quote:
En waar baseer je die mening op?quote:
Neenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:36 schreef Sapstengel het volgende:
Is dit het nieuwe account van Roadtrip/Nieuwenier?
Nee precies, die arme boomkever langs de weg heeft misschien wel last van roet!quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:44 schreef jatochneetoch het volgende:
Omdat veiligheid niet de enige reden is tot een snelheidsbeperking.
Mag ik van jou aub mijn volledige naam geboorte datum en woonplaats hebben?quote:
Nederlandse snelwegen zijn technisch gemaakt om tot 140 km/u veilig bereden te kunnen worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:24 schreef Eiwitshake het volgende:
120 aangeven terwijl 170 veilig mogelijk is.
De Duitse autobahn is in veel gevallen smaller en heeft een slechter wegdek, waarom kan het daar dan wel?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:49 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Nederlandse snelwegen zijn technisch gemaakt om tot 140 km/u veilig bereden te kunnen worden.
Hogere snelheden zijn daarnaast ook gevaarlijk omdat de onderlinge snelheids-verschillen zo groot worden dat de menselijke reactie-snelheid niet meer voldoet, niet allen van de snelle rijders, maar ook van degene waar ze net die ferschillen langs rijden.
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:50 schreef haan33 het volgende:
Ah, een nieuwe kloon.
Zin om weggepest te worden?
Aan welke universiteit studeer je?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:47 schreef Eiwitshake het volgende:
Ik ben niet rijk, ik ben student en rij rond in een ouwe volvo 460.
Ik rij ook fluitend 170, heel veel sneller haalt ie ook niet
Maar het gaat zich mij meer om het principe. Als ik een sportwagen al ver achter me zie komen ga ik netjes naar rechts met een glimlach. Die persoon gebruikt zijn auto tenminste waarvoor hij gemaakt is.
Echter vadertje staat moet vaak alle fun bederven. Als verkeersveiligheid nou een argument was oké.
Daarom pleit ik voor digitale borden zodat de verkeersveiligheid niet in het geding komt.
HBO, maar dat is zeker niet intellectueel genoeg?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:51 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Aan welke universiteit studeer je?
het is hbo klapharkquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:54 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
HBO, maar dat is zeker niet intellectueel genoeg?
ipv inhoudelijk ergens op in te gaan op de persoon spelen.quote:
Goed genoeg, heb niets dan respect voor elk type van hoger onderwijs. Je moet alleen niet liegen dat je studeert.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:54 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
HBO, maar dat is zeker niet intellectueel genoeg?
Waarom zou ik daar over liegen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:55 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Goed genoeg, heb niets dan respect voor elk type van hoger onderwijs. Je moet alleen niet liegen dat je studeert.
Wanneer en waarom is dat afgeschaft dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:55 schreef Hyperdude het volgende:
Beter voeren ze in wat ze vroeger in Italië hadden:
Alleen groter dan 2000 cc in de meest linkerbaan met verhoogde toegestane snelheid tov. de pauperbaan.
Je gaat dus naar school. Studeren doe je aan de universiteit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:56 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar over liegen?
HBO Communicatie in Tilburg, voor als je het graag wil weten.
Volgens mij is iedere vorm van onderwijs een studiequote:Op dinsdag 9 september 2014 21:57 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Je gaat dus naar school. Studeren doe je aan de universiteit.
Dat mag!quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:58 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Volgens mij is iedere vorm van onderwijs een studie
Wie is er nu in tokkie? Beetje met naampjes gaan gooienquote:
in duitsland gebeuren dan ook tig meer ongelukken dan in nederland.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:50 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
De Duitse autobahn is in veel gevallen smaller en heeft een slechter wegdek, waarom kan het daar dan wel?
Groot deel van autobahn wordt veel minder intensief benut dan in Nederland, er zijn relatief meer ongelukken en mensen zijn niet verzekerd boven 120 kmh.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:50 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
De Duitse autobahn is in veel gevallen smaller en heeft een slechter wegdek, waarom kan het daar dan wel?
En een groot verschil tussen de wegennetten is dat Duitsland 2 wegennetten naast elkaar heeft liggen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:09 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Groot deel van autobahn wordt veel minder intensief benut dan in Nederland, er zijn relatief meer ongelukken en mensen zijn niet verzekerd boven 120 kmh.
maar daar staat tegenover dat je wel 170 kan rijden, voordeel>nadeelquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
in duitsland gebeuren dan ook tig meer ongelukken dan in nederland.
Gelijk denken dat het negatief is...quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:55 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
ipv inhoudelijk ergens op in te gaan op de persoon spelen.
Jij bent een aanwinst als mens
Don't feed the trolls mede Tilburgerquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:06 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Wie is er nu in tokkie? Beetje met naampjes gaan gooien
Er wonen ook 5 x meer mensen. Of er relatief ( dus niet absoluut) meer ongelukken zijn dan hier betwijfel ik vanwege de toch wel betere rijskills van de duitsers.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
in duitsland gebeuren dan ook tig meer ongelukken dan in nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |