Het heerst volgens mij..quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook al? Hoor net van iemanddie hier ook post maar nu even niet dat hij ook grieperig is.
Jawel moet wel naar school..quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus geen school voor jou vandaag?
Precies, daarom is het soms ook niet handig om door te gaan in een discussie, zodra je elkaars mening wilt veranderen in een discussie gaat het fout.quote:Op maandag 15 september 2014 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja toch? Soms ben je het gewoon niet eens met elkaar. Moet kunnen toch?
lieve L. :×quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:33 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vraag me af hoe het met Blaadjes gaat. Zou hij al stiekem vertrokken zijn zonder ons gedag te zeggen?![]()
B laat eens wat van je horen man of heb je het gewoon te druk om nog te Fokken?
ik graaide net mis .. 3 maand voor die regeling nieuwe id gehaaldquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, daarom is het soms ook niet handig om door te gaan in een discussie, zodra je elkaars mening wilt veranderen in een discussie gaat het fout.
Verschil van mening houd het bruisend.
En oja, één goede middag!
Zometeen nieuwe ID kaart afhalen bij het gemeentehuis, 52 euro...![]()
Enige voordeel, hij is nu 10 jaar geldig
Ben wel benieuwd wat die kaart 5 jaar geleden moest kosten?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, daarom is het soms ook niet handig om door te gaan in een discussie, zodra je elkaars mening wilt veranderen in een discussie gaat het fout.
Verschil van mening houd het bruisend.
En oja, één goede middag!
Zometeen nieuwe ID kaart afhalen bij het gemeentehuis, 52 euro...![]()
Enige voordeel, hij is nu 10 jaar geldig
Hey B , hehe eindelijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
lieve L. :×
Het gaat prima hoor! Met jou....jullie ook?
het is zo eind jaren 90 begin 2000 maar....druk druk druk
tis vaak thuis komen slapen, paar dingen ondernemen en dan weer werken.
Maar komt goed wordt nu rustiger. Wel nacht maar korter en meer dagen vrij.
behoorlijke ongelukken hier he in zeeland?
geen zorgen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B , hehe eindelijk. Begon me zorgen te maken.
Maar druk druk druk dus nog steeds. Het is al half september! Het einddoel komt steeds dichterbij![]()
Ja, wat een vreselijk ongeluk zeg bij jullie. Wat erg
150 auto's bij betrokkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
geen zorgen.
Mn zwager was er net voorbij gelukkig. Maar ik moet zeggen dat het aantal gewonden meevalt als je eerst hoort 150 auto's.
heb je al kwartels?
ja schatjes zijn hetquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
150 auto's bij betrokkendacht het eerst verkeerd te verstaan.
Gelukki dat je zwager het ongeluk net voor was. Je gaat toch onmiddellijk het rijtje van familie en kennissen af he?
Nee nog geen kwartels, maar het blijven mijn lievelingsvogels
Heerlijk weer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja schatjes zijn het
wat een weertje he?
Formidabel guyvie.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:56 schreef theguyver het volgende:
[..]hey vakantieganger alles goed daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |