Is wel on-topicquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:10 schreef Ang3l het volgende:
That's it? Daarvoor opende ik bewust geen topic ook al had ik de lapo? daarvoor streek ik over mijn ijskoude hart? What's cooking? Daarvoor? Nee maar echt? DAARVOOR?!
Als je zegt dat je een leuke hebt dan moet ie wel geniaal zijn. Dit is gewoon standaardquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had jij een leukere dan?
Genoeg modjes hier die even de TT kunnen aanpassen toch?
Van wie bende gij d'r inne?quote:
Dan had ik wel gezegd dat ie geniaal was hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je zegt dat je een leuke hebt dan moet ie wel geniaal zijn. Dit is gewoon standaard
Je staat bij me in 't krijt. Onthou dat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is wel on-topic
Ik ben alleen het vraagteken vergeten
En dank u
Mijn lijstje:quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog wel een beetje te warm voor zoiets, maar met een maandje gaat dat dus echt wel weer vers gemaakt worden
Gaan we deals sluiten zonder dat IK op de hoogte ben?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je staat bij me in 't krijt. Onthou dat.
Is goed hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je staat bij me in 't krijt. Onthou dat.
Ik krijg nog geld van je.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is goed hoor![]()
Maar help me wel onthouden want ik ben serieus vergeetachtig
Ik moet ook mensen altijd vragen me te helpen onthouden als ik nog geld van ze krijg
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:14 schreef Cue_ het volgende:
En t blijft raar. Mensen die je ziet praten zonder telefoon in de hand tegen t oor
Jawel, die ene keer in de kroeg en zo. Je was heel dronken en blut.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet want ik heb van niemand wat geleend
Ik heel soms, als het wat te waterig is maak ik in een aparte pan een roux en voeg die toe om het dikker te krijgen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik gebruik alleen eigenlijk vrijwel nooit bloem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |