quote:Op woensdag 10 september 2014 11:20 schreef Robbert. het volgende:
Toevallig dat je dat zegt, vragen ze ook nog of ik even aan de kant wil. Hallo, ik moet fokken.
die wijven hier die pakken je gewoon aan je schouder en gebaren t wel, want schoonmaken is natuurlijk veel belangrijker dan een goede communicatie met de klanten die ervoor zorgen dat de schoonmaaksters betaald wordenquote:Op woensdag 10 september 2014 11:23 schreef jeroen25 het volgende:
Gewoon doen alsof je druk bent met je telefoon aan je hoofd en ze negeren tot ze zelf maar weg gaan.
Of vragen of ze ook onder je bureau wil komen zuigen.
Laat mij raden, jij werkt in de bouw of elektriciteit ofzo? Vlieg toch snel even een eind op en laat mij lekker klagen over mijn kantoorbaantje.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Kantoorstruggles...
Serieus, kunnen al die sneue kantoorbeta's niet een eigen subtopic krijgen?
Geldt ook voor alle sportschoolkasthomo's. Lopen ook constant te janken. Scheelt weer 50% onzin in KLB.
Nee.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:38 schreef Robbert. het volgende:
[..]
Laat mij raden, jij werkt in de bouw of elektriciteit ofzo? Vlieg toch snel even een eind op en laat mij lekker klagen over mijn kantoorbaantje.
Maar jij anders een centraal topic waar alle azijndrinkers terecht kunnen die zich irriteren aan andermans topics. Godver, filter gewoon wat je wilt lezen, vlieg op.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee.
Maak een centraal topic waar jullie lekker met z'n allen kunnen klagen over hoe saai en kut jullie leven is op het kantoor waar je zelf voor hebt gekozen. Lekker huilen over de koffie, de schoonmaak en jantje die zich niet altijd doucht en daardoor een onwelriekende odeur verspreidt in de cubicles.
Ik ben iemand die het helemaal niet kan schelen dat er wordt schoongemaakt. Om 17.00 precies ben ik hier toch weer weg om vervolgens thuis verder te gaan fokken.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:47 schreef Linkiss het volgende:
Jij bent zeker zo'n homo die loopt te janken dat wanneer ze wel langskomen, dat je het te druk hebt om aan de kant te gaan, maar als ze niet langskomen, jij vooraan staat om te huilen dat je plek niet schoon is.
Dit.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:47 schreef Linkiss het volgende:
Jij bent zeker zo'n homo die loopt te janken dat wanneer ze wel langskomen, dat je het te druk hebt om aan de kant te gaan, maar als ze niet langskomen, jij vooraan staat om te huilen dat je plek niet schoon is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |