abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144373781
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Die Verhaegh werd echt aan alle kanten voorbij gelopen idd _O-

Maar goed, lekker boeiend dat Interlandvoetbal. Zaterdag weer het echte werk met Feyenoord - Willem II
Ik ben er voor het eerst sinds Feyenoord - Kuban Krasnodar weer eens bij. _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_144373894
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik ben er voor het eerst sinds Feyenoord - Kuban Krasnodar weer eens bij. _O_
Dat is voor mij nou net de laatste thuiswedstrijd die ik gemist heb :D
pi_144374860
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat is voor mij nou net de laatste thuiswedstrijd die ik gemist heb :D
Geweldige sfeer toen, ik heb me helemaal suf geschreeuwd. :') Kansloze nederlaag natuurlijk, maar als ik zit te kijken (en helemaal in het stadion) voelt dat nooit zo. Ik blijf altijd kijken, ook al staan we 4-0 achter, en ik weiger te accepteren dat het voorbij is. En als ik op tv kijk en er is zo'n commentator die 5-10 minuten voor tijd al praat alsof de nederlaag een voldongen feit is (Theo Reitsma heeft daar een handje van) word ik echt pislink - ook al staat het 0-3 ofzo. :')
pi_144381546
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:15 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Geweldige sfeer toen, ik heb me helemaal suf geschreeuwd. :') Kansloze nederlaag natuurlijk, maar als ik zit te kijken (en helemaal in het stadion) voelt dat nooit zo. Ik blijf altijd kijken, ook al staan we 4-0 achter, en ik weiger te accepteren dat het voorbij is. En als ik op tv kijk en er is zo'n commentator die 5-10 minuten voor tijd al praat alsof de nederlaag een voldongen feit is (Theo Reitsma heeft daar een handje van) word ik echt pislink - ook al staat het 0-3 ofzo. :')
Precies, ik zit nu alweer in m'n 14e jaar als seizoenskaarthouder en ben al die tijd nog nooit eerder weg gegaan. Sowieso omdat je dan wel eens epische momenten kan missen. Zoals die goal van Manu tegen Zorya, zag ook al mensen die daarvoor al weggingen :')

Hoewel je dan waarschijnlijk geen blauwe plekken opgelopen hebt. Die had ik dan weer wel, aangezien ik een paar rijen lager landde met allemaal wildvreemde gasten om m'n nek _O-
pi_144381664
LvG zette niet voor niets dat blonde duracel konijn rechtsback. Die stond nota bene nog hoger in de pickorde dan janmaat.

Hiddink dacht eigenwijs te zijn en hem wel op te stellen. Hiddink dacht dat Louis gek was. Hiddink dacht er mee weg te komen. Zag hier waarom.

Hoe is het eigenlijk met Vd Wiel?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_144411720
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:23 schreef Red_85 het volgende:
LvG zette niet voor niets dat blonde duracel konijn rechtsback. Die stond nota bene nog hoger in de pickorde dan janmaat.

Hiddink dacht eigenwijs te zijn en hem wel op te stellen. Hiddink dacht dat Louis gek was. Hiddink dacht er mee weg te komen. Zag hier waarom.

Hoe is het eigenlijk met Vd Wiel?
Wie? :?
pi_144411730
Hans Janmaat

Graag maak ik een buiging voor uw 3 decennia ver vooruitziende blik _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: