wat staat hier in godsnaamquote:Op woensdag 10 september 2014 01:15 schreef mig72 het volgende:
Vandaag was het een neger buschauffeur die zogenaamd mijn aandacht wilde pakken om mij en de rest van de rij vooruit te vertellen te lopen.
Wat bedoel je? Ben je high?quote:Op woensdag 10 september 2014 01:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
wat staat hier in godsnaam
Beter geen topics openen dan die kkzooi die jij uit je toetsenbord krijgt.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:19 schreef mig72 het volgende:
[..]Dit van iemand die te bang is om ook maar een topic te openen.
Lolz. Was de VS.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:20 schreef DoubleChoc het volgende:
Een neger als buschauffeur? Er zijn toch aparte zitplaatsen voor negers. Daarom hoax.
Denken dat ik een toetsenbord gebruik.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter geen topics openen dan die kkzooi die jij uit je toetsenbord krijgt.
Nee crystal meth was het toch?quote:Op woensdag 10 september 2014 01:22 schreef mig72 het volgende:
[..]
Denken dat ik een toetsenbord gebruik.
Hahaha.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:22 schreef mig72 het volgende:
[..]
Denken dat ik een toetsenbord gebruik.
Er was eerder vandaag een neger die hoestte in mijn nek in de rij.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:25 schreef pionnetje het volgende:
de neger zal ook wel geschokken zijn?
Hopelijk heb je nu ebola.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:28 schreef mig72 het volgende:
[..]
Er was eerder vandaag een neger die hoestte in mijn nek in de rij.Teringvolk.
in frankrijk zeggen ze het precies andersom :quote:
Rot op.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:35 schreef pionnetje het volgende:
[..]
in frankrijk zeggen ze het precies andersom :
dus : raciste merde!
Die man las letterlijk een lijst van 150 iets regels in zijn eigen woorden.quote:Op woensdag 10 september 2014 01:44 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Haha een "neger buschauffeur" die meer verdient dan jij hahhahoahahahoooooihahahe
Kudos voor dat vrouwtje dat ze niet knockout ging. Dat was een beste beukquote:
Niemand wil je aanraken omdat je een vieze fattie bent die met dequote:Op woensdag 10 september 2014 01:15 schreef mig72 het volgende:
Ik haat het wanneer ik aangeraakt word door het plebs. Vandaag was het een neger buschauffeur die zogenaamd mijn aandacht wilde pakken om mij en de rest van de rij vooruit te vertellen te lopen. Ik direct zeggen: 'Raak me niet aan!'
Hij: 'Wat?'
Ik: 'Je mag met mij praten, maar raak me nooit aan!'
Hij: 'Begrijpen we elkaar!?!?!' (beetje vernederd)
Ik: 'ja'.
Was blij toen de rit voorbij was.
Klacht: aangeraakt worden door rare mensen
Dan word ik de bus uitgepleurd voordat ik instap en ik had die rit nodig.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:34 schreef hoink581 het volgende:
Had hem geslagen, heb je bij je moeder toch ook geen moeite mee?
Grootspraak.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:08 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan word ik de bus uitgepleurd voordat ik instap en ik had die rit nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |