Dat moet volgens mij wettelijk kunnen tegenwoordig. Maar bij NORMALE bedrijven kom je dan terecht bij de "save" afdeling die er alles aan doet om je als klant te houden. Maar ANWB doesn't give a fuck.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:52 schreef bepklep82 het volgende:
Telefonisch opzeggen?
Ik kon niet eens telefonisch mijn adres wijzigen of opzeggen. Moest per aangetekende post.
Het lukt altijd, elk jaar, bij gas/stroom/tv/internet en alles wat je je kan bedenken wat een jaar contract heeft, normaal gesproken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:56 schreef Fylax het volgende:
Jij denkt echt dat je overal korting uit kan halen, ben je arm ofzo? Pauper.
En nu lukt het een keertje niet, ze gaan echt niet janken om een klant meer of minder.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het lukt altijd, elk jaar, bij gas/stroom/tv/internet en alles wat je je kan bedenken wat een jaar contract heeft, normaal gesproken.
Daarnaast ik HAD korting, die verloopt. Ik zou zeggen laat ze die korting lekker verlengen en ik blijft klant, maar neehoor.
Normaal gesproken vinden ze dat wel degelijk belangrijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
En nu lukt het een keertje niet, ze gaan echt niet janken om een klant meer of minder.
En nu niet. Kan je niet tegen veranderingen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Normaal gesproken vinden ze dat wel degelijk belangrijk.
Nope, autisme ftw jeweetzelf.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
En nu niet. Kan je niet tegen veranderingen?
De ANWB is dan ook een bond en geen bedrijf. Verder heeft de ANWB misschien wel eerlijke prijzen waardoor ze niet zomaar korting kunnen geven?quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat moet volgens mij wettelijk kunnen tegenwoordig. Maar bij NORMALE bedrijven kom je dan terecht bij de "save" afdeling die er alles aan doet om je als klant te houden. Maar ANWB doesn't give a fuck.
Ik kan me NIET voorstellen dat ze niet een knopje hebben om jongerenvoordeel niet te laten stoppen dit jaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
De ANWB is dan ook een bond en geen bedrijf. Verder heeft de ANWB misschien wel eerlijke prijzen waardoor ze niet zomaar korting kunnen geven?
Je zal niet meer aan de voorwaarden voldoen. Stopt gewoon automatisch dan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik kan me NIET voorstellen dat ze niet een knopje hebben om jongerenvoordeel niet te laten stoppen dit jaar.
Bron?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:15 schreef voederbietel het volgende:
Er was ooit eens een topic met iemand die zichzelf dood verklaard had bij de ANWB en daarna geen lid meer kon worden.
Goed topic was dat.
KLB / Mezelf doodverklaard !quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:15 schreef voederbietel het volgende:
Er was ooit eens een topic met iemand die zichzelf dood verklaard had bij de ANWB en daarna geen lid meer kon worden.
Goed topic was dat.
Prima. Graag of niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, is alleen voor mensen die trouw zijn aan klb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |