quote:Op woensdag 10 september 2014 18:06 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Terechte klacht, mensen die klagen dat je ze negeert
quote:Op woensdag 10 september 2014 18:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb ik nooit, ik negeer toch altijd iedereen.
Dit dusquote:Op woensdag 10 september 2014 18:09 schreef peterkailey het volgende:
Laatst gezien is sowieso iets volslagen belachelijks. Krijg je allemaal van die jankerds die vragen waarom je niet reageert.
Jaquote:Op woensdag 10 september 2014 22:56 schreef Studeur het volgende:
het viel me al op dat ik ineens weer de laatst gezien van anderen zag. het stond nog uit bij mij though, heb het aan en weer uit gezet en ik zie nog steeds die van anderen. betekent dat dat ze mijne ook kunnen zien?
betekent dat je m'n bana kan zuigenquote:Op woensdag 10 september 2014 22:56 schreef Studeur het volgende:
het viel me al op dat ik ineens weer de laatst gezien van anderen zag. het stond nog uit bij mij though, heb het aan en weer uit gezet en ik zie nog steeds die van anderen. betekent dat dat ze mijne ook kunnen zien?
Nou dan kunnen ze smsen of mailen en zoeken ze het maar uit.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:09 schreef peterkailey het volgende:
Laatst gezien is sowieso iets volslagen belachelijks. Krijg je allemaal van die jankerds die vragen waarom je niet reageert.
Fixed.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb ik nooit, iedereen negeert toch altijd mij.
Nee hoor, niemand heeft er een fuck mee te maken wat ik op mijn telefoon doe, optyften.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:59 schreef Myrr het volgende:
Waarom zou je dat uitzetten?
Het is voor mensen die niet de ballen hebben om eerlijk te zijn tegen anderen, door te zeggen dat ze geen zin hadden om te reageren op wat diegene heeft gestuurd. Ik negeer ook regelmatig mensen en als ze er dan naar vragen dan ben ik daar gewoon eerlijk over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |