welke horologe heb je dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Van mijn horloge koop ik vijf van die Apple dingetjes![]()
Stoere boy
Submarinerquote:Op donderdag 11 september 2014 19:19 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
welke horologe heb je dan?
Hetzelfde als met windows.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ze hoeven zich niet meer te onderscheiden want iedereen koopt die nieuwe shit toch wel wanneer ze een nieuw abbonement afsluiten.
Nooit een rolex in je handen gehad, wel een mening klaarhebbenquote:
er is nog niet echt een goed alternatief voor windows in de bedrijfswereld. er is wel een goed alternatief voor iphone.quote:
Oh ja? en hoe verklaar je dan dat (bijna) alle computers (ook workstations) bij een bedrijf als google op linux draaien?quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
er is nog niet echt een goed alternatief voor windows in de bedrijfswereld. er is wel een goed alternatief voor iphone.
Raar vervormd plaatje. De Note 4 is juist een stuk kleiner dan de iPhone 6 Plus, ondanks het grotere scherm. Die bezels op de iPhones gaan echt helemaal nergens meer over.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Niet een groot verschil met de iphone 6 Plus... scheelt 0.2 inch
[ afbeelding ]
Ja nu je het zegt idd!quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Raar vervormd plaatje. De Note 4 is juist een stuk kleiner dan de iPhone 6 Plus, ondanks het grotere scherm. Die bezels op de iPhones gaan echt helemaal nergens meer over.
Senioren?quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:45 schreef Druppelss het volgende:
iPhoneze maken ieder jaar meer verlies, over het algemeen kopen alleen senioren nog iPhone's..
Lichtelijk overtrokken natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Zolang mensen spontaan klaarkomen als er een afgevreten appeltje op het apparaat staat hoeft Apple ook geen zak te doen. Geweldige marketing ; ontzettend veel schapen die het persee moeten hebben. Ik vind het knap want de 6 is gewoon in elk opzicht een matige telefoon.
google heeft natuurlijk een gigantische hoeveelheid resources die ze kunnen gebruiken om hun eigen ubuntu OS te ontwerpen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:37 schreef Superthomas het volgende:
[..]
Oh ja? en hoe verklaar je dan dat (bijna) alle computers (ook workstations) bij een bedrijf als google op linux draaien?
Die heb ik ook. Ik draag hem elke dagquote:
Que? Dat ze in het verleden goed waren is toch geen reden om nu een matig product te kopen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lichtelijk overtrokken natuurlijk.
De Iphone 3g die in Nederland werd gereleased was zijn tijd ver vooruit. Iedere Iphone die daarna uitkwam was een verbetering van de vorige. Dus waarom iets anders aanschaffen?
Schei uitquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zelfs merken als Huawei zijn innovatiever.
En toch zijn ze innovatiever dan Apple met hun 6 en Apple watch.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:43 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Schei uitHuawei zijn gewoon typisch Chineze jathonden.
Vandaag nog:
[ afbeelding ]
Werkelijk waar alles hierbij is gejat van HTC. Het uiterlijk van de telefoon, die klokwidget en zelfs de opzet van de render is een 1:1 kopie.
En ook sinds deze week:
[ afbeelding ]
.. ik ga daar niet eens beginnen toe te lichten wat er allemaal gejat is.
Kansloos triest teringmerk, heel dat Huawei.
Innovatie of vernieuwing heeft betrekking op nieuwe ideeën, goederen, diensten en processenquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En toch zijn ze innovatiever dan Apple met hun 6 en Apple watch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |