Oh die had het aan het hart ofzo he. Raar allemaal.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gaat het op dat punt beter.
Ben je op de hoogte van het gedoe bij AZ?
Van Basten doet stapje terug en Pastoors komt in zijn plaats.
Niets van broertje gehoord in ieder geval.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh schijnen vechtpartijen tussen eigen supporters te zijn.
Eet ze en een heel fijne dag gewenst in Chicagoquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh die had het aan het hart ofzo he. Raar allemaal.
Maar ik ga maar eens ontbijten en er weer tegenaan.
Spreek jullie
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd.
Al veel guyvies (fatties) gespot?
Have fun kerelquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh die had het aan het hart ofzo he. Raar allemaal.
Maar ik ga maar eens ontbijten en er weer tegenaan.
Spreek jullie
Iew!quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:50 schreef theguyver het volgende:
Lavje niet naar brazilie gaan het kan er SPINNEN regenen
Hier regende het een uurtje geleden ineens. Van die grote druppels. Was ook zo weer over.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:07 schreef Tjacka het volgende:
Warm in huis.
Zou bijna buiten gaan zitten.
Ja hoor gaat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Alles kits met Tjacka?Goed weekend gehad?
Hoi Lavquote:
Trek je niets van die mensen aan! Maar hoezo uitgelachen in het Ajax-topic?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja hoor gaat.
Alleen ik word uitgelachen vanwege zwarte pietendiscussie en in het Ajax topic.
Ach, als Ajax wint lach jij die lui weer uit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja hoor gaat.
Alleen ik word uitgelachen vanwege zwarte pietendiscussie en in het Ajax topic.
Soms kan een jointje heel raar vallen he?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoi LavGaat weer beter. Pro-tip: Rook nooit een jointje met een onbekende in een ongure buurt terwijl je al dronken bent[ afbeelding ]. Gister hele dag van 't paadje geweest
Met jou alles goed?
[..]
Trek je niets van die mensen aan! Maar hoezo uitgelachen in het Ajax-topic?
Pff vreselijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms kan een jointje heel raar vallen he?
Kun je idd effe behoorlijk de weg kwijt zijn.
Heeft wel 10 minuten geduurd voordat ik het er normaal op had staanquote:
Ik vind het geweldigquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Heeft wel 10 minuten geduurd voordat ik het er normaal op had staan
Ik heb het gevoel dat PSG na 0-1 niet door gaat drukken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoi LavGaat weer beter. Pro-tip: Rook nooit een jointje met een onbekende in een ongure buurt terwijl je al dronken bent[ afbeelding ]. Gister hele dag van 't paadje geweest
Met jou alles goed?
[..]
Trek je niets van die mensen aan! Maar hoezo uitgelachen in het Ajax-topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |