Pics van je zusjequote:
Minimalismequote:Op woensdag 10 september 2014 15:07 schreef very het volgende:
[..]
Meer Jony Ive fan dan Apple fan, maar prima![]()
Ik schaam me er niet voor![]()
quote:Op woensdag 10 september 2014 15:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Een steriele poly amoureuze kinderkabouter met ALS voegt meer toe aan de genenpoel.
Vind je die iOS7 neon ellende echt mooi?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:07 schreef very het volgende:
[..]
Meer Jony Ive fan dan Apple fan, maar prima![]()
Ik schaam me er niet voor![]()
Ja.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:10 schreef Dutchguy het volgende:
Vind je die iOS7 neon ellende echt mooi?
Dat is inderdaad wat ik dacht. En natuurlijk ook om even mijn teleurstelling aangaande het afgekeurde logo voor androidplanet publiekelijk te maken.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:29 schreef HexHunter het volgende:
Dus je dacht van ik open maar een topic zodat ik kan zeiken over mensen die zeiken over een telefoon?
Ik weet niet of ik dat geloven moet. Als iOS7 een skin was voor een launcher zou het waarschijnlijk degene zijn die iedereen links zou laten liggen.quote:
Oh ja, het antwoord bevalt je niet, dus verzin je even iets.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat geloven moet. Als iOS7 een skin was voor een launcher zou het waarschijnlijk degene zijn die iedereen links zou laten liggen.
Je weet niet of je mijn antwoord geloven moet? Tja, dan houdt het opquote:Op woensdag 10 september 2014 15:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat geloven moet. Als iOS7 een skin was voor een launcher zou het waarschijnlijk degene zijn die iedereen links zou laten liggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |