Ik heb letterlijk maar tien minuten met haar gepraat, maar voor mij was er een soort vonk.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:35 schreef Tinkepink het volgende:
Menselijk,
Maar misschien had je eerder een move moeten maken of ze vond je toch niet leuk genoeg.
NOOIT denken.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:39 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk maar tien minuten met haar gepraat, maar voor mij was er een soort vonk.
Waarschijnlijk omdat ik haar aantrekkelijk vind.
Ik stelde voor om vanavond wat te gaan drinken maar ze zei dat ze al plannen had.
Toen ik haar met die dude zag zoenen dacht ik "shit zeg.. ben ik een loser"
Misschien vindt ze me wel leuk, maar had ze al iets met hem en koos ze daarvoor.
Of misschien heeft ze me nooit leuk gevonden, omdat ze me een weirdo vindt..
Ik weet niet wat ik ervan moet denken
Dus omdat zij iemand anders leuker vond ben jij een loser?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:39 schreef Topgozer1 het volgende:
Ik stelde voor om vanavond wat te gaan drinken maar ze zei dat ze al plannen had.
Toen ik haar met die dude zag zoenen dacht ik "shit zeg.. ben ik een loser"
Ik ben altijd benieuwd hoe men dit uitstraalt.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:42 schreef zarGon het volgende:
Natuurlijk is dat menselijk.
Je had een goed gesprek, maar volgens mij pikte je sommige signalen niet op. Of je komt anders over dan je denkt doordat je onzeker bent. Je straalt het namelijk uit.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze het praten gewoon leuk vond en verder niets, geen enkele interesse in jou. Dan houdt het natuurlijk ook heel snel op voor jou. Iets waar je weinig aan kunt doen.
In gewone sociale gesprekken voel ik me heel zeker, en dat lukt ook prima.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:38 schreef K44S het volgende:
Ik heb altijd het idee dat vrouwen de angst en onzekerheid kunnen ruiken.
Ik ben zelf niet onzeker ( niet onzeker over mn uiterlijk iedergeval ).
Maar wat doe je zoal als een vrouw in je buurt is? begin je spontaan te stotteren ofzo ?
"tip" voor de volgende keer : Als je op het moment van die zoen komt, geef eerst zoen op de wang, als je merkt dat ze meer naar je mond toe neigt ..... kun je altijd nog je slag slaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:44 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
In gewone sociale gesprekken voel ik me heel zeker, en dat lukt ook prima.
Maar zodra het de seksuele kant op gaat (dieper oogcontact.. ze komt dichterbij..) dan gaat het helemaal mis omdat ik vrees dat mijn maagdelijkheid en gebrek aan ervaring zich zal tonen. Bij mijn vorige vriendin hing er wat in de lucht, maar ik durfde echt geen move maken.
Ken je dat geweldige movie - moment waarop je afscheid neemt in de deuropening en denkt "nu komt de eerste kus" ?
Wel dat moment hadden wij 2 keer en 2 keer werd ik poepzenuwachtig, draaide ik me om als een bange haas en ging ik naar huis. Maar zij greep in en toen werd het wat.
Ik heb trouwens een lichte vorm van autisme, moest het een rol spelen. Niet sociaal maar het onzekere heb ik wel
Heb je nooit een onzeker persoon gezien? Houding, blik, manier van praten...quote:Op woensdag 10 september 2014 10:43 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd hoe men dit uitstraalt.
Je bent bang dat het misgaat, dus gaat het mis. Je werkt jezelf tegen.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:44 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
In gewone sociale gesprekken voel ik me heel zeker, en dat lukt ook prima.
Maar zodra het de seksuele kant op gaat (dieper oogcontact.. ze komt dichterbij..) dan gaat het helemaal mis omdat ik vrees dat mijn maagdelijkheid en gebrek aan ervaring zich zal tonen.
Je bent bang om fouten te maken, dus maak je fouten. Je kunt beter iets wel doen en ervan leren, dan niets doen en niets leren. Je houdt de drempel te hoog voor je door 'm nooit te nemen.quote:Bij mijn vorige vriendin hing er wat in de lucht, maar ik durfde echt geen move maken.
Ken je dat geweldige movie - moment waarop je afscheid neemt in de deuropening en denkt "nu komt de eerste kus" ?
Wel dat moment hadden wij 2 keer en 2 keer werd ik poepzenuwachtig, draaide ik me om als een bange haas en ging ik naar huis. Maar zij greep in en toen werd het wat.
Hmmm, heb je gelijk in.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je nooit een onzeker persoon gezien? Houding, blik, manier van praten...
Dit dus; beter spijt van dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je niet gedaan hebt!quote:Op woensdag 10 september 2014 10:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent bang dat het misgaat, dus gaat het mis. Je werkt jezelf tegen.
[..]
Je bent bang om fouten te maken, dus maak je fouten. Je kunt beter iets wel doen en ervan leren, dan niets doen en niets leren. Je houdt de drempel te hoog voor je door 'm nooit te nemen.
Kerel, ik voel het in jouw plaats ook.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:33 schreef Topgozer1 het volgende:
Toen zei ze dat haar vriend het na een lange relatie 3 wekenn geleden heeft uitgemaakt. Ik dacht "ze zegt dit omdat ze me leuk vindt"
Nu enkele uren later in diezelfde TV room, zit ik TV te kijken en begint ze met een andere backpacker te zoenen waar ik gewoon naast zit.
Ik werd gvd ongelofelijk jaloers en kon er niet naar kijken. Beetje een raar gevoel
Is dit menselijk of zwaar overdreven?
Morgen is het gewoon weer over wsl
Omdat ik ADD heb ben ik overgevoelig voor licht en geluid, waardoor mijn zenuwstelsel tilt slaat en ik de hele dag met klamme handen rondloop.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je nooit een onzeker persoon gezien? Houding, blik, manier van praten...
Heb je daar geen middeltjes tegen? Talkpoeder, één of andere crème? Desnoods een dermataloog?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:51 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Omdat ik ADD heb ben ik overgevoelig voor licht en geluid, waardoor mijn zenuwstelsel tilt slaat en ik de hele dag met klamme handen rondloop.
Je kunt er in beperkte mate mee leren omgaan dat je zo gevoelig bent, maar die klamme handen zijn echt klote en die blijven. Echt een enorme turn off voor vrouwen
AMENquote:Op woensdag 10 september 2014 10:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kerel, ik voel het in jouw plaats ook.
Vrouwen die zeggen 'mijn vriend heeft het 3 weken na een lange relatie uitgemaakt' bedoelen daar helemaal niet mee dat je LEUK bent. Die bedoelen daarmee dat ze willen NEUKEN. Rebounden. Die zitten helemaal niet te wachten op een schouder om op te huilen, een huis om in te schuilen of een opbeurend gesprek. En daarvoor moet jij er ook helemaal niet zijn. Een hostel is bij uitstek een plek voor vluchtige contacten.
Kortom, je had haar wat drank moeten aanbieden (helpt, worden emotionele vrouwen altijd een beetje geil van) en aan moeten bieden om een eindje te wandelen. (Weg van andere backpackers die ongetwijfeld iets soepeler met vrouwen omgaan dan jij) Dan moet je gewoon op het strand gaan zitten of in een park en dan kun jij in alle rust toeslaan.
En als je zo onzeker bent, doe wat aan je zelfvertrouwen en ga wat aanpappen met de minder knappe exemplaren. Je bent op reis, niemand ziet je, en niemand boeit het wat als je een keer met een fatty ligt te tongen. Zo kun je langzaam aan je skills werken en ooit zit je op het niveau dat je ook zo'n overheerlijke backpacker aanduwt...IN DE TV ROOM. Nice hé.
Oh vandaar deze vraag.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:33 schreef Topgozer1 het volgende:
Vooral bij vrouwen ben ik heel onzeker.
Misschien omdat dit een hele matige tip is. Misschien werkt het soms hoor, maar waarom zou je? Gewoon direct voor de echte kus gaan. Wat heb je te verliezen? Het is ja of nee en als het nee is, hoef je verder toch niets met die vrouw. Zeker niet als je over de wereld aan het reizen bent.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:46 schreef K44S het volgende:
[..]
"tip" voor de volgende keer : Als je op het moment van die zoen komt, geef eerst zoen op de wang, als je merkt dat ze meer naar je mond toe neigt ..... kun je altijd nog je slag slaan.
FOK waarom ben ik vrijgezel !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |