Als je die telefoon dagelijks gebruikt voor een paar jaar lang valt het toch best mee?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:32 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
700¤ voor een telefoon met wat gadgets blijft veel natuurlijk
Probleem is gewoon dat men te veel waarde hecht aan materiële hebbedingetjes en daarvoor soms overdreven veel geld voor over heeft.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je die telefoon dagelijks gebruikt voor een paar jaar lang valt het toch best mee?
Je hebt wel meer dure toestellen zoals de Samsung Note van 800 euro.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:19 schreef Bami-Powner het volgende:
ik ga hem kopen, ben ik lekker een rijke stoere boi
maar dan zie je er wel als een debiel uit met een 5.7 inch pseudo-tabletquote:Op woensdag 10 september 2014 20:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je hebt wel meer dure toestellen zoals de Samsung Note van 800 euro.
Mijn pc is nog niet eens zo duur en die gebruik ik minstens zeven jaar. Dat bedrag is bijna net zoveel als ik heb uitgegeven voor mijn tv, waar ik ook minstens vijf jaar mee hoop te doen. 700 euro vind ik veel geld. Helemaal als je ziet dat de alternatieven veel goedkoper zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je die telefoon dagelijks gebruikt voor een paar jaar lang valt het toch best mee?
Niet een groot verschil met de iphone 6 Plus... scheelt 0.2 inchquote:Op woensdag 10 september 2014 20:48 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
maar dan zie je er wel als een debiel uit met een 5.7 inch pseudo-tablet
ik ga de normale kopen, niet de plusquote:Op woensdag 10 september 2014 20:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Niet een groot verschil met de iphone 6 Plus... scheelt 0.2 inch
[ afbeelding ]
Die is dan wel weer cheaper en slechter... kan je niet stoer showen.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:53 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik ga de normale kopen, niet de plus![]()
ik heb al deze bad boy:quote:Op woensdag 10 september 2014 20:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Die is dan wel weer cheaper en slechter... kan je niet stoer showen.
Ja, dat het je of aan smaak of aan zicht ontbreekt.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:06 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik heb al deze bad boy: [ afbeelding ]
zegt genoeg denk ik
wat heb jij dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat het je of aan smaak of aan zicht ontbreekt.
Een gewoon normaal horloge met een leren bandje. Niet eentje die vreselijk schreeuwerig en patserig is, tot op het platte en ordinaire en smakeloze af.quote:
De jaloezie druipt van jou af, Frank_Drebin.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een gewoon normaal horloge met een leren bandje. Niet eentje die vreselijk schreeuwerig en patserig is, tot op het platte en ordinaire en smakeloze af.
Dat is geen jaloezie hoor. Ik vind het gewoon een afzichtelijk ding. Voor die prijs kun je veel mooiere horloges kopen. Ik vind het altijd ordinair en van weinig stijl getuigen als je van die schreeuwerige dingen koopt, puur om te laten zien dat het duur is geweest.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:16 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
De jaloezie druipt van jou af, Frank_Drebin.
Ik vind het zelf een prachtig horloge, maar smaken verschillen natuurlijk. Ik draag hem niet elke dag, alleen bij speciale gelegenheden. Voor de normale dag draag ik een normale Rolex Submarinerquote:Op woensdag 10 september 2014 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is geen jaloezie hoor. Ik vind het gewoon een afzichtelijk ding. Voor die prijs kun je veel mooiere horloges kopen. Ik vind het altijd ordinair en van weinig stijl getuigen als je van die schreeuwerige dingen koopt, puur om te laten zien dat het duur is geweest.
Pc heb je niet altijd bij je natuurlijk. En persoonlijk zit ik er ook nooit achter behalve voor werk dus zou voor mij niet opgaan. Heb phone meestal tussen 2 en 4 jaar.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:50 schreef roodborst het volgende:
[..]
Mijn pc is nog niet eens zo duur en die gebruik ik minstens zeven jaar. Dat bedrag is bijna net zoveel als ik heb uitgegeven voor mijn tv, waar ik ook minstens vijf jaar mee hoop te doen. 700 euro vind ik veel geld. Helemaal als je ziet dat de alternatieven veel goedkoper zijn.
Klopt wel. Dat gebeurd in een maatschappij/economie die het goed heeft.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:43 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Probleem is gewoon dat men te veel waarde hecht aan materiële hebbedingetjes en daarvoor soms overdreven veel geld voor over heeft.
bazenfoonquote:Op woensdag 10 september 2014 21:25 schreef PriesterB het volgende:
Geen genoegen nemen met een good old Nokia 3310.
Materieel goed maar geestelijk, zo goed als dood.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:25 schreef 2NutZ het volgende:
Klopt wel. Dat gebeurd in een maatschappij/economie die het goed heeft.
Wat moet je daar nou mee als je ook een Apple-horloge kan kopen dat elke avond aan de oplader moet?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:24 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ik vind het zelf een prachtig horloge, maar smaken verschillen natuurlijk. Ik draag hem niet elke dag, alleen bij speciale gelegenheden. Voor de normale dag draag ik een normale Rolex Submariner
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd naar jouw horloge![]()
kan je er ook flappy bird op spelen?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou mee als je ook een Apple-horloge kan kopen dat elke avond aan de oplader moet?
Van mijn horloge koop ik vijf van die Apple dingetjesquote:Op woensdag 10 september 2014 20:19 schreef Bami-Powner het volgende:
ik ga hem kopen, ben ik lekker een rijke stoere boi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |