quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:19 schreef Seconde het volgende:
Sowieso oefen/kwalificatie interlandvoetbal
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:38 schreef sanasoufi het volgende:
Het is triest maar waar. Lelijke mensen kunnen niet winnen. Eerder wonnen ze omdat Louis en Patrick en Jordy en Arjen mooi zijn. Nu zijn het allemaal lelijkerd. Die kop van Ruud Nistelrooijen die varkenskop van Guus
...en al die lelijke spelers
![]()
Zonder Jordy Clasie heeft het geen zin. Jordy = DE ALLERBESTE VOETBALLER TER WERELD
met jordy op de bank wonnen ze tenminste. Zijn prachtige verschijning zorgde ervoor dat deze waardeloze Nederlandse spelers beter gingen spelen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:42 schreef n00b13 het volgende:
[..]________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!!!!!!!!!!!
*moet me gedragen. Moet me gedragen. Hou je in. We willen geen ban. Moet me gedragen. Aaaargh*quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:45 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
met jordy op de bank wonnen ze tenminste. Zijn prachtige verschijning zorgde ervoor dat deze waardeloze Nederlandse spelers beter gingen spelen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:38 schreef sanasoufi het volgende:
Het is triest maar waar. Lelijke mensen kunnen niet winnen. Eerder wonnen ze omdat Louis en Patrick en Jordy en Arjen mooi zijn. Nu zijn het allemaal lelijkerd. Die kop van Ruud Nistelrooijen die varkenskop van Guus
...en al die lelijke spelers
![]()
Zonder Jordy Clasie heeft het geen zin. Jordy = DE ALLERBESTE VOETBALLER TER WERELD
Verloren, want geen Jordy = verliezen. Feyenoord kampt met dezelfde problemen als Jordy er niet is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |