Ja, helaas wel!quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:20 schreef Seaver het volgende:
[..]
Ja.
Is bovenstaande wel eens gebeurd in een relatie?
Ja, oraal en doggyquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:23 schreef Seaver het volgende:
[..]
Doggy.
Ooit wel eens in de wc van een kroeg, club etc (orale) seks gehad?
1,5 maand geleden ongeveer.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:24 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Ja, oraal en doggy.
Wanneer had je voor het laatst seks?
Opwindend maar geen complete stralen die meters ver komen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:23 schreef yats het volgende:
[..]
1,5 maand geleden ongeveer.
Squirten opwindend of niet?
Niet alleen 'geëxperimenteerd'.quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:33 schreef Xeor het volgende:
[..]
Opwindend maar geen complete stralen die meters ver komen.
Heb je weleens geëxperimenteerd met je eigen geslacht?
Ik vind het niet interessant, maar het kan geil zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet alleen 'geëxperimenteerd'.
Webcamseks, geil of niet?
Kleedhokje van zwembadquote:Op vrijdag 12 september 2014 08:47 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik vind het niet interessant, maar het kan geil zijn.
Waar heb jij seks gehad waar je het nooit meer wilt doen?
Ja, terwijl we bezig waren liet hij een scheet en ik kon niet verder van de lach! Haaha!quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:02 schreef MissStevie het volgende:
[..]
Kleedhokje van zwembad
Weleens halverwege een vrijpartij gestopt, vanwege een onplezierige verrassing? Bijv. Je hand in het broekje laten glijden en de dame bleek geen dame o.i.d
Neenquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:18 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Ja, terwijl we bezig waren liet hij een scheet en ik kon niet verder van de lach! Haaha!
Heb je ooit een sextape gemaakt?
Neequote:Op vrijdag 12 september 2014 09:29 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Neen
Heb je wensen op seksueel gebied die je partner wellicht zouden afschrikken?
Nee, nooit gedaan en ook nooit bij mij gebeurd. Volgens mij is dat serieus iets uit films en gebeurt dat in het echt nauwelijksquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:37 schreef MissStevie het volgende:
nee ben er altijd wel bij. Vent houd me goed bij de les
Weleens de verkeerde naam geroepen of ben je weleens anders genoemd door je (sex)partner?
Een slappe piemel die niet meer stijf wordt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:38 schreef Bolters het volgende:
[..]
Nee, nooit gedaan en ook nooit bij mij gebeurd. Volgens mij is dat serieus iets uit films en gebeurt dat in het echt nauwelijks
Grootste afknapper tijdens de seks?
Toen een scharrel in mn oor fluisterde "mag ik je alsjeblieft pijpen".quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een slappe piemel die niet meer stijf wordt.
Hetgeen dat jou in 1 seconde van 'gewoon' naar 'ongelooflijk geil' krijgt?
Nee en neequote:Op vrijdag 12 september 2014 11:04 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Toen een scharrel in mn oor fluisterde "mag ik je alsjeblieft pijpen".
Wel es naar een parenclub geweest of met meerdere stellen het gedaan? Zo nee, zou je het willen?
De tweede optie.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee en nee
Wat vind je erger:
Je partner heeft seks met een ander maar denkt aan jou.
Je partner heeft seks met jou maar denkt aan een ander.
Doe eens een beetje toelichtingquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:20 schreef Seaver het volgende:
[..]
Ja.
Is bovenstaande wel eens gebeurd in een relatie?
Wat valt hier voor een toelichting op te geven dan? Ja het is gewoon een keer gebeurd. Of geil jij op juicy details?quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe eens een beetje toelichting
dan. Het halve topic wordt volgespamd met ja of nee om zo de eerste te kunnen zijn lijkt het wel.
Dan zou je dat in je vraagstelling moeten benoemen, plus het is nog altijd aan de persoon zelf of die in detail wil treden of niet. Niet zo huilen en geen SC veroorzaken, dankjewel!quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe eens een beetje toelichting
dan. Het halve topic wordt volgespamd met ja of nee om zo de eerste te kunnen zijn lijkt het wel.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:29 schreef Seaver het volgende:
[..]
Wat valt hier voor een toelichting op te geven dan? Ja het is gewoon een keer gebeurd. Of geil jij op juicy details?
Nee.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zou je dat in je vraagstelling moeten benoemen, plus het is nog altijd aan de persoon zelf of die in detail wil treden of niet. Niet zo huilen en geen SC veroorzaken, dankjewel!
Nu weer verder.
Nee. Doe maar PM/DM voor vragen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Nee.
Maar sorry dat ik jullie kliekje weer kom verstoren
Och och huilliequote:Op vrijdag 12 september 2014 13:42 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Nee.
Maar sorry dat ik jullie kliekje weer kom verstoren
En nu even inhoudelijk graag.quote:
Dat was mijn vorige reactiequote:
Geen van beide. Bij het idee alleen al...quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:07 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ja,
Oke, nu mijn vraag, aan haar/zijn tenen sabbelen of kontbaffen?
Langzaam uitkleden, wil elke stapje rustig doornemen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen van beide. Bij het idee alleen al...
Langzaam uitkleden of de kleren van het lijf rukken? En waarom deze keuze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |