Oh die ene PC ja, die zo goed werkt: KLB / Nieuwe computer is wederom prulquote:Op donderdag 11 september 2014 12:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
mijn pc loopt ook lekker, ziet er mooi uit en de bouwkwaliteit is ook A+ kwaliteit. Je hebt geen punt joh, dit is gewoon zo ontzettend subjectief
Je hebt natuurlijk niet alleen maar enorme PC kasten hequote:Op donderdag 11 september 2014 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Mijn PC is heel erg lelijk, maar wel erg snel. Maar mensen mogen natuurlijk best iets kopen dat ze graag in de huiskamer neerzetten ipv een enorme PC kast.
quote:Op donderdag 11 september 2014 12:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh die ene PC ja, die zo goed werkt: KLB / Nieuwe computer is wederom prul
troll niet herkennenquote:Op donderdag 11 september 2014 12:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zakelijk kies je dan ook voor een systeem wat bij je eisen en benodigde software past, je keus word in dat geval niet bepaalt door uiterlijk en voorkeur OS.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:46 schreef Flammie het volgende:
[..]
En die van mij niet. Ik heb wel slechte ervaringen met macpro in de studio, dat je 4k betaalt voor een systeem dat geen 12 sporen in cubase aan kan oa.
Hahahha ik moet lachenquote:Op donderdag 11 september 2014 12:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
KLB / pc helemaal rip na 1 dag????????
KLB / Wat heeft iedereen toch tegen Apple?
KLB / gvd nieuwe klacht PC
het is overduidelijk humoristisch bedoelt, maar humor heeft ie blijkbaar nietquote:Op donderdag 11 september 2014 12:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hahahha ik moet lachendie troll topics
quote:herinner ik me nog de lovende woorden van de verkoper.. "dit beessie kan moeiteloos alles draaien, alt -tabben geen probleem zodat jij zorgeloos je focus kunt richten op datgene wat je wil, gamen".
En dan zeggen dat het een troll was.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
het is overduidelijk humoristisch bedoelt, maar humor heeft ie blijkbaar nietDenkend vermogen ook niet, want het is gewoon getroll
Ik maak er niet voor niets 400 topics over in KLB, geeneens in DIG
quote:Op donderdag 11 september 2014 12:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan zeggen dat het een troll was.
Je ziet zo dat dit echt gebeurd isquote:k deed mijn heel relaas en hoorde enkel een apathisch "mmm" , "mmm okay". Ik was nu echter door het dolle heen en zei tegen die ito'er aan de lijn: "jij en je prul verspillen mijn tijd met wachttijden.. ik verspil de jouwe"
Op dit moment legde ik mijn telefoon aan de kant en ging ik een uitsmijter maken. Af en toe nam ik de telefoon ter handen en vroeg ik of die mongool nog aan de lijn was. Ik hoorde een gestamel "eeh.. ja". Ik antwoordde met "goed zo!" om vervolgens verder te gaan met een hapje en een droogje. Dit heb ik zo een half uur volgehouden en hij heeft geeneens opgehangen![]()
(zie je ook hoe lui ze zijn...)
Super grappig man, troll topics over PC's! Lach mij dood.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
het is overduidelijk humoristisch bedoelt, maar humor heeft ie blijkbaar nietDenkend vermogen ook niet, want het is gewoon getroll
Ik maak er niet voor niets 400 topics over in KLB, geeneens in DIG
Super grappig, android users voor "sloebers" uitmakenquote:Op donderdag 11 september 2014 13:00 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Super grappig man, troll topics over PC's! Lach mij dood.
Nee ik wil gewoon een mooie goed werkende computer zonder case mods want dat vind ik nerd, dus apple.
Die cases zijn gewoon los te kopen hoor maar je KUNT ze modden voor de echte artiestenquote:Op donderdag 11 september 2014 13:00 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Super grappig man, troll topics over PC's! Lach mij dood.
Nee ik wil gewoon een mooie goed werkende computer zonder case mods want dat vind ik nerd, dus apple.
Sloebers was dan een slecht geintje van mijquote:Op donderdag 11 september 2014 13:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Super grappig, android users voor "sloebers" uitmaken![]()
En jezelf een ware highroller achten
Kan nu al zeggen dat je dat niet bent, maar goed
PC werkt goed en ziet er mooi uit EN is goedkoper dan Applequote:Op donderdag 11 september 2014 13:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Sloebers was dan een slecht geintje van mij
Maar dan nog ik ga geen grappig bedoelde topics openen over computers. Het moet gewoon goed werken en er goed uitzien, ik ben nou eenmaal geen tweaker.
Het zou geloofwaardig zijn als je niet zo ontiegelijk achterlijk was op het gebied van computers. Net zoals je topic over de 144Hz monitor die je had gekocht. Dat je de monitor met VGA had aangesloten.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
[..]
Je ziet zo dat dit echt gebeurd isSchei maar uit joh, je punt is debunked.
"Troll". Man, dat je het zelf nog gelooft.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
het werkt en de 144 staat aan.
dank jullie wel allemaal, ik ben echt zo een dufus met computers haha, ik had hem doodleuk op VGA aangesloten
Ik houd nou eenmaal van strak design zonder poespas en ja ik vind persoonlijk gepimpte PCs op welke manier meer nerd overkomen, hetgeen dat niet mijn smaak is.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:01 schreef Flammie het volgende:
[..]
Die cases zijn gewoon los te kopen hoor maar je KUNT ze modden voor de echte artiesten
Je hebt zelfs cases die op een mac lijken hoorquote:Op donderdag 11 september 2014 13:03 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik houd nou eenmaal van strak design zonder poespas en ja ik vind persoonlijk gepimpte PCs op welke manier meer nerd overkomen, hetgeen dat niet mijn smaak is.
Zucht, een PC werkt ook goed. Een PC ziet er ook goed uit. Het is echt niet alleen maar lelijke grote behuizingen, veel kabels en om de seconde een crash. Dan zou het totaal geen bestaansrecht hebben namelijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Sloebers was dan een slecht geintje van mij
Maar dan nog ik ga geen grappig bedoelde topics openen over computers. Het moet gewoon goed werken en er goed uitzien, ik ben nou eenmaal geen tweaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |