Lekker maatgevend voorbeeld weer. Vrijwel heel Nederland is tegen het tornen aan Zwarte Piet dus daar zullen dan ook wel idioten tussen zitten (zoals die lui op het Malieveld).quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:00 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoezo worden ZP-fans opgejaagd? Het is eerder andersom. Zie Malieveld vorig jaar.... men maakte jacht op een vermeende anti ZP-dame.
Voor die malievelddemonstranten geldt eerder dat zij ineens ZP-activist worden omdat ze buitenlanderhaters zijn.
Jaja... je vergeet een boel mensen die niet tegen het tornen zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:21 schreef beantherio het volgende:
[..]
Lekker maatgevend voorbeeld weer. Vrijwel heel Nederland is tegen het tornen aan Zwarte Piet dus daar zullen dan ook wel idioten tussen zitten (zoals die lui op het Malieveld).
In het algemeen gesproken heb je gelijk, Maar je vergeet daarbijkomend de neiging mensen die dit feestvorm niet kunnen waarderen ---immers zij worden geïmiteerd- te negeren en hun aantal en motieven te bagatelliseren.quote:En pro-ZP jaagt niet op want zij zijn niet degenen die de ander iets willen afnemen: ze willen enkel het dierbare wat ze hebben behouden.
Door wie dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:55 schreef TLC het volgende:
In de media hoor en zie je zo vaak dat we dingen moeten ondernemen om het Nederlands cultureel erfgoed te beschermen, waarom wordt dit dan eigenhandig de nek omgedraaid ?
stichting oprichten.... sponsors vinden... vermeld je vorderingen op FOK, wel in een ander topic.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:13 schreef kawotski het volgende:
Als persoon met diabetes wil ik dat het suikerfeest afgeschaft wordt.
Hoeveel % van de mensen viert thuis nog met een pakjesavond ?quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Door wie dan eigenlijk?
Want wij blijven thuis natuurlijk gewoon Sinterklaas vieren zoals we dat de afgelopen decennia deden. Daar kan geen Quinsy iets aan veranderen.
En mezelf kunstenaar noemen natuurlijk en bij de NPO veelvuldig komen zitten klagen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
stichting oprichten.... sponsors vinden... vermeld je vorderingen op FOK, wel in een ander topic.
Daarom is het ook een kinderfeest.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En hoeveel % doen dat voor de kinderen terwijl het voor hunzelf niet hoeft ?
succes !quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:19 schreef kawotski het volgende:
[..]
En mezelf kunstenaar noemen natuurlijk en bij de NPO veelvuldig komen zitten klagen.
Is het wel een paar honderd man?quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:33 schreef Vasilevski het volgende:
een groepering van minder dan honderd man een totaal nodeloze verandering afdwingt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij ligt het dan toch aan jezelf als je iets gelijk met wat anders gaat associeren
"You can call me Susan if it makes you happy"
En maar blijven liegen. Post na post na postquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is het wel een paar honderd man?
Er zijn onderzoekjes die erop wijzen dat een paar honderdduizend mensen niet gelukkig zijn hoe hun donker gezicht wordt geïmiteerd.
Ja kom, laten we domrechts aan de haal gaan met een volksfeest. Nee dat zal voor eenheid omtrent ZP zorgen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat dus. Misschien moeten Powned en WNL maar eens met een eigen Sinterklaasintocht en Sinterklaasfeestprogramma's komen.
Nee, geen buitenlanderhaat. Bosnische immigranten presteren beter dan Nederlanders. Waarom? Omdat het de slimmere en hogeropgeleide Bosniërs waren die naar hier vluchtten, zij hadden daar meer toegang (in de brede zin) toe dan de modale burgers. Bij de Marokkanen en Antillianen gebeurde juist het tegenovergestelde: veel immigranten uit die landen behoorden daar tot de onderklasse. Simpel gezegd hebben Nederlandse bedrijven hen naar hier toe gehaald omdat ze goedkope arbeidskrachten wilde hebben en de nadelen zijn afgewenteld op de maatschappij. Over tig generaties zal je daar niets meer van merken maar momenteel heb je hierdoor nog allerlei problemen zoals meer criminaliteit, meer schooluitval, een groter deel die tot de onderklasse van Nederland behoort (zoals die tokkiekinderen die ik gisteren zag die een lege fles op de grond smeten en vervolgens ook nog een grote bek hadden op het moment dat ik hen op een normale manier hierop aansprak) etc.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Buitenlanderhaat ...neurotisch ontkennen dat men discrimineert daarmee
Zij kunnen het op de normale manier organiseren zoals dat altijd gebeurde, het hoeft geen rechts tintje te krijgen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja kom, laten we domrechts aan de haal gaan met een volksfeest. Nee dat zal voor eenheid omtrent ZP zorgen.
Aangezien slechts enkele tientallen mensen een klacht indienden bij dat Meldpunt Discriminatie m.b.t. het Amsterdamse Sinterklaasfeest is dat uiterst onwaarschijnlijk. Al zou maar 1% van honderdduizenden mensen klagen dan nog zou je duizenden klachten krijgen, 100 keer zoveel als het aantal klachten wat is ingediend. We mogen m.i. verwachten dat veel meer dan 1% van de anti-ZPers heeft geklaagd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is het wel een paar honderd man?
Er zijn onderzoekjes die erop wijzen dat een paar honderdduizend mensen niet gelukkig zijn hoe hun donker gezicht wordt geïmiteerd. Meer onderzoek is nodig, maar waarom gebeurt dat niet?
Het heeft automatisch een rechts tintje als zij het organiseren. Oftewel je politiseert Zwarte Piet en dan heb je echt de poppen aan het dansen. Het gebeurt nu al door bepaalde domrechtslieden. Enige posts hierboven werd gerefereerd aan het offerfeest, alsof dat er überhaupt ook maar iets hiermee te maken heeft. Het sleurt een gemeenschap, die in beginsel totaal buiten dit hele gedoe staat, er wel weer even bij. Dat maakt dat ZP zo verwordt tot een symbool van allochtonenbashen. Als dat het doel is, so be it - maar dan zijn die domrechtse mensen wel ZELF verantwoordelijk voor de ondergang van ZP en niemand anders.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zij kunnen het op de normale manier organiseren zoals dat altijd gebeurde, het hoeft geen rechts tintje te krijgen.
Liever niet zelfs wat mij betreft aangezien ik zelf hartstikke links ben. Wat niet wegneemt dat ik graag het rechtse geluid hoor aangezien ik me graag pluriform laat informeren. Houd je vrienden dichtbij en je vijanden nog dichter bij.
Zeg dat tegen de klasgenootjes van het kindje van Quintis Ristie (bekend van wat televisiewerk voor dat Surinaamse zendertje) die doodleuk in P&W vertelde dat hij het feestje voor zijn klasgenootjes verpestte door te vertellen dat Sinterklaas niet bestaat.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:00 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoezo worden ZP-fans opgejaagd? Het is eerder andersom. Zie Malieveld vorig jaar.... men maakte jacht op een vermeende anti ZP-dame.
Voor die malievelddemonstranten geldt eerder dat zij ineens ZP-activist worden omdat ze buitenlanderhaters zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |