Ik koop m gewoon zonder een nieuw abonnement af te sluiten.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ze hoeven zich niet meer te onderscheiden want iedereen koopt die nieuwe shit toch wel wanneer ze een nieuw abbonement afsluiten.
ik zou nooit zonder de in-app sharing kunnen die android heeft. widgets zou ik ook teveel missen.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:16 schreef Confetti het volgende:
Die specs zijn van een mid-range telefoon, zeer matig. Ik haak nu echt af, IOS is ook weer niet zoveel beter dan Android.
Apple is design en ik vind het te groot voor een telefoon en de iphone 6 is gewoon een kleine iPad mini gewordenquote:Op woensdag 10 september 2014 19:21 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind het persoonlijk ook jammer dat ie zo groot lomp word.
Helaas heb je gelijkquote:Op woensdag 10 september 2014 19:24 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Apple is design en ik vind het te groot voor een telefoon en de iphone 6 is gewoon een kleine iPad mini geworden
Beiden zitten in iOS 8.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik zou nooit zonder de in-app sharing kunnen die android heeft. widgets zou ik ook teveel missen.
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:28 schreef Rodawa het volgende:
Komt vanzelf wel weer met de iPhone 7. De iPhone 6 hoeft nog niet de nieuwste en duurste technieken te hebben omdat er genoeg downies zijn die er nu alsnog één aanschaffen voor ¤699,-.
Nou, dat dus. Al zijn hierboven natuurlijk expres de betere punten van de iPhone 6 ten opzichte van zo'n Nexus 4 weggelaten, maar Apple is al jaren niet vooruitstrevend meer, dat mag duidelijk zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |