abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144417898
Mijn PC is heel erg lelijk, maar wel erg snel :P. Maar mensen mogen natuurlijk best iets kopen dat ze graag in de huiskamer neerzetten ipv een enorme PC kast.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_144417905
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:52 schreef Michielos het volgende:

[..]

mijn pc loopt ook lekker, ziet er mooi uit en de bouwkwaliteit is ook A+ kwaliteit. Je hebt geen punt joh, dit is gewoon zo ontzettend subjectief :)
Oh die ene PC ja, die zo goed werkt: KLB / Nieuwe computer is wederom prul

KLB / pc helemaal rip na 1 dag????????

KLB / Wat heeft iedereen toch tegen Apple?

KLB / gvd nieuwe klacht PC

KLB / kutcomputer die absolute dienst weigert

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2014 12:55:08 ]
pi_144417920
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Mijn PC is heel erg lelijk, maar wel erg snel :P. Maar mensen mogen natuurlijk best iets kopen dat ze graag in de huiskamer neerzetten ipv een enorme PC kast.
Je hebt natuurlijk niet alleen maar enorme PC kasten he :)
Het is niet:

OF een super sleek Apple design OF een lelijke enorme PC kast in de woonkamer.,

Heb zelf ook gewoon mijn pc in de woonkamer staan :P
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_144417923
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:53 schreef Dimens het volgende:

[..]

_O-.

Ouch.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_144417930
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:53 schreef Dimens het volgende:

[..]

troll niet herkennen :D Het niveau van iSheep is wederom duidelijk :D Je mag heus wel raden vanaf welke pc ik die post typte :P
pi_144417936
Werkt verder perfect!
pi_144417947
http://www.cyberpowerpc.com/system/INTEL_i7_SFF_Configurator

Deze systemen zijn toch best mooi voor in de huiskamer :)
pi_144417952
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:46 schreef Flammie het volgende:

[..]

En die van mij niet. Ik heb wel slechte ervaringen met macpro in de studio, dat je 4k betaalt voor een systeem dat geen 12 sporen in cubase aan kan oa.
Zakelijk kies je dan ook voor een systeem wat bij je eisen en benodigde software past, je keus word in dat geval niet bepaalt door uiterlijk en voorkeur OS.

Heb regelmatig aan architecten en ingenieurs uit moeten leggen waarom zij geen mac(book) pro mogen van de directie maar wel een (saaie) HP Z workstation of laptop (die ik persoonlijk sinds de laatste update de mooiste vormgeving vind hebben). Het probleem met een mac is namelijk dat de door hun gebruikte software pakketten daar niet (goed) op draait, dat zou je eventueel met kunstgrepen wel op kunnen lossen maar dan lever je performance in en ben je meer kwijt aan support.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2014 12:57:16 ]
pi_144417973
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:54 schreef Michielos het volgende:

[..]

troll niet herkennen
:')
pi_144417977
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:55 schreef Flammie het volgende:

[..]

Hahahha ik moet lachen :D die troll topics :D
het is overduidelijk humoristisch bedoelt, maar humor heeft ie blijkbaar niet :') Denkend vermogen ook niet, want het is gewoon getroll :D Ik maak er niet voor niets 400 topics over in KLB, geeneens in DIG :D
pi_144417997
http://www.cyberpowerpc.com/system/INTEL_i7_SFF_Configurator

Maar deze best mooi in huiskamer dus vind ik dan. Het is kwestie van smaak maar er is zoveel keuze in cases.
pi_144418038
vooral deze quote:

quote:
herinner ik me nog de lovende woorden van de verkoper.. "dit beessie kan moeiteloos alles draaien, alt -tabben geen probleem zodat jij zorgeloos je focus kunt richten op datgene wat je wil, gamen".
:D :D :D nee mensen, dit was overduidelijk bloedserieus bedoeld :D _O_
pi_144418053
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:55 schreef Michielos het volgende:

[..]

het is overduidelijk humoristisch bedoelt, maar humor heeft ie blijkbaar niet :') Denkend vermogen ook niet, want het is gewoon getroll :D Ik maak er niet voor niets 400 topics over in KLB, geeneens in DIG :D
En dan zeggen dat het een troll was. :')
pi_144418074
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:58 schreef Dimens het volgende:

[..]

En dan zeggen dat het een troll was. :')
quote:
k deed mijn heel relaas en hoorde enkel een apathisch "mmm" , "mmm okay". Ik was nu echter door het dolle heen en zei tegen die ito'er aan de lijn: "jij en je prul verspillen mijn tijd met wachttijden.. ik verspil de jouwe"

Op dit moment legde ik mijn telefoon aan de kant en ging ik een uitsmijter maken. Af en toe nam ik de telefoon ter handen en vroeg ik of die mongool nog aan de lijn was. Ik hoorde een gestamel "eeh.. ja". Ik antwoordde met "goed zo!" om vervolgens verder te gaan met een hapje en een droogje. Dit heb ik zo een half uur volgehouden en hij heeft geeneens opgehangen :') :') (zie je ook hoe lui ze zijn...)
Je ziet zo dat dit echt gebeurd is :D Schei maar uit joh, je punt is debunked. Als je zelf die topics gelezen had en mijn replies erin had je dat wel geweten of je hebt gewoon ECHT een paar chromosomen teveel :')
pi_144418110
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:55 schreef Michielos het volgende:

[..]

Super grappig man, troll topics over PC's! Lach mij dood.

Nee ik wil gewoon een mooie goed werkende computer zonder case mods want dat vind ik nerd, dus apple.
pi_144418143
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:00 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Nee ik wil gewoon een mooie goed werkende computer zonder case mods want dat vind ik nerd, dus apple.
Super grappig, android users voor "sloebers" uitmaken :') :') En jezelf een ware highroller achten :D
Kan nu al zeggen dat je dat niet bent, maar goed :D
pi_144418145
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:00 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Die cases zijn gewoon los te kopen hoor maar je KUNT ze modden voor de echte artiesten
pi_144418170
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:01 schreef Michielos het volgende:

[..]

Super grappig, android users voor "sloebers" uitmaken :') :') En jezelf een ware highroller achten :D
Kan nu al zeggen dat je dat niet bent, maar goed :D
Sloebers was dan een slecht geintje van mij :P

Maar dan nog ik ga geen grappig bedoelde topics openen over computers. Het moet gewoon goed werken en er goed uitzien, ik ben nou eenmaal geen tweaker.
pi_144418194
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:02 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Maar dan nog ik ga geen grappig bedoelde topics openen over computers. Het moet gewoon goed werken en er goed uitzien, ik ben nou eenmaal geen tweaker.
PC werkt goed en ziet er mooi uit EN is goedkoper dan Apple :) Keuze duidelijk toch? :P
pi_144418203
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:59 schreef Michielos het volgende:

[..]

[..]

Je ziet zo dat dit echt gebeurd is :D Schei maar uit joh, je punt is debunked.
Het zou geloofwaardig zijn als je niet zo ontiegelijk achterlijk was op het gebied van computers. Net zoals je topic over de 144Hz monitor die je had gekocht. Dat je de monitor met VGA had aangesloten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:17 schreef Michielos het volgende:

[..]

het werkt en de 144 staat aan.

dank jullie wel allemaal, ik ben echt zo een dufus met computers haha, ik had hem doodleuk op VGA aangesloten :D
"Troll". Man, dat je het zelf nog gelooft. :')
pi_144418219
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:01 schreef Flammie het volgende:

[..]

Die cases zijn gewoon los te kopen hoor maar je KUNT ze modden voor de echte artiesten
Ik houd nou eenmaal van strak design zonder poespas en ja ik vind persoonlijk gepimpte PCs op welke manier meer nerd overkomen, hetgeen dat niet mijn smaak is.
pi_144418227
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:03 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik houd nou eenmaal van strak design zonder poespas en ja ik vind persoonlijk gepimpte PCs op welke manier meer nerd overkomen, hetgeen dat niet mijn smaak is.
Je hebt zelfs cases die op een mac lijken hoor :P
pi_144418254
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:02 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Zucht, een PC werkt ook goed. Een PC ziet er ook goed uit. Het is echt niet alleen maar lelijke grote behuizingen, veel kabels en om de seconde een crash. Dan zou het totaal geen bestaansrecht hebben namelijk.

Net zoals er ook Apples zijn die crashen enz (ik hoef maar een google search te doen eigenlijk), zijn er ook gewoon PC's die goed werken.. dat is de norm eigenlijk.. pc's die goed werken. Net zoals Apples ook goed werken, dat is de norm, niet de uitzondering :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')