Ik ben er voor het eerst sinds Feyenoord - Kuban Krasnodar weer eens bij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die Verhaegh werd echt aan alle kanten voorbij gelopen idd
Maar goed, lekker boeiend dat Interlandvoetbal. Zaterdag weer het echte werk met Feyenoord - Willem II
Dat is voor mij nou net de laatste thuiswedstrijd die ik gemist hebquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben er voor het eerst sinds Feyenoord - Kuban Krasnodar weer eens bij.
Geweldige sfeer toen, ik heb me helemaal suf geschreeuwd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is voor mij nou net de laatste thuiswedstrijd die ik gemist heb
Precies, ik zit nu alweer in m'n 14e jaar als seizoenskaarthouder en ben al die tijd nog nooit eerder weg gegaan. Sowieso omdat je dan wel eens epische momenten kan missen. Zoals die goal van Manu tegen Zorya, zag ook al mensen die daarvoor al weggingenquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geweldige sfeer toen, ik heb me helemaal suf geschreeuwd.Kansloze nederlaag natuurlijk, maar als ik zit te kijken (en helemaal in het stadion) voelt dat nooit zo. Ik blijf altijd kijken, ook al staan we 4-0 achter, en ik weiger te accepteren dat het voorbij is. En als ik op tv kijk en er is zo'n commentator die 5-10 minuten voor tijd al praat alsof de nederlaag een voldongen feit is (Theo Reitsma heeft daar een handje van) word ik echt pislink - ook al staat het 0-3 ofzo.
Wie?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:23 schreef Red_85 het volgende:
LvG zette niet voor niets dat blonde duracel konijn rechtsback. Die stond nota bene nog hoger in de pickorde dan janmaat.
Hiddink dacht eigenwijs te zijn en hem wel op te stellen. Hiddink dacht dat Louis gek was. Hiddink dacht er mee weg te komen. Zag hier waarom.
Hoe is het eigenlijk met Vd Wiel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |