Hard op kop rijden op dit bergje vind ik wat onzinnig.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die willen gewoon Froome lekker voorin houden, doen ze de hele Vuelta al.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jammer dat het niet Froome was.
Nou, nou zo kan ie wel weer.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoop zelfs een Bouhanni niet zo te zien liggen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou ja, hard. De Deeg (110 kg) zat te lachen in hun wiel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hard op kop rijden op dit bergje vind ik wat onzinnig.
Waarom hadden we die ook alweer niet opgesteld?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan niet kijken helaas, maar het wordt dus gewoon John D?
Een echte generaal durft een kogel te vangen voor zijn manschappen. Het zou Froome slechts sieren, maar nee... Hij is en blijft een egocentrische pakhaas.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou, nou zo kan ie wel weer.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een echte generaal durft een kogel te vangen voor zijn manschappen. Het zou Froome slechts sieren, maar nee... Hij is en blijft een egocentrische pakhaas.
Ja.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:25 schreef Momo... het volgende:
Degenkolb en Matthews beide vooraan toch?
Komt omdat hij zijn eigen schoenen maakt. Wist je dat?quote:
En de Crocodile Trophyquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hansengod.
ib4 verhaal over zn schoenen.
10e volgens mijquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:33 schreef Ambrosius het volgende:
Hij gaat z'n 9e grote ronde op rij uitrijden?
End of this decline. Cataldo is shocked by the blow, but incorporates and tries to continue.twitter:LasBielas twitterde op vrijdag 12-09-2014 om 17:30:00Final de este descenso. Cataldo estį conmocionado por el golpe recibido, pero se incorpora e intenta continuar. #VueltaAEspańa reageer retweet
Wel dom van een team als bijvoorbeeld Europcar. Zit Martinez een keertje klaar om te sprinten en zitten ze met 4 man mee, doen ze gewoon niks. Leuk dat je eerst Giant en Orica wilt laten rijden, maar op een gegeven moment was toch wel duidelijk dat die er niet gingen komen.quote:
Wel voor Scorito.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet goed voor Tourcoach dit.
5e in de dagrankingquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet goed voor Tourcoach dit.
Ik heb genoten. Degenkolb komt makkelijk de klim over maar dan geen sprint, hihi.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Knut
wat vond jij van deze etappe? En nog belangrijker: welke Nederlander wint er morgen?
Ja dat wist ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb genoten. Degenkolb komt makkelijk de klim over maar dan geen sprint, hihi.
Wist jij trouwens dat hansengod zijn eigen schoenen maakt?
Voor morgen schrijf ik poels op
Keldergod vermomt zich als LTD en als hij dan ontsnapt denkt iedereen laat maar rijden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat wist ik.
Ik hoop morgen op de laatste aanval van Keldergod.
Ik moet toegeven: als je een man als Keldergod weg laat rijden heb je er weinig verstand van.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Keldergod vermomt zich als LTD en als hij dan ontsnapt denkt iedereen laat maar rijden.
Ze zien hem nooit meer terug
Gewoon met plakbaard en een kratje Radler op het stuur. Goed plan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Keldergod vermomt zich als LTD en als hij dan ontsnapt denkt iedereen laat maar rijden.
Ze zien hem nooit meer terug
Die radlers smijt hij later kapot op de weg zodat iedereen lek rijdtquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gewoon met plakbaard en een kratje Radler op het stuur. Goed plan.
Daar had ik nog niet aan gedacht. Nogmaals goed plan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die radlers smijt hij later kapot op de weg zodat iedereen lek rijdt
Maar hoe zullen de mensen dan weten dat het Keldergod was die de etappe won?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die radlers smijt hij later kapot op de weg zodat iedereen lek rijdt
In de laatste kilometer laat hij de inhoud van zijn bidon zien: melk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar hoe zullen de mensen dan weten dat het Keldergod was die de etappe won?
Je omschrijft nu exact het gedrag van Ten Dam.
Circuleert mijn fietsen met melk filmpje dan ook in de Belkin bus? Dat wist ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In de laatste kilometer laat hij de inhoud van zijn bidon zien: melk.
Dan zal het kwartje vallen bij de wielervolgers wereldwijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |