do you even liftquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:14 schreef erikkll het volgende:
mijn hoofd op m'n 27e aardig kaal. Lekker boeiend!
(pic https://fbcdn-sphotos-h-a(...)95782994152639_o.jpg )
ja zo word het bij mij ook op den duur. Tja..quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:14 schreef erikkll het volgende:
mijn hoofd op m'n 27e aardig kaal. Lekker boeiend!
(pic https://fbcdn-sphotos-h-a(...)95782994152639_o.jpg )
Dat klopt mijn vader was nog eerder kaal mijn opa ook dusja zit in de familie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:16 schreef MrSalazar het volgende:
Je moet niet naar je vader kijken, maar naar de vader van je moeder. Je erft het namelijk via je moeder. Ikzelf ben bij lange na niet zo kaal als mn vader was op mijn leeftijd.
Nooit negatieve reacties gehad hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:16 schreef AlterEg0 het volgende:
ja zo word het bij mij ook op den duur. Tja..
Die zijn al doorgelopen... Kale mannen, wegwezen!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:20 schreef AlterEg0 het volgende:
Vroeg het me eigenlijk gewoon af wat de gemiddelde man er nu van denkt.
Misschien is het tijd het gewoon te accepteren.
Kan het vrouwelijk schoon misschien ooknog zijn mening geven.
Ik wel zoals ik al zei vond mn ex het nodig om mij te kleineren daarop, misschien vooral een mikpunt om mij uit de tent te lokken. Maar duidelijk had ze al een afgunst tegen kalende mannen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:19 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nooit negatieve reacties gehad hoor.
Hahaha nou bedanktquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die zijn al doorgelopen... Kale mannen, wegwezen!
O, rly?quote:
Dan zal het hem daar in zitten misschien.quote:
Jij nodigt trollen uit en niemand die wil trollen, dus neem ik de honneurs maar waar.quote:
gelijk heb je bedankt voor je mening, geeft me wel een goed gevoel nu haha.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:22 schreef erikkll het volgende:
[..]
Dan zal het hem daar in zitten misschien.
Ik krijg vaak genoeg reacties, maar ervaar dat zelf niet als vervelend. Maak er ook wel grapjes over. Het boeit me totaal niet.
Ah dat klinkt wel positief! Bedankt voor je reactie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:24 schreef Danter het volgende:
Even een vrouwen mening hier.. zodra je t echt begint te zien zou ik wel nadeken over millimeteren anders vind ik t altijd n beetje jammer.. maar een vriend van mij is 26 en echt al heel kaal en niet perse heel lekker.. toch door zn zelfvertrouwen slaat hij een hoop leuke vrouwen aan de haak! Dus doe waar jij je lekker bij voelt dan straal je dat ook uit!
ja idd is een voorm van schaamte dat ik heb maar denk dat ik hier maar mee stop en het gewoon accepteer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:25 schreef Ludd het volgende:
Vrouwen die kaal worden is erg, maar voor mannen zie ik het probleem niet zo. Sowieso waarom zou je je voor zoiets schamen?![]()
Beter kalend gemillimeterd dan als volwassene een petje trouwens.
quote:trolls zijn natuurlijk ook welkom in dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, helemaal eens.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:15 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik zou me er eerder voor schamen dat je als volwassen vent nog met een pet op je hoofd rondloopt.
Een pet is voor pubers en tokkies.
Je hebt die kapster dus niet meer nodig.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik ben 24 en al kalend. Vette pech.
De kapster zei dat ze een kapsel à la Jason Statham aantrekkelijk vindt, dus heb ik dat maar genomen.
Eigenlijk niet, dat kan best met de tondeuse, maar het is een mooi kapstertje dus die mag wel aan mij zitten. Daar heb ik wel een paar euro voor over.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:29 schreef BertV het volgende:
[..]
Je hebt die kapster dus niet meer nodig.
Statham look, dan "moet" je minimaal iedere twee weken naar die kapster...quote:Op woensdag 10 september 2014 12:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, dat kan best met de tondeuse, maar het is een mooi kapstertje dus die mag wel aan mij zitten. Daar heb ik wel een paar euro voor over.
Nah, ik laat het meestal uitgroeien tot verder dan de Statham-look. Eén keer per maand naar de kapper is meer dan voldoende. Maar het is zelden met tegenzin.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:32 schreef BertV het volgende:
[..]
Statham look, dan "moet" je minimaal iedere twee weken naar die kapster...
Dan moet ze wel heel leuk zijn.
Geen idee waar die opmerking op slaat, maar een haartransplantatie is toch wel de enige mogelijkheid om fatsoenlijk je eigen haar terug te krijgen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:09 schreef AlterEg0 het volgende:
Nu heb ik besloten om maar een redelijke baard te laten groeien en gewoon mijn haar kort te houden, ik ben gerard fucking joling niet dus een haar transplantatie zit er niet meer in.
Wel een beetje triest dat hij z'n hele zelfvertrouwen laat afhangen van z'n beharing.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:38 schreef Wootism het volgende:
[..]
Geen idee waar die opmerking op slaat, maar een haartransplantatie is toch wel de enige mogelijkheid om fatsoenlijk je eigen haar terug te krijgen.
Vriend van me heeft het laten doen op zijn kruin omdat zijn hele zelfvertrouwen er kapot aan ging.
Kostte hem ¤4000,- maar dat is een kleine prijs als ik zie hoe veel beter hij in zijn vel zit.
Zit zelf nog met een flinke vacht, maar mocht dat ooit veranderen dan ga ik meteen sparen.
Tja ik kan me er eerlijk gezegd wel iets bij voorstellen....quote:Op woensdag 10 september 2014 12:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wel een beetje triest dat hij z'n hele zelfvertrouwen laat afhangen van z'n beharing.
Want?quote:Op woensdag 10 september 2014 12:59 schreef Wootism het volgende:
[..]
Tja ik kan me er eerlijk gezegd wel iets bij voorstellen....
Ben zelf ook best ijdel en zou me niet echt chill voelen bij een kale vlek op m'n achterhoofd....quote:
Dus jij trekt het je aan als je ex wat over je kalende hoofd zegt? Maak je lekker druk manquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:09 schreef AlterEg0 het volgende:
Niet zo goed wetende waar het te plaatsen maar goed.
Ik ben nu 32 en het begint kaal te worden, mijn vader heeft ook al een vlees pet op vroege leeftijd en als ik kijk in de spiegel zie ik dat ik er ook 1 krijg over langere tijd helaas.
Nu zie ik in Nederland toch wel wat aardig kalende mannen rondlopen, alhoewel ik me er toch voor schaam en vaak een pet draag buiten de deur wanneer dat kan.
Nu heb ik besloten om maar een redelijke baard te laten groeien en gewoon mijn haar kort te houden, ik ben gerard fucking joling niet dus een haar transplantatie zit er niet meer in. Ik probeer er goed mee om te gaan maar mijn laatste relatie eindigde nogal nasty wat voor haar ook een reden was om het nog even naar boven te brengen.
Wat ik me nou af vraag hoe gaat de kalende fokker hier meer om in het dagelijks leven?
En hebben vrouwen in het algemeen een afzet tegen mannen die kaal zijn of worden op de kop?
trolls zijn natuurlijk ook welkom in dit topic.
Turkse kapper. Doet 't sneller, strakker en goedkoper.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nah, ik laat het meestal uitgroeien tot verder dan de Statham-look. Eén keer per maand naar de kapper is meer dan voldoende. Maar het is zelden met tegenzin.
Maar die is wel Turks. En geen lekker wijf.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Turkse kapper. Doet 't sneller, strakker en goedkoper.
Die weten wel hoe ze iemand moeten millimeteren. Er zijn niet veel kapperschool-chickies die dat fatsoenlijk kunnen. En je kan gelijk je baard laten doenquote:Op woensdag 10 september 2014 13:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Maar die is wel Turks. En geen lekker wijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |