abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144418267
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:04 schreef Flammie het volgende:

[..]

Je hebt zelfs cases die op een mac lijken hoor :P
Dan probeer je te imiteren, terwijl ik een Mac ook wil hebben vanwege de software. Die paar 100 euro extra vind ik voor een intensief gebruikt voorwerp niet veel, maar het waard.

Daarbij heb ik windows 8 via bootcamp als ik een spelletje wil doen, maar eigenlijk doe ik dat bijna nooit. Ben namelijk niet zo'n hardcore gamer.
pi_144418275
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:03 schreef Dimens het volgende:

[..]

Het zou geloofwaardig zijn als je niet zo ontiegelijk achterlijk was op het gebied van computers. Net zoals je topic over de 144Hz monitor die je had gekocht. Dat je de monitor met VGA had aangesloten.

[..]

"Troll". Man, dat je het zelf nog gelooft. :')
laat maar zitten, dit aan jou uitleggen heeft geen zin. Je trekt 2 dingen die echt totaal los staan uit zijn verband :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_144418301
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:05 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dan probeer je te imiteren, terwijl ik een Mac ook wil hebben vanwege de software. Die paar 100 euro extra vind ik voor een intensief gebruikt voorwerp niet veel, maar het waard.
Apple heeft echt zoveel geïmiteerd, waarom boeit jou dat dan niet? (ook design features bijvoorbeeld)
pi_144418352
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:07 schreef Michielos het volgende:

[..]

Apple heeft echt zoveel geïmiteerd, waarom boeit jou dat dan niet? (ook design features bijvoorbeeld)
Laat eens zien, als het gaat om design? Voor de rest nogmaals, het gaat mij ook om de Apple software, het bevalt mij gewoon erg goed. En ja heb hiervoor jaren met microsoft producten/windows gewerkt (nu nog steeds af en toe).
pi_144418353
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:05 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Welke software? Waarvoor gebruik je je mac?
pi_144418403
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:08 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Laat eens zien, als het gaat om design? Voor de rest nogmaals, het gaat mij ook om de Apple software, het bevalt mij gewoon erg goed. En ja heb hiervoor jaren met microsoft producten/windows gewerkt (nu nog steeds af en toe).
Gebruik je iOs7? :) Niet dat er iets mis mee is, maar het is wel degelijk van Android en WP gekopieerd. Mij boeit het hele kopieren btw echt geen drol, zolang het maar werkt.
pi_144418407
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:08 schreef Flammie het volgende:

[..]

Welke software? Waarvoor gebruik je je mac?
Het besturingssysteem vind ik zowel op mijn mac als iphone heerlijk werken. Waarom zou ik dan perse van jou andere software moeten draaien, ik vind het super. En zoals gezegd heb eerder en nu nog steeds met microsoft producten gewerkt. Apple software vind ik eenmaal fijner werken.
pi_144418433
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:10 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Het besturingssysteem vind ik zowel op mijn mac als iphone heerlijk werken. Waarom zou ik dan perse van jou andere software moeten draaien, ik vind het super. En zoals gezegd heb eerder en nu nog steeds met microsoft producten gewerkt. Apple software vind ik eenmaal fijner werken.
Maar wat doe je dan precies? Waar "werk" je mee?
pi_144418483
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:05 schreef Michielos het volgende:

[..]

laat maar zitten, dit aan jou uitleggen heeft geen zin. Je trekt 2 dingen die echt totaal los staan uit zijn verband :')
Je hoeft het ook niet te verantwoorden want je weet zelf net zo goed als ik dat het geen getroll is. Maar je kunt nu natuurlijk niet zeggen dat het echt zo is want dan word je niet meer serieus genomen. Gelukkig kun je zeggen dat het getroll was.

Maar waarom zouden wij jou, want jij bent toegegeven een troll, geloven?

Ach ja. Volgende keer lach ik je gewoon keihard uit als er weer eens iets niet lukt met je computer. Lekker je 144Hz monitor met een VGA verbinden. Jij weet het toch allemaal beter.
pi_144418526
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:12 schreef Dimens het volgende:

[..]

Je hoeft het ook niet te verantwoorden want je weet zelf net zo goed als ik dat het geen getroll is. Maar je kunt nu natuurlijk niet zeggen dat het echt zo is want dan word je niet meer serieus genomen. Gelukkig kun je zeggen dat het getroll was.

Maar waarom zouden wij jou, want jij bent toegegeven een troll, geloven?

Ach ja. Volgende keer lach ik je gewoon keihard uit als er weer eens iets niet lukt met je computer. Lekker je 144Hz monitor met een VGA verbinden. Jij weet het toch allemaal beter.
Ok, het was bloedserieus. Die hele topicserie was uberserieus bedoeld. Je hebt gewonnen man :) Als je echt serieus denkt dat dit echt was, ben je gewoon echt zo achterlijk als een varken en snap ik wel waarom je een iSheep bent :D No offense, nu weer back OT :W
pi_144418559
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:11 schreef Michielos het volgende:

[..]

Maar wat doe je dan precies? Waar "werk" je mee?
Programma's die je ook gewoon op Windows hebt zoals Adobe Illustrator, Word etc. Het gaat mij om OS X in combinatie met een prima stukje computer. Wat kan ik verder daar nog aan uitleggen. Ik heb met beiden gewerkt dus ik weet wat voor mij de voorkeur heeft.

Maar prima als jij liever voor het andere kiest, ik niet.
pi_144418712
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:15 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Programma's die je ook gewoon op Windows hebt zoals Adobe Illustrator, Word etc. Het gaat mij om OS X in combinatie met een prima stukje computer. Wat kan ik verder daar nog aan uitleggen. Ik heb met beiden gewerkt dus ik weet wat voor mij de voorkeur heeft.

Maar prima als jij liever voor het andere kiest, ik niet.
Ik doe ook graphic design (magazine vormgeving) en heb echt 0,0 problemen met Adobe programma's. Werkt perfect ook op 3 screens :) Is dus echt gewoon wat je gewend bent en het enige verschil is in de prijs.

[ Bericht 4% gewijzigd door Flammie op 11-09-2014 13:24:55 ]
pi_144418910
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:19 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ik doe ook graphic design en heb echt 0,0 problemen met Adobe programma's. Werkt perfect ook op 3 screens :)
Ik zeg ook nergens dat jij problemen mee hebt, leuk voor je. Maar ik hoef nooit meer terug naar een Windows computer, alleen wanneer er echt geen andere keus zou zijn. In het verleden en heden vaak genoeg vast lopers gehad zowel thuis als op het werk, met mijn Macbook tot op heden nog niet gehad (ook al zou het mogelijk zijn). Sindsdien ben ik overgestapt en begon daarnaast OS X mij op een vreemde manier ook nog eens te bevallen. Ook lekker OS X installatie doen zonder daarvoor drivers op te hoeven zoeken, het is allemaal zo lekker standaard en dat vind ik fijn. Ik hoef mij niet meer op de computer te richten, maar kan mij richten op wat ik wil doen.
pi_144418946
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:26 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat jij problemen mee hebt, leuk voor je. Maar ik hoef nooit meer terug naar een Windows computer, alleen wanneer er echt geen andere keus zou zijn. In het verleden en heden vaak genoeg vast lopers gehad zowel thuis als op het werk, met mijn Macbook tot op heden nog niet gehad (ook al zou het mogelijk zijn). Sindsdien ben ik overgestapt en begon daarnaast OS X mij op een vreemde manier ook nog eens te bevallen. Ook lekker OS X installatie doen zonder daarvoor drivers op te hoeven zoeken, het is allemaal zo lekker standaard en dat vind ik fijn. Ik hoef mij niet meer op de computer te richten, maar kan mij richten op wat ik wil doen.
Yeah begrijp ik. Kwestie van wat je gewend bent. Ik zou weer moeten leren hoe ik met een mac de dingen moet doen die ik op een PC in een handomdraai doe :P
pi_144418982
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:27 schreef Flammie het volgende:

[..]

Yeah begrijp ik. Kwestie van wat je gewend bent. Ik zou weer moeten leren hoe ik met een mac de dingen moet doen die ik op een PC in een handomdraai doe :P
Tuurlijk, zo werkt dat ook wel weer. Gewenning
pi_144419074
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:13 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ok, het was bloedserieus. Die hele topicserie was uberserieus bedoeld. Je hebt gewonnen man :)
Ik hoef niet "gewonnen" te hebben. Ik denk dat anderen ook wel inzien dat je gewoon dom aan het lullen bent en dat er niets van klopt. Mja het gaat vooral om jou. Jij zal nu vast zitten met zo'n gevoel van: "Had ik dat topic maar nooit geopend. Had ik maar gewoon stil gebleven dan had ik nu tenminste kunnen zeggen dat mijn PC perfect werkt terwijl ik weet dat het niet zo is."
quote:
Als je echt serieus denkt dat dit echt was, ben je gewoon echt zo achterlijk als een varken en snap ik wel waarom je een iSheep bent :D No offense, nu weer back OT :W
Het schelden helpt niet echt je punt te bewijzen. Feit blijft wel dat jij blijkbaar neit zoveel van computers af weet en dit soort topics dus niet echt meehelpen.

Net zoals dit soort vragen waar het gewoon serieus is:

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 16:36 schreef Michielos het volgende:
Random vraag. Is AMD echt zoveel minder dan Intel of kun je daar ook prima mee vooruit als je gewoon wat wil gamen (ik heb sowieso meestal lower settings i.v.m. reactiesnelheid e.d.).
DIG / Probleem met flashen nieuwe ROM / Cyanogen

DIG / MIUI Rom Flash problemen

(Hey, MIUI 5 wat er ineens niet uit ziet als iOS 7. Wat gek?)

DIG / Drie monitoren i.p.v. 2. Hoe?

GAM / 2de monitor erbij voor gamen

Je begrijpt er gewoon echt niets van. En dan moeten wij maar nou jouw "wijsheid" gaan luisteren. Rot toch op man.
pi_144419129
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:26 schreef Apekoek het volgende:

[..]

"nooit meer" ? Dat vind ik wel erg harsh. Ik zou zo overstappen naar een Apple als het datgene biedt wat ik daadwerkelijk zoek in een product (vooralsnog niet het geval)
pi_144419198
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:31 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik hoef niet "gewonnen" te hebben. Ik denk dat anderen ook wel inzien dat je gewoon dom aan het lullen bent en dat er niets van klopt. Mja het gaat vooral om jou. Jij zal nu vast zitten met zo'n gevoel van: "Had ik dat topic maar nooit geopend. Had ik maar gewoon stil gebleven dan had ik nu tenminste kunnen zeggen dat mijn PC perfect werkt terwijl ik weet dat het niet zo is."

[..]

Het schelden helpt niet echt je punt te bewijzen. Feit blijft wel dat jij blijkbaar neit zoveel van computers af weet en dit soort topics dus niet echt meehelpen.

Net zoals dit soort vragen waar het gewoon serieus is:

[..]

DIG / Probleem met flashen nieuwe ROM / Cyanogen

DIG / MIUI Rom Flash problemen

(Hey, MIUI 5 wat er ineens niet uit ziet als iOS 7. Wat gek?)

DIG / Drie monitoren i.p.v. 2. Hoe?

GAM / 2de monitor erbij voor gamen

Je begrijpt er gewoon echt niets van. En dan moeten wij maar nou jouw "wijsheid" gaan luisteren. Rot toch op man.
had al gedacht dat je aan het speuren was en er is een gegronde reden voor, maar die ga ik jou niet zeggen. Dat ga je gewoon echt niet geloven :)
pi_144419211
hhahaha ik ga wel stuk om die topics _O_
pi_144419277
Eerlijk is eerlijk, zonder Michielos was het hier een stuk minder lollig geweest. Dit soort topics heeft gewoon een anti-Apple clown nodig.
pi_144419325
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:37 schreef Flammie het volgende:
hhahaha ik ga wel stuk om die topics _O_
Je hebt er zelf nog serieus in gereageerd. Kun je wel zeggen dat het een goede troll is maar toen was je het er blijkbaar mee eens dat het gewoon serieus was. Of wil je nu ineens ook zeggen dat je aan het trollen was. Soort van meedoen-troll?
pi_144419373
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:40 schreef Dimens het volgende:

[..]

Je hebt er zelf nog serieus in gereageerd. Kun je wel zeggen dat het een goede troll is maar toen was je het er blijkbaar mee eens dat het gewoon serieus was. Of wil je nu ineens ook zeggen dat je aan het trollen was. Soort van meedoen-troll?
euh in welk topic? Zit te ctrl+f'en maar zie mijn naam niet zo staan.
pi_144419381
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:36 schreef Michielos het volgende:

[..]

maar die ga ik jou niet zeggen. Dat ga je gewoon echt niet geloven :)
Natuurlijk niet. Die is er ook helemaal niet. Het is allemaal getroll. Haha je 144Hz monitor aansluiten met VGA haha dat ze erin trapte en serieus gingen vertellen hoe het wel moest. goeie man. :')14.gif
pi_144419477
3
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_144419483
2
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties