Ik ga trouwens binnenkort voor het COC werken om iets aan de beeldvorming over homo's te doen en te lobbyen bij de plaatselijke politiek hier om meer aandacht aan homoseksualiteit en voorlichting te geven..
Werd gisteren nog door mijn buurmeisje van 12 uitgescholden voor flikker.... vond ik wel aandoenlijk...
dat is mij ook wel es overkomen door mijn broertje van 5 (!)
"Homo!"
"weet je wel wat dat betekent dan?"
"ja, dat je een stomme klootzak bent"
quote:......uh............ waarom?
Op zaterdag 26 oktober 2002 15:37 schreef naarmijnmening het volgende:
Tijd voor een meer islamitische benadering tov homos!
'soorten als jullie eindigen in het graf, marokkaanse jongen doen hier niet aan mee. Alleen de vieze kaaskoppen.'
'IEDEREEN HEEFT ZIJN EIGEN LOT (HOMO'S) EN SOMMIGEN VAN HEN GAAN DOOD OP STRAAT (JIJ)'
'Jij spoort echt niet vieze vuile kanker ******** waar haal je de lef vandaan om hier op een marokkaanse site ff een leuk speeltje voor jezelf te zoeken'
Verdraagzaamheid is af en toe nog ver te zoeken
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 15:37 schreef naarmijnmening het volgende:
Tijd voor een meer islamitische benadering tov homos!
quote:Ja... Erg triest.
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:55 schreef blikgroente het volgende:
Verdraagzaamheid is af en toe nog ver te zoeken
quote:Ik denk dat het tegenwoordig wel meevalt. Homo zijn is behoorlijk geaccepteerd in Nederland. De problemen liggen nog een beetje bij de mensen met een laag IQ of een andere culturele achtergrond.
Op zaterdag 26 oktober 2002 19:44 schreef ssebass het volgende:
Waar maken die mensen zich zo druk over? wat is er erg aan als iemand homo is?
Zolang je je gewoon normaal gedraagd op straat is er niets aan de hand. Als je extreem gaat doen, tja dan lok je een reactie uit en dan moet je niet zeuren vind ik. En natuurlijke worden er wel eens grapjes over homo's gemaakt, maar daar kan ik in ieder geval niet mee zitten.
Homo zijn heeft ook een beetje met zelfacceptatie te maken. Als je jezelf eenmaal geaccepteerd hebt zoals je bent zul je je ook veel minder snel druk maken over wat je omgeving er van denkt.
quote:Tuurlijk is homoseksualiteit meer geaccepteerd dan 50 jaar of zelfs 15 jaar terug, maar nog lang niet genoeg. Persoonlijk ben ik al 2 keer bedreigd door personen en dat is echt niet omdat ik er zo relnichterig uitzie... Er zijn nog steeds mannen en vrouwen die er pas op hun 50e voor uitkomen dat ze op mensen van hun eigen geslacht vallen en zo een heel gezin kapot maken... ik ken er levende voorbeelden van.
Op zaterdag 26 oktober 2002 19:58 schreef hivboy het volgende:[..]
Ik denk dat het tegenwoordig wel meevalt. Homo zijn is behoorlijk geaccepteerd in Nederland. De problemen liggen nog een beetje bij de mensen met een laag IQ of een andere culturele achtergrond.
Zodra ik een opmerking maak over negers (maak ik nooit voor de duidelijkheid) word ik van alle kanten aangevallen, maar grapjes over homo's moeten maar kunnen.. Kan er heel slecht tegen gewoon... overigens is dit alleen als hetero's dit doen... van andere nichten kan ik er zelfs om lachen. Is denk ik hetzelfde idee als het woord 'nigger' dat in de VS door zwarten zelf 10 keer per minuut wordt gebruikt en geaccepteerd is, maar door een blanke uitgesproken een racistische is.
quote:Da's niet helemaal waar. Ik vind 't persoonlijk ook niet uitzien als 2 mensen in 't openbaar aan het huigkluiven zijn. Ik doe 't in ieder geval niet.
Op zondag 27 oktober 2002 10:10 schreef Riann het volgende:
[..] 2 hetero mensen zoenen ook wel eens op straat dat zie je regelmatig en daar kijkt niemand naar.
mzzl.
quote:Misschien zijn er gewoon homo's die niet anders kunnen en dat het voor hem heel normaal gedrag kan zijn, net zoals dat hetero's macho gedrag tentoon spreiden. Daar zit ook niet iedereeen op te wachten
Op zondag 27 oktober 2002 23:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heb geen problemen met homo's, behalve als ze er zo homo uitzien. Dat denkt iedereen "Daar heb je er weer zo eentje". Doe gewoon normaal, dan scheld niemand je uit volgens mij.
quote:Hmmm.... ik weet niet of ik het daar mee eens moet zijn
Op zondag 27 oktober 2002 20:50 schreef geursel het volgende:
vaak zijn ze minder arrogant
quote:Zeker, en 't was een leuke/interessante discussie ook! Hoop dat dat in dit deel door gaat zetten.
Op zaterdag 26 oktober 2002 15:00 schreef blikgroente het volgende:
Vorige zit vol zie ik, dus maar een deeltje 2 aanmaken want de discussie was nog aardig bezig.
quote:Nobel streven. Sterkte, en dat zul je nodig hebben, want het COC is een ontzettend ingeslapen (en bijna failliete!) zooi. Ik vraag me af of je daar waar kan maken wat je wilt bereiken; hoewel ik je inzet waardeer!
Ik ga trouwens binnenkort voor het COC werken om iets aan de beeldvorming over homo's te doen en te lobbyen bij de plaatselijke politiek hier om meer aandacht aan homoseksualiteit en voorlichting te geven..
quote:Hahahahaha, ja dat is dan wel weer lief
Werd gisteren nog door mijn buurmeisje van 12 uitgescholden voor flikker.... vond ik wel aandoenlijk...
you don't want to sound dumb
don't want to offend
so don't call me a faggot
not unless you are a friend
quote:Op zich een hele sterke opmerking, geen speld tussen te krijgen, een axioma zeg maar, maar waar het in hemelsnaam op slaat. Ach zijn gewoon pubers die met zichzelf in de knoop zitten.
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:55 schreef blikgroente het volgende:
Enkele reacties op een homseksuele marokkaanse jongen die contact zoekt met andere jongens op het forum van www.marokko.nl:'soorten als jullie eindigen in het graf
Je weet toch dat degene die het hardst roepen het meest twijfelen?
quote:Als ze niet zouden opvallen dan word er niks tegen gezegd, en ik zeg eerlijk dat ik een hekel heb aan de homo's die ermee 'te koop' lopen... die vallen mij daar dus mee lastig. Als ze me niet lastig vallen is het ok.
Op zondag 27 oktober 2002 23:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heb geen problemen met homo's, behalve als ze er zo homo uitzien. Dat denkt iedereen "Daar heb je er weer zo eentje". Doe gewoon normaal, dan scheld niemand je uit volgens mij.
quote:Hoewel jij niet de enige bent die dit standpunt verkondigt, pak ik je er wel ff uit. Leg mij eens uit waarom homo's 'die ermee te koop lopen', dat niet zouden mogen? Moeten mensen zich altijd conformeren aan jouw manier van leven? Mogen mensen die hun leven anders willen inrichten, dat niet doen? Kom op zeg, een beetje levendigheid maakt het leven leuk. En zolang ze jou niks doen (en dat doen ze ook niet), wat is er dan aan de hand?
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:57 schreef ramsesii het volgende:
Als ze niet zouden opvallen dan word er niks tegen gezegd, en ik zeg eerlijk dat ik een hekel heb aan de homo's die ermee 'te koop' lopen... die vallen mij daar dus mee lastig. Als ze me niet lastig vallen is het ok.
quote:ik erger me aan homo's TE erg laten zien dat ze homo zijn.
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:43 schreef Doffy het volgende:[..]
Hoewel jij niet de enige bent die dit standpunt verkondigt, pak ik je er wel ff uit. Leg mij eens uit waarom homo's 'die ermee te koop lopen', dat niet zouden mogen? Moeten mensen zich altijd conformeren aan jouw manier van leven? Mogen mensen die hun leven anders willen inrichten, dat niet doen? Kom op zeg, een beetje levendigheid maakt het leven leuk. En zolang ze jou niks doen (en dat doen ze ook niet), wat is er dan aan de hand?
dat soort dingen, daar erger ik me gewoon aan... net als kakkers die bijvoorbeeld een pinkje moeten uitsteken als ze iets drinken en dan zoveel aand8 moeten trekken zodat iedereen naar ze kijken...
dus precies hetzelfde met homo's overdreven daar erger ik me aan..
quote:Weet je; ik vroeger ook! Al die rare nichten met dat hoge toontje en dat gewapper enzo (geheel volgens de vooroordelen ja). En ja hoor, sure enough heb je dat soort types er ook werkelijk bij (een kleine minderheid). En weet je: ze zijn wel grappig eigenlijk!
Op dinsdag 29 oktober 2002 17:13 schreef ramsesii het volgende:
ik erger me aan homo's TE erg laten zien dat ze homo zijn.
zoals: extra hard praten
overdreven lopen[..]
dus precies hetzelfde met homo's overdreven daar erger ik me aan..
En, wel beschouwd, wat mankeert er nou helemaal aan? Voldoet het niet aan jouw eisen van 'mannelijkheid', zoals jij denkt dat dat eruit moet zien? Laat ze in hun waarde, en veroordeel ze niet.
Werd vaak opgewacht door jongens van school die hem vervolgens van zjin fiets aftrokken en hem met viltstift bekladden en deo in zijn ogen spoten...... Dat soort dingen zijn zooooo gigantisch ziek.
Het valt dus echt niet zo heel erg mee met hoezeer homoseksualiteit geaccepteerd is.
Ook nog een vraagje voor iedereen die niet tegen het 'overdreven' gedrag van sommige homo's kan: wat ergert jullie daar zo aan eigenlijk?
quote:zeur niet zo, wees blij dat je niet in Iran woont ofzo, dan mag je blij zijn als je het overleeft
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:09 schreef blikgroente het volgende:
Heb net weer met jongen gesproken die een tijd lang gepest is omdat ie homo is.Werd vaak opgewacht door jongens van school die hem vervolgens van zjin fiets aftrokken en hem met viltstift bekladden en deo in zijn ogen spoten......
Dat soort dingen zijn zooooo gigantisch ziek.
Het valt dus echt niet zo heel erg mee met hoezeer homoseksualiteit geaccepteerd is.
Ook nog een vraagje voor iedereen die niet tegen het 'overdreven' gedrag van sommige homo's kan: wat ergert jullie daar zo aan eigenlijk?
er worden zoveel mensen gepest, of het nou door hun uiterlijk of sexuele/politieke/muzikale voorkeur is
quote:Wat een dom geblaat. Omdat iets ergens anders nóg erger is, moeten we het maar accepteren als er hier dingen fout zijn?
Op vrijdag 1 november 2002 03:26 schreef Wisp het volgende:zeur niet zo, wees blij dat je niet in Iran woont ofzo, dan mag je blij zijn als je het overleeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |