abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144381891
Ik ben al jaren op expeditie rond de hele wereld om wat te doen aan mijn gebrek aan assertiviteit/ zelfvertrouwen. Vooral bij vrouwen ben ik heel onzeker. Een jaar geleden had ik een relatie. De aanloop ernaar liep heel stroef omdat ik geweldig onzeker ben bij vrouwen als er iets seksueels in de lucht hangt. Ik was toen maagd, maar mijn toenmalige vriendin vond dat niet zo erg. Die waardeerde dat

Lang heeft het niet geduurd want ze was blut en had werk nodig, elders op het continent. Maar mijn onzekerheid bleef omdat ik amper ervaring heb.
Ik ben in ieder geval over die korte relatie heen en wil graag wat experimenteren.

Vandaag in een jeugdherberg kwam er een knappe meid naast me zitten in de TV room.
We konden het goed met elkaar vinden en ik dacht meteen "wat een lekker lijf... dit wordt wat"

Toen zei ze dat haar vriend het na een lange relatie 3 wekenn geleden heeft uitgemaakt. Ik dacht "ze zegt dit omdat ze me leuk vindt"

Nu enkele uren later in diezelfde TV room, zit ik TV te kijken en begint ze met een andere backpacker te zoenen waar ik gewoon naast zit.

Ik werd gvd ongelofelijk jaloers en kon er niet naar kijken. Beetje een raar gevoel

Is dit menselijk of zwaar overdreven?

Morgen is het gewoon weer over wsl
  woensdag 10 september 2014 @ 10:35:33 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144381937
Menselijk,
Maar misschien had je eerder een move moeten maken of ze vond je toch niet leuk genoeg.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_144381981
Gewoon menselijk. Je hebt namelijk je kans laten liggen en daar baal je van.

Voordeel is: je ziet nu dat er wel aandacht voor je is, dus wees erop voorbereid als er weer iemand naast je komt te zitten. Dat gebeurt in jeugdherbergen e.d. op andere continenten gelukkig genoeg ^O^
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  woensdag 10 september 2014 @ 10:38:00 #4
416020 K44S
The bearded man
pi_144381992
Ik heb altijd het idee dat vrouwen de angst en onzekerheid kunnen ruiken.

Ik ben zelf niet onzeker ( niet onzeker over mn uiterlijk iedergeval ).

Maar wat doe je zoal als een vrouw in je buurt is? begin je spontaan te stotteren ofzo ?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_144382037
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:35 schreef Tinkepink het volgende:
Menselijk,
Maar misschien had je eerder een move moeten maken of ze vond je toch niet leuk genoeg.
Ik heb letterlijk maar tien minuten met haar gepraat, maar voor mij was er een soort vonk.
Waarschijnlijk omdat ik haar aantrekkelijk vind.

Ik stelde voor om vanavond wat te gaan drinken maar ze zei dat ze al plannen had.
Toen ik haar met die dude zag zoenen dacht ik "shit zeg.. ben ik een loser"

Misschien vindt ze me wel leuk, maar had ze al iets met hem en koos ze daarvoor.
Of misschien heeft ze me nooit leuk gevonden, omdat ze me een weirdo vindt..

Ik weet niet wat ik ervan moet denken
  woensdag 10 september 2014 @ 10:41:40 #6
416020 K44S
The bearded man
pi_144382089
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:39 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ik heb letterlijk maar tien minuten met haar gepraat, maar voor mij was er een soort vonk.
Waarschijnlijk omdat ik haar aantrekkelijk vind.

Ik stelde voor om vanavond wat te gaan drinken maar ze zei dat ze al plannen had.

Misschien vindt ze me wel leuk, maar had ze al iets met hem en koos ze daarvoor.
Of misschien heeft ze me nooit leuk gevonden, omdat ze me een weirdo vindt..

Ik weet niet wat ik ervan moet denken
NOOIT denken.
Dan lul je jezelf enkel de put in.

Voor de volgende keer wil ik dat je voor je zelf denkt : Hé!........ Nu loop je wel een toffe gozer mis! HAHAHAHAH. ( dit meen ik ).
pi_144382091
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:39 schreef Topgozer1 het volgende:
Dus omdat zij iemand anders leuker vond ben jij een loser? :D

Smaken verschillen, jij vind toch ook niet elke vrouw leuk?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144382109
Natuurlijk is dat menselijk.

Je had een goed gesprek, maar volgens mij pikte je sommige signalen niet op. Of je komt anders over dan je denkt doordat je onzeker bent. Je straalt het namelijk uit.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze het praten gewoon leuk vond en verder niets, geen enkele interesse in jou. Dan houdt het natuurlijk ook heel snel op voor jou. Iets waar je weinig aan kunt doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2014 10:42:48 ]
  woensdag 10 september 2014 @ 10:43:26 #9
416020 K44S
The bearded man
pi_144382132
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:42 schreef zarGon het volgende:
Natuurlijk is dat menselijk.

Je had een goed gesprek, maar volgens mij pikte je sommige signalen niet op. Of je komt anders over dan je denkt doordat je onzeker bent. Je straalt het namelijk uit.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze het praten gewoon leuk vond en verder niets, geen enkele interesse in jou. Dan houdt het natuurlijk ook heel snel op voor jou. Iets waar je weinig aan kunt doen.
Ik ben altijd benieuwd hoe men dit uitstraalt.
pi_144382149
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:38 schreef K44S het volgende:
Ik heb altijd het idee dat vrouwen de angst en onzekerheid kunnen ruiken.

Ik ben zelf niet onzeker ( niet onzeker over mn uiterlijk iedergeval ).

Maar wat doe je zoal als een vrouw in je buurt is? begin je spontaan te stotteren ofzo ?
In gewone sociale gesprekken voel ik me heel zeker, en dat lukt ook prima.
Maar zodra het de seksuele kant op gaat (dieper oogcontact.. ze komt dichterbij..) dan gaat het helemaal mis omdat ik vrees dat mijn maagdelijkheid en gebrek aan ervaring zich zal tonen. Bij mijn vorige vriendin hing er wat in de lucht, maar ik durfde echt geen move maken.

Ken je dat geweldige movie - moment waarop je afscheid neemt in de deuropening en denkt "nu komt de eerste kus" ?

Wel dat moment hadden wij 2 keer en 2 keer werd ik poepzenuwachtig, draaide ik me om als een bange haas en ging ik naar huis. Maar zij greep in en toen werd het wat.

Ik heb trouwens een lichte vorm van autisme, moest het een rol spelen. Niet sociaal maar het onzekere heb ik wel
  woensdag 10 september 2014 @ 10:46:44 #11
416020 K44S
The bearded man
pi_144382204
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:44 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Maar zodra het de seksuele kant op gaat (dieper oogcontact.. ze komt dichterbij..) dan gaat het helemaal mis omdat ik vrees dat mijn maagdelijkheid en gebrek aan ervaring zich zal tonen. Bij mijn vorige vriendin hing er wat in de lucht, maar ik durfde echt geen move maken.

Ken je dat geweldige movie - moment waarop je afscheid neemt in de deuropening en denkt "nu komt de eerste kus" ?

Wel dat moment hadden wij 2 keer en 2 keer werd ik poepzenuwachtig, draaide ik me om als een bange haas en ging ik naar huis. Maar zij greep in en toen werd het wat.

Ik heb trouwens een lichte vorm van autisme, moest het een rol spelen. Niet sociaal maar het onzekere heb ik wel
"tip" voor de volgende keer : Als je op het moment van die zoen komt, geef eerst zoen op de wang, als je merkt dat ze meer naar je mond toe neigt ..... kun je altijd nog je slag slaan.

FOK waarom ben ik vrijgezel !
pi_144382207
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:43 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik ben altijd benieuwd hoe men dit uitstraalt.
Heb je nooit een onzeker persoon gezien? Houding, blik, manier van praten...
pi_144382250
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:44 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Maar zodra het de seksuele kant op gaat (dieper oogcontact.. ze komt dichterbij..) dan gaat het helemaal mis omdat ik vrees dat mijn maagdelijkheid en gebrek aan ervaring zich zal tonen.
Je bent bang dat het misgaat, dus gaat het mis. Je werkt jezelf tegen.

quote:
Bij mijn vorige vriendin hing er wat in de lucht, maar ik durfde echt geen move maken.

Je bent bang om fouten te maken, dus maak je fouten. Je kunt beter iets wel doen en ervan leren, dan niets doen en niets leren. Je houdt de drempel te hoog voor je door 'm nooit te nemen.
  woensdag 10 september 2014 @ 10:49:43 #14
416020 K44S
The bearded man
pi_144382277
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hmmm, heb je gelijk in.
pi_144382282
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je bent bang dat het misgaat, dus gaat het mis. Je werkt jezelf tegen.

[..]

Je bent bang om fouten te maken, dus maak je fouten. Je kunt beter iets wel doen en ervan leren, dan niets doen en niets leren. Je houdt de drempel te hoog voor je door 'm nooit te nemen.
Dit dus; beter spijt van dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je niet gedaan hebt!
  woensdag 10 september 2014 @ 10:50:25 #16
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_144382303
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:33 schreef Topgozer1 het volgende:
Toen zei ze dat haar vriend het na een lange relatie 3 wekenn geleden heeft uitgemaakt. Ik dacht "ze zegt dit omdat ze me leuk vindt"

Nu enkele uren later in diezelfde TV room, zit ik TV te kijken en begint ze met een andere backpacker te zoenen waar ik gewoon naast zit.

Ik werd gvd ongelofelijk jaloers en kon er niet naar kijken. Beetje een raar gevoel

Is dit menselijk of zwaar overdreven?

Morgen is het gewoon weer over wsl
Kerel, ik voel het in jouw plaats ook.

Vrouwen die zeggen 'mijn vriend heeft het 3 weken na een lange relatie uitgemaakt' bedoelen daar helemaal niet mee dat je LEUK bent. Die bedoelen daarmee dat ze willen NEUKEN. Rebounden. Die zitten helemaal niet te wachten op een schouder om op te huilen, een huis om in te schuilen of een opbeurend gesprek. En daarvoor moet jij er ook helemaal niet zijn. Een hostel is bij uitstek een plek voor vluchtige contacten.

Kortom, je had haar wat drank moeten aanbieden (helpt, worden emotionele vrouwen altijd een beetje geil van) en aan moeten bieden om een eindje te wandelen. (Weg van andere backpackers die ongetwijfeld iets soepeler met vrouwen omgaan dan jij) Dan moet je gewoon op het strand gaan zitten of in een park en dan kun jij in alle rust toeslaan.

En als je zo onzeker bent, doe wat aan je zelfvertrouwen en ga wat aanpappen met de minder knappe exemplaren. Je bent op reis, niemand ziet je, en niemand boeit het wat als je een keer met een fatty ligt te tongen. Zo kun je langzaam aan je skills werken en ooit zit je op het niveau dat je ook zo'n overheerlijke backpacker aanduwt...IN DE TV ROOM. Nice hé.
Gourmetten of steengrillen?
pi_144382335
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Omdat ik ADD heb ben ik overgevoelig voor licht en geluid, waardoor mijn zenuwstelsel tilt slaat en ik de hele dag met klamme handen rondloop.
Je kunt er in beperkte mate mee leren omgaan dat je zo gevoelig bent, maar die klamme handen zijn echt klote en die blijven. Echt een enorme turn off voor vrouwen
pi_144382475
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:51 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Omdat ik ADD heb ben ik overgevoelig voor licht en geluid, waardoor mijn zenuwstelsel tilt slaat en ik de hele dag met klamme handen rondloop.
Je kunt er in beperkte mate mee leren omgaan dat je zo gevoelig bent, maar die klamme handen zijn echt klote en die blijven. Echt een enorme turn off voor vrouwen
Heb je daar geen middeltjes tegen? Talkpoeder, één of andere crème? Desnoods een dermataloog?
pi_144382476
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:50 schreef Silenus het volgende:

[..]

Kerel, ik voel het in jouw plaats ook.

Vrouwen die zeggen 'mijn vriend heeft het 3 weken na een lange relatie uitgemaakt' bedoelen daar helemaal niet mee dat je LEUK bent. Die bedoelen daarmee dat ze willen NEUKEN. Rebounden. Die zitten helemaal niet te wachten op een schouder om op te huilen, een huis om in te schuilen of een opbeurend gesprek. En daarvoor moet jij er ook helemaal niet zijn. Een hostel is bij uitstek een plek voor vluchtige contacten.

Kortom, je had haar wat drank moeten aanbieden (helpt, worden emotionele vrouwen altijd een beetje geil van) en aan moeten bieden om een eindje te wandelen. (Weg van andere backpackers die ongetwijfeld iets soepeler met vrouwen omgaan dan jij) Dan moet je gewoon op het strand gaan zitten of in een park en dan kun jij in alle rust toeslaan.

En als je zo onzeker bent, doe wat aan je zelfvertrouwen en ga wat aanpappen met de minder knappe exemplaren. Je bent op reis, niemand ziet je, en niemand boeit het wat als je een keer met een fatty ligt te tongen. Zo kun je langzaam aan je skills werken en ooit zit je op het niveau dat je ook zo'n overheerlijke backpacker aanduwt...IN DE TV ROOM. Nice hé.
AMEN

Over de hele lijn mee eens. En ik wil godverdomme graag eens een rebound zijn.
Heb emotioneel niks met haar, maar ik vind haar aantrekkelijk en we willen beiden hetzelfde.
Emotieloze seks die niks betekent, zonder spijt achteraf.

Ik vind het gewoon zo ontzettend moeilijk om dat verlangen in de praktijk te brengen omdat ik het altijd verkloot.

Alcohol helpt, maar dan word ik er afhankelijk van om mezelf te kunnen zijn.
Dat kan niet goed zijn
  woensdag 10 september 2014 @ 10:59:29 #20
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_144382549
'Dat kan niet goed zijn?'

Zo rolt elke man! Het gaat er ook niet om dat je tot 2055 jezelf klem moet zuipen bij elke vrouw, maar het opent ( :+) zeker bepaalde deuren. ( :+)
Gourmetten of steengrillen?
pi_144382638
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:33 schreef Topgozer1 het volgende:
Vooral bij vrouwen ben ik heel onzeker.
Oh vandaar deze vraag.
pi_144383137
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:46 schreef K44S het volgende:

[..]

"tip" voor de volgende keer : Als je op het moment van die zoen komt, geef eerst zoen op de wang, als je merkt dat ze meer naar je mond toe neigt ..... kun je altijd nog je slag slaan.

FOK waarom ben ik vrijgezel !
Misschien omdat dit een hele matige tip is. Misschien werkt het soms hoor, maar waarom zou je? Gewoon direct voor de echte kus gaan. Wat heb je te verliezen? Het is ja of nee en als het nee is, hoef je verder toch niets met die vrouw. Zeker niet als je over de wereld aan het reizen bent.
pi_144383245
Menselijk én overdreven. ;)

Sinds wanneer maakt ADD zo gevoelig voor licht en geluid? Heb ik wat gemist?
pi_144383263
Maar TS, gewoon eerder actie ondernemen. Deze dame was gewoon opzoek naar een avontuurtje en het maakte haar niet heel veel uit met wie. Jij hapte niet snel genoeg, dus ze ging door naar de volgende. Natuurlijk moet je een beetje kunnen inschatten wanneer een vrouw op een avontuurtje uit is en wanneer ze gewoon leuk contact wil of misschien iets serieus, maar dat is een kwestie van oefenen en ervaren.

Dus ga gewoon voor wat jij wil. Wil jij een avontuurtje, doe dan een poging. Het ergste wat er kan gebeuren is een afwijzing, maar gelukkig zijn er nog ruim 3 miljard andere vrouwen.
pi_144383272
Waar vind je de tijd en het geld om jarenlang op expeditie te zijn trouwens? Dat heb je goed voor elkaar :P.

Reactie is menselijk uiteraard, kans gemist, volgende keer wat scherper zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')