledigd. Het kwam nog niet eerder voor dat een profvoetballer in de Süper Lig werd geschorst om een actie op Twitter, melden de Turkse media.![]()
![]()
ik ook van jou.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
bakkes sjon, met je keyboard-morsecode
bliep tik tik bliep out.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, wie kan er nou sterker zijn?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:03 schreef Reemi het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 11-09-2014 om 17:00:07Is @daRealAkinfenwa the strongest player in #FIFA15? Find out at 5pm UK. Top Strength & Physical stats revealed! #FIFA15Ratings reageer retweet
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 17:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik ook van jou.
bliep tik tik bliep out.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: