abonnement Unibet Coolblue
pi_144567188
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:51 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ik snap het wel. Veel vrouwen die roepen feministisch te zijn, zijn dat alleen als het ze uit komt. Als je samen uit eten gaat, moet jij als man opeens betalen. Slaan ze je, dan mag je niet terugslaan, want vrouw = zielig. Ik spreek ook liever van equalisme van dan van feminisme.
Nou dat dus.

Als je zegt de rekening te delen kijken ze je raar aan inderdaad want de man hoort dat te doen, dan wel ja :')

En het klussen in huis moet doen man ook doen want dan zijn ze opeens onhandig.
pi_144567285
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:51 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ik snap het wel. Veel vrouwen die roepen feministisch te zijn, zijn dat alleen als het ze uit komt. Als je samen uit eten gaat, moet jij als man opeens betalen. Slaan ze je, dan mag je niet terugslaan, want vrouw = zielig. Ik spreek ook liever van equalisme van dan van feminisme.
Dat is schijnheilig als vrouw zijnde. Wel met de vervelende dingen roepen dat de man mee moet werken. En voor de rest profiteren :r
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:51 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik wil gewoon dat als ik na mijn werk thuis kom dat de vrouw het eten maakt. Daar mag jij vinden wat je wil :P en misschien zal ik er in de toekomst in moeten gaan veranderen. Maar zo zie ik het graag.
Nou. Zo dacht Kano er ook over. Maar als je als man zijnde +- 1,5 uur eerder thuis bent als de vrouw. Dan kan je mooi zelf koken hoor. Toedeledokie.
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:52 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nou dat dus.

Als je zegt de rekening te delen kijken ze je raar aan inderdaad want de man hoort dat te doen, dan wel ja :')

En het klussen in huis moet doen man ook doen want dan zijn ze opeens onhandig.
K&W / Puala's jaren 30 woning (deel 2)

Zo. Vrouwen kunnen prima klussen. Ook zonder man in hun leven.
pi_144567463
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:54 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat is schijnheilig als vrouw zijnde. Wel met de vervelende dingen roepen dat de man mee moet werken. En voor de rest profiteren :r

[..]

Nou. Zo dacht Kano er ook over. Maar als je als man zijnde +- 1,5 uur eerder thuis bent als de vrouw. Dan kan je mooi zelf koken hoor. Toedeledokie.

[..]

K&W / Puala's jaren 30 woning (deel 2)

Zo. Vrouwen kunnen prima klussen. Ook zonder man in hun leven.
^O^
pi_144567519
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:58 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

^O^
He, net de popcorn klaar, ga je de discussie niet verder aan :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 15 september 2014 @ 21:59:46 #130
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_144567539
:s)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf maandag 15 september 2014 @ 22:00:04 #131
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_144567559
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:54 schreef Puala het volgende:
Dat is schijnheilig als vrouw zijnde. Wel met de vervelende dingen roepen dat de man mee moet werken. En voor de rest profiteren :r
Amen. Maar zo zitten de meeste zelfverklaarde femininstes helaas wel in elkaar. En die zijn ook niet voor gelijke kansen, maar voor rasechte discriminatie van de man.
Je zal mij trouwens niet snel horen zeggen dat man en vrouw gelijk zijn, dat zijn ze namelijk niet. Ze zijn echter wel gelijkwaardig. Ze dienen dezelfde kansen te krijgen, maar dat gaat lang niet altijd op dezelfde manier. Als een vrouw de kans kan krijgen door met een kopje thee naar hardrock te luisteren terwijl ze begeleiding krijgt, soit. Als een man de kans kan krijgen door met my little pony te spelen en het op die manier begeleid te krijgen, soit. En dat moet dan gewoon zo aangeboden worden.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_144567578
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:59 schreef Puala het volgende:

[..]

He, net de popcorn klaar, ga je de discussie niet verder aan :P
Ja, dat is jouw visie en dat vind ik ook prima. Mensen hebben altijd alleen een probleem met die van mij :P

Mijn broer en zijn vriendin hebben afgesproken dat hij doet koken (en meestal de boodschappen) en zij het huishouden, dat vind ik opzich ook een prima regeling.
pi_144568406
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:00 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Amen. Maar zo zitten de meeste zelfverklaarde femininstes helaas wel in elkaar. En die zijn ook niet voor gelijke kansen, maar voor rasechte discriminatie van de man.
Je zal mij trouwens niet snel horen zeggen dat man en vrouw gelijk zijn, dat zijn ze namelijk niet. Ze zijn echter wel gelijkwaardig. Ze dienen dezelfde kansen te krijgen, maar dat gaat lang niet altijd op dezelfde manier. Als een vrouw de kans kan krijgen door met een kopje thee naar hardrock te luisteren terwijl ze begeleiding krijgt, soit. Als een man de kans kan krijgen door met my little pony te spelen en het op die manier begeleid te krijgen, soit. En dat moet dan gewoon zo aangeboden worden.
Ach weet je, het moet in verhouding zijn. Vaak zie je dat mannen meer werken en de vrouw automatisch richting kinderen/huishouden trekt. Is prima, maar dan wel in verhouding naar loon dingen betalen bijv :) En ook in verhouding dingen in het huishouden. Als je meer thuis bent is het logisch dat je meer doet in het huishouden.

Maar ik snap je vergelijking. Ik kan er slecht tegen dat mijn neefje nu al geleerd word dat roze voor meisjes is en dat auto's voor jongens zijn. En hij is een jongetje, dus moet zich stoer gedragen. Bij mij zoekt hij bijv. altijd mijn sieraden rek op en kiest een ketting uit die hij om wilt. Zodra zijn pa hem komt halen moet ie af, want dat is niet stoer en niet voor jongetjes. Hoor eens, als hij wilt moet hij dat toch doen? En als ie een barbie, my little pony of roze schoenen wilt. Van mij zou hij mogen hoor.
  FOK!fotograaf dinsdag 16 september 2014 @ 06:28:45 #134
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_144576253
mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 16 september 2014 @ 06:39:06 #136
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_144576286
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 06:34 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Mogguh c_/ ! Drukke dag voor de boeg?
Redelijk. Vanmorgen 2 stagiaires opvangen die stage bij ons komen lopen. voel ik me ineens oud door.. , een sessie over ons nieuwe kwaliteitssysteem en vanmiddag een bijeenkomst in Zeist.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_144576747
Bij ons thuis kookt mijn vriendin ook :P

(behalve op de dagen dat ik eerder thuis ben van het werk, dus donderdags en vrijdags kook ik ook (en soms in het weekend ;) )
  dinsdag 16 september 2014 @ 08:11:34 #138
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_144576829
Ik heb weer iets gemist zie ik... _O-
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_144576946
Hier is het maar net wie er het meeste tijd heeft. Al kook ik meestal.
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!fotograaf dinsdag 16 september 2014 @ 08:35:41 #140
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_144577086
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:02 schreef Flipmoehoe het volgende:
dus donderdags en vrijdags kook ik ook (en soms in het weekend ;) )
Jullie gebruiken de frituur 4 dagen in de week?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_144577338
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:35 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Jullie gebruiken de frituur 4 dagen in de week?
^O^

nah, ik kan eigenlijk wel van alles koken ;)
Heb eerst nog 2 jaar op mezelf gewoond en in die tijd geen 1x een magnetron maaltijd gekocht..
Naja.. een x aantal pizza's dan :P.
Gewoon aardappelen met vlees, nasi / spaghetti / bami, ovenschotels, wraps etc.. allemaal geen probleem!
  FOK!fotograaf dinsdag 16 september 2014 @ 08:57:47 #142
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_144577402
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:52 schreef Flipmoehoe het volgende:
pizza's
O+ :9
Ach, meeste aardappels - groente - vlees gerechten zijn niet zo spannend.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_144577499
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:57 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

O+ :9
Ach, meeste aardappels - groente - vlees gerechten zijn niet zo spannend.
klopt, en over een poosje komen de stamppotten en hachee of rookworsten weer aan de beurt..
lekkaaah!!
  FOK!fotograaf dinsdag 16 september 2014 @ 09:07:07 #144
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_144577542
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:04 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

klopt, en over een poosje komen de stamppotten en hachee of rookworsten weer aan de beurt..
lekkaaah!!
Rookworst, yuk. Brrr. Dat vind ik helemaal niets.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_144577589
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:07 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Rookworst, yuk. Brrr. Dat vind ik helemaal niets.
oeee, die zijn toch zo lekker man!!

De lekkerste (en vetste) zijn nog wel de verse die je bij de HEMA haalt en direct warm op eet :P

(krijg nu al trek! gelukkig pauze.. dus tijd voor koffie met een paar boterhammetjes!)
pi_144577667
Man man man, wat een circus hier in Den Haag :') Zo wel even zwaaien natuurlijk :W
pi_144578180
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:16 schreef DonJames het volgende:
Man man man, wat een circus hier in Den Haag :') Zo wel even zwaaien natuurlijk :W
niet met een waxinelichtjeshouder gooien? :P

(die mafkees die dat deed woont hier in dit kleine plaatsje waar ik werk)
pi_144578230
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:43 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

niet met een waxinelichtjeshouder gooien? :P

(die mafkees die dat deed woont hier in dit kleine plaatsje waar ik werk)
Er staan 15 politie-Touaregs hier onder m'n raam, beter maar niet doen.. Ik blijf sowieso weg van het raam, zometeen word ik nog per ongeluk uitgeschakeld door een sniper :@
pi_144578578
Boerenkool met runderlappen :9~ :9~ :9~
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:52:32 #150
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_144581503
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Boerenkool met runderlappen :9~ :9~ :9~
En dan nog jus, spekjes en rookworst _O_ !
Hmz...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')