TS heeft geen statusquote:Op woensdag 10 september 2014 18:04 schreef JimmyDean het volgende:
Wat is daar het probleem van? Weet niet wat voor status jij hebt..
Heb ik nooit, ik negeer toch altijd iedereen.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:06 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Terechte klacht, mensen die klagen dat je ze negeert
Waarom zou je dat willen zien? Laatst gezien is voor onzekere papiesquote:Op woensdag 10 september 2014 18:11 schreef KaoloJoeka het volgende:
Als je dat doet, kun je 'laatst gezien' ook niet bij anderen zien hè
Ik ben niet zo nieuwsgierig naar de laatst gezien van anderen.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:11 schreef KaoloJoeka het volgende:
Als je dat doet, kun je 'laatst gezien' ook niet bij anderen zien hè
eerlijk dit is wel waar.. maar toch is het mijn levens middelquote:Op woensdag 10 september 2014 18:13 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen zien? Laatst gezien is voor onzekere papies
Zeggen autisten zoals jij en john-hert die bijna moeten huilen als iemand tegen hem zeurt over de laatst gezien status en er niets over durft te zeggen tegen die persoonquote:Op woensdag 10 september 2014 18:13 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen zien? Laatst gezien is voor onzekere papies
Het is gewoon overbodig. Jij bent echt zo een type die dan iets ervan wilt zeggen om te laten zien dat je er wat van durft te zeggenquote:Op woensdag 10 september 2014 18:17 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Zeggen autisten zoals jij en john-hert die bijna moeten huilen als iemand tegen hem zeurt over de laatst gezien status en er niets over durft te zeggen tegen die persoon
Je kunt niet meer zien of iemand je negeert en dan kom je te laat voor een afspraakquote:Op woensdag 10 september 2014 18:18 schreef Basxt het volgende:
ik zit echt te overwegen om het weg te halen, kan iemand ff een pro's en con's lijstje maken?
Wegdoenquote:Op woensdag 10 september 2014 18:18 schreef Basxt het volgende:
ik zit echt te overwegen om het weg te halen, kan iemand ff een pro's en con's lijstje maken?
pro: je kan niet op leugens worden betrapt. "Maar je laatst gezien was 14.12???"quote:Op woensdag 10 september 2014 18:18 schreef Basxt het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:06 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Terechte klacht, mensen die klagen dat je ze negeert
hmmm deze maakt het lastigquote:Op woensdag 10 september 2014 18:21 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Je kunt niet meer zien of iemand je negeert en dan kom je te laat voor een afspraak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |