SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens converteren tot het Xbox One fanboyisme;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult DS2 trollen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Balkanlanden bakken er weinig van vandaagAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
oh en Bonucci begint het nieuwe FUT jaar met een IF denk ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
not bonnuciadquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:06 schreef Tim86 het volgende:
oh en Bonucci begint het nieuwe FUT jaar met een IF denk ik![]()
Lijkt me niet dat het TOTW van morgen er al in komtquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:06 schreef Tim86 het volgende:
oh en Bonucci begint het nieuwe FUT jaar met een IF denk ik![]()
Wel als de web app deze week komtquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het TOTW van morgen er al in komt![]()
Ohja morgen komt er al eentjequote:Op dinsdag 9 september 2014 22:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het TOTW van morgen er al in komt
Ik zit ook nog in vrijdag webappmode..kuthoax
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Totw van komende week komt toch ook meestal niet in de webapp? Dacht dat t vorige keer pas woensdag later was.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het TOTW van morgen er al in komt
Oh dat zeg je hahah![]()
Kloptquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Totw van komende week komt toch ook meestal niet in de webapp? Dacht dat t vorige keer pas woensdag later was.![]()
grote kans dat hij +- de 12 komt hoor JP gaf op de 2e ook aan dat zijn app na 10 dagen offline is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ohja morgen komt er al eentje
Ik zit ook nog in vrijdag webappmode..kuthoaxPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Chuboi zei dat er volgende week dinsdag nog spelers worden aangekondigd. Lijkt me sterk dat de webapp er dan eerder is, maar we zullen het zienquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
grote kans dat hij +- de 12 komt hoor JP gaf op de 2e ook aan dat zijn app na 10 dagen offline is.![]()
Kan nog hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ohja morgen komt er al eentje
Ik zit ook nog in vrijdag webappmode..kuthoaxVorig jaar was het ook al op de 15e.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
we leven niet meer in vorig jaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan nog hoorVorig jaar was het ook al op de 15e.
![]()
Vorig jaar waren alle stats nu al bekend.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan nog hoorVorig jaar was het ook al op de 15e.
![]()
Vorig jaar had je nog een internetslot.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren alle stats nu al bekend.
oh nu nog steeds whahahaha![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vorig jaar had je nog een internetslot.
oh nu nog steeds whahahaha![]()
![]()
Je bent in vorm baasje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |