Zo richting het najaar is het wel minder prettigquote:Op donderdag 11 september 2014 09:09 schreef Vladix het volgende:
Snap niet wat het probleem is, ik ben vaak al voor me wekker wakker.
Zo rond 6 uur en vind het heerlijk om er vroeg uit te gaan en geniet van de ochtend.
Dat is helemaal kutquote:Op donderdag 11 september 2014 09:17 schreef DeJori het volgende:
Gelukkig hanteren steeds meer bedrijven flexibele arbeidstijden. Gewoon om 10 beginnen en doorwerken tot 7
Hoezo dat dan? Dag blijft hetzelfde, alleen schuift alles 2 uur op.quote:
Omdat ik het gewend ben om rond 6 uur te etenquote:Op donderdag 11 september 2014 09:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Dag blijft hetzelfde, alleen schuift alles 2 uur op.
quote:Op donderdag 11 september 2014 08:56 schreef Thezappa het volgende:
goed idee..
of je groeit een paar ballen
kan ook
Als je alles shuift, dan heeft het weinig nut he? Dan ben je alsnog moe als je 2 uur later wakker wordt. Enige oplossing is 2 uur minder werken.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:59 schreef Fanest het volgende:
Ik heb liever dat alles twee uur opschuift en werk/school in plaats van om 8/9 uur pas om 10/11 uur begint en dat we dan om 2 uur 's nachts ipv 12 uur naar bed kunnen gaan.
Van 9 tot 3, dat klinkt heerlijkquote:Op donderdag 11 september 2014 11:37 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Als je alles shuift, dan heeft het weinig nut he? Dan ben je alsnog moe als je 2 uur later wakker wordt. Enige oplossing is 2 uur minder werken.
quote:Op donderdag 11 september 2014 09:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat ik het gewend ben om rond 6 uur te eten
of 8 tot 14:00quote:Op donderdag 11 september 2014 11:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van 9 tot 3, dat klinkt heerlijk
Uurtje pauze nog tussendoor en dat is dan een full-time baan
Bazen tijden. Je vraagt je dan wel af waar het mis is gegaan. En met korte werktijden hebben bedrijven dus meer personeel nodig om aan de vraag te kunnen voldoen. Dus er ontstaan ook overal weer nieuwe banen.quote:
Nou ja, op mijn werk moet alles voor 17:00 geregeld zijn, dus dan kan er een parttimer tussen 14 en 17 aangesteld worden. Nait hendig.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bazen tijden. Je vraagt je dan wel af waar het mis is gegaan. En met korte werktijden hebben bedrijven dus meer personeel nodig om aan de vraag te kunnen voldoen. Dus er ontstaan ook overal weer nieuwe banen.
We are on to something
Je kan er ook gewoon 2 aannemen die dan werken van 9 tot 3 en dan heb je het ipv 17:00 al om 15:00 geregeldquote:Op donderdag 11 september 2014 14:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou ja, op mijn werk moet alles voor 17:00 geregeld zijn, dus dan kan er een parttimer tussen 14 en 17 aangesteld worden. Nait hendig.
Maar in andere banen do-able.
Sure, maar dan heb je meer FTE/uren.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon 2 aannemen die dan werken van 9 tot 3 en dan heb je het ipv 17:00 al om 15:00 geregeld
Dat is eigenlijk best een goed idee. Hiermee los je toch werkloosheid op? Het enige probleem is dat je ze natuurlijk ook een salaris moet geven die hoort bij een parttime baan.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon 2 aannemen die dan werken van 9 tot 3 en dan heb je het ipv 17:00 al om 15:00 geregeld
Ja, klopt.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sure, maar dan heb je meer FTE/uren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |