Sterker nog: waarom lukte het wel met Halo maar niet met Destiny?quote:Op donderdag 11 september 2014 14:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat het zo weinig boeit vind ik echt jammer. Alsof het niet mogelijk is om een goede shooter te maken die ook buiten het schieten de moeite van het spelen waard is. Want dat is de reden dat ik niet zoveel met shooters heb, de eindeloze stroom e-penissen. Als Blizzard een interessant verhaal kan maken van WoW, ondanks de gigantische lading fucktards waar je soms mee moet spelen, waarom kan Bungie dat dan niet?
Missies die je hebt gedaan zijn rood, missies die je niet hebt gedaan zwart.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:02 schreef Vault-Boy het volgende:
Staat er eigenlijk ergens aangegeven welke missies je al hebt gedaan? Snap dat je meerdere keren een missie kan doen, maar ik heb nu verschillende plekken waar ik heen kan. Kan je daar ergens zien wat je wel al voltooid hebt? Niet dat je 10x dezelfde missie voor niks aan het doen bent
Hij staat in de OP, gewoon inloggen met je PSN en dan joinenquote:Op donderdag 11 september 2014 17:15 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
maar nog niemand tegengekomen en weet ook niet hoe je moet joinen...
Ben al gejoind.. bedoelde tijdens missies joinenquote:Op donderdag 11 september 2014 17:23 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hij staat in de OP, gewoon inloggen met je PSN en dan joinen
Ik vond Halo ook vrij generiek, maar ik snap wel wat je bedoelt. Een beetje wat op Eurogamer ook geschreven werd, bij Halo begon het met een goed concept en de wereld en het verhaal zijn er omheen gevormd. Hier hebben ze eerst een hele wereld verzonnen tot en met, en zijn ze daarna een game er in gaan stoppen. Gevolg is dat je helemaal geen idee hebt waar het over gaat, and you don't care. Scope is gigantisch, maar wat ze je nu geven is slechts een fractie.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Sterker nog: waarom lukte het wel met Halo maar niet met Destiny?
Halo heeft wel een geweldig diepe verhaallijn, die helaas vooral in de bijbehorende boeken wordt verteld.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vond Halo ook vrij generiek, maar ik snap wel wat je bedoelt. Een beetje wat op Eurogamer ook geschreven werd, bij Halo begon het met een goed concept en de wereld en het verhaal zijn er omheen gevormd. Hier hebben ze eerst een hele wereld verzonnen tot en met, en zijn ze daarna een game er in gaan stoppen. Gevolg is dat je helemaal geen idee hebt waar het over gaat, and you don't care. Scope is gigantisch, maar wat ze je nu geven is slechts een fractie.
Ah oké, volgens mij op options en dan in het linkermenu, roster ofzo? Maar heb het nog niet geprobeerd.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:31 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben al gejoind.. bedoelde tijdens missies joinen
Vooral de manier waarop het verbaal gebracht werd in halo 1 en 2 was erg goed. Dat mis ik in Destiny wel. De grimoire cards geven veel achtergrond info, maar had graag wat meer in het spel zelf uitgediept gezien. Maar wellicht komt dat nog.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vond Halo ook vrij generiek, maar ik snap wel wat je bedoelt. Een beetje wat op Eurogamer ook geschreven werd, bij Halo begon het met een goed concept en de wereld en het verhaal zijn er omheen gevormd. Hier hebben ze eerst een hele wereld verzonnen tot en met, en zijn ze daarna een game er in gaan stoppen. Gevolg is dat je helemaal geen idee hebt waar het over gaat, and you don't care. Scope is gigantisch, maar wat ze je nu geven is slechts een fractie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:02 schreef Cikx het volgende:
Krijgt iemand ook wel eens gear zonder felle kleurtjes?
Er zit een headset bij je PS4.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:25 schreef Vault-Boy het volgende:
Mochten mensen dat willen dan kan je mij ook toevoegen. Ferry1986-NL
Heb alleen nog geen headset (omdat ik het eigenlijk helemaal niks vind en ook weer niet heel veel online game in teamverband), maar misschien komt die nog
Zoals je het zegt.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:43 schreef Sala-adin het volgende:
Als je in begin van de game een character in elkaar knutselt is dat niet te zien tijdens het spelen wel als je in de tower bent. Hoe zit dat nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |