quote:Wouter POELS (175) joins the three breakaway companions at km 38. The peloton is led by Alberto CONTADOR (201)'s teammates 30 seconds behind.
Voorspelling?quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oja oeps, ik ben de hele zaterdag weg, dus even in het kort de afsluitende tijdrit:
Start is bij dit afschuwelijk lelijke moderne gebouw:
[ afbeelding ]
Dan tien kilometer die vooral hele erg bochtig zijn. Paar lange rechte stukken, maar niet echt veel.
Finish natuurlijk bij de kathedraal.
[ afbeelding ]
Nu 5 en een halve minuut, als dit in hetzelfde tempo op blijft lopen hebben ze op de finish een voorsprong van een uur.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Inmiddels bedraagt de voorsprong van Wouter POELS, Przemyslaw NIEMIEC, Jerome COPPEL en Maxime MEDEREL, vier en halve minuut.
Niemiec wint de Vueltaquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu 5 en een halve minuut, als dit in hetzelfde tempo op blijft lopen hebben ze op de finish een voorsprong van een uur.
Dan had Loeloe zelf maar mee moeten zitten, de Poels trein wacht op niemand CHOOOEE CHOOOEEEEEE.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:59 schreef Marcoss het volgende:
Niemiec wordt een gevaar voor de bergtrui van LLS
Genot.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:59 schreef Marcoss het volgende:
Niemiec wordt een gevaar voor de bergtrui van LLS
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen van mijn jokers helaas.
Vroemvroem gaat straks dus knallen. Zou mooi zijn als hij vandaag een minuutje terug pakt op Bertje.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:49 schreef Mani89 het volgende:
Sky rijdt er gelijk een minuut af, teringhonden.
Zal je leren om Knut zijn goddelijke status van orakel te verloochenen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen van mijn jokers helaas.
Uh oké ?quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal je leren om Knut zijn goddelijke status van orakel te verloochenen.
Jij vroeg Knut gister toch om zijn voorspelling en hij noemde Poels?quote:
Knut zei ook dat Kelderman zich vandaag zou vermommen als Ten Dam en Radlers op de weg zou strooien.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vroeg Knut gister toch om zijn voorspelling en hij noemde Poels?
Al is de kans groot dat ik geen idee heb waarover jij het had en desalniettemin postte. Zie het als een dwangneurose.
jammer dat je zo weinig met zijn adviezen doet als je het hem vraagtquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knut zei ook dat Kelderman zich vandaag zou vermommen als Ten Dam en Radlers op de weg zou strooien.
Als dat ook nog uitkomt zal ik Knut inderdaad als orakel zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |